Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Claudia
Kennismakeingsgesprek ceremoniemeester
Hallo allemaal,   In het vorige topic heb ik gezegd dat we aan het twijfelen waren over een ceremoniemeester. We hebben besloten om er toch eentje te nemen en we hebben morgenavond een afspraak. Wat zijn zo de dingen die besproken worden of wat ...
Voorbereiding Reacties: 7 3-6-2011 23:19:35

Nathalie
Gezocht... Kapper (kapster) omgeving Oudenaarde...
Hallo, Zoals de titel zegt... Weet er iemand een goede kapper (kapster) omgeving Oudenaarde? Ik ben niet zo kapper- minded en heb geen idee bij wie ik het beste terecht kan...   Wanneer moet je eigenlijk beginnen met proefkapsels? Ik weet w...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 3-6-2011 23:10:32

dorien
ideeën voor kort kapsel???
iemand een leuk idee voor kapsel met korte haren?
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 3-6-2011 23:09:28

Nathalie
Nog bruidjes op 02.06.2012.................?
Ik vind het wel leuk te zien wanneer iedereen gaat trouwen...   Maar ik vraag me af of er nog bruidjes zijn die op 02.06.2012 gaan trouwen?   Nog een klein jaartje :) haleluja... Ik kijk er enorm naar uit...
Voorbereiding Reacties: 30 3-6-2011 22:45:02

chrisje
liedje voor na openingsdans!!
Hallo,      Hier ben ik even met een vraagje, onlangs poste ik er al iets over maar weinig reacties, maar begrijpelijk ze. Ik vroeg om een liedje voor op te dansen na met mijn man de openingsdans dan, aangezien mijn papa is ove...
Openingsdans Reacties: 2 3-6-2011 22:33:08

Sofie
vrijgzellen ineensteken tegen morgen!
Hey,   Morgen is het vrijgezellenfeestje van een vriendin van mij. Bij mijn weten regelt de getuige dit normaal, maar voor haar is niets geregeld. Nu kreeg ik daarnet telefoon van haar aanstaande bruidegom om te zeggen dat ze bang heeft dat het...
Voorbereiding Reacties: 10 3-6-2011 22:23:40

Kim
Even iets anders: iemand tips voor B&B's in Haspengouw?
Even iets anders dan trouw stuff eigenlijk maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen :) Volgende projectje is mijn man () zijn 30e verjaardag! Ik zou graag een weekendje regelen eind juli en bij voorkeur een fiets-/relax weekendje in Haspengouw in ee...
Ideeën Reacties: 7 3-6-2011 21:55:52

Sarah
Hoe corsages opspelden?
Dag Bruidjes   Even een praktisch vraagje voor de bruidegommen:   Hoe spel je een corsage op?   Het enige dat ik weet is dat het op de linker rever moet met bloem naar boven en de steel naar beneden, maar hoe maak je dit in godsn...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-6-2011 21:53:21

Kim
Trouwjurk reinigen?
2 weekjes getrouwd morgen, vandaag een paspop gekocht voor mijn trouwkleed en ze een plekje gegeven in de hal. Toch wel mooi zo! :) In november is er een trouwfuif in San Marco Village van de bruidswinkel waarop de bruidjes allemaal verwacht worden i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 3-6-2011 21:40:52

Jessica
Een leuke tip voor wie op zoek is naar haaraccessoires
Hey lieve bruidjes   Ik kwam per toeval langs deze site, en wilde die zeker even met jullie delen: http://www.haircareshop.nl/curlies.html Waarschijnlijk is deze al eerder gepost, maar ik kon het maar meegeven he :-)   Hele leuke haara...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 3-6-2011 21:34:39

Veerle
'Afscheid zwaaien' op het feest
Hallo,     ik ben op zoek naar een tekstje om op de achterkant van onze menukaarten te zetten. Iets in de zin van 'wuif maar eens van ver als je naar huis gaat 's nachts, je hoeft niet per sé aan te schuiven om ons te bedanken'. Ik ...
Ideeën Reacties: 10 3-6-2011 21:30:40

Valerie
aankleding - bloemen feestzaal de roode poorte
Voor ons huwelijksfeest hebben wij gekozen voor de feestzaal de Roode Poorte in Meetkerke. Nu hebben wij het wat moeilijk met decoratie van de feestzaal. Heeft er iemande toevallig foto's van voorbeelden?   stuur ze gerust door : vandyckevaler...
Locatie Reacties: 4 3-6-2011 21:28:20

Sonja
De zoektocht naar mijn trouwjurk is begonnen!
Beste bruidjes, Vandaag ben ik in 2 bruidswinkels langsgeweest, Linx in Leuven en Maxim's in Aarschot. Ik heb in beide winkels toch wel een tiental kleedjes mogen passen. Na mijn eerste pas, is het duidelijk geworden welke stijl ik zoek en het zal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-6-2011 21:22:54

dorien
ceremoniemeester ja dan neen???
hallo, ik was daarjuist is wat aan het rond kijken op het forum waardoor ik begon na te denken over een ceremoniemeester al dan niet te nemen. wat vinden jullie de voor- en nadelen van zo'n man/vrouw? wat doen zij ongeveer voor het bruidspaar? wat ...
Ceremonie Reacties: 9 3-6-2011 20:39:44

karen
Make-up zelf doen?
Dag dames , Het kapselissue is van de baan, nu het volgende! Zijn er onder jullie nog bruidjes die hun make-up zelf doen? Ik heb dit altijd gedacht zelf te doen, maar nu begin ik te twijfelen natuurlijk!! Vooral oogschaduw aanbrengen vind ik moeil...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 3-6-2011 20:32:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...