Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bruidje
Laatste retouches bruidsjurk
Hey!   Hoelang op voorhand krijgen jullie je trouwjurk mee vanuit de winkel? Na mijn eerste pas heeft de winkel mijn afspraak voor de 2de (en laatste) pas 2 weken voor de trouw (3 september) vastgelegd. Nu begin ik te twijfelen of dit niet te vr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-6-2011 18:21:56

ely
Trouwlocatie
Hey,   Weet er iemand een leuke originele trouwlocatie in de provincie Antwerpen?   Wij zijn op zoek naar een vierkantshoeve of een fabriekspand of een andere originele locatie. Ik heb enkele fantastische locaties gevonden maar deze zij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-6-2011 17:53:24

Joy
Gastenboek
Weten jullie een leuk alternatief voor een gastenboek? Of doen jullie dit gewoon niet? 
Ideeën Reacties: 18 2-6-2011 17:44:15

Joy
Cadeautjes voor getuigen en ouders?
Is het de gewoonte om een cadeautje aan de ouders en/of getuigen te geven? Hebben jullie leuke ideetjes (zeker geen gegraveerde toestanden of een foto)?En wat voor budget geven jullie hieraan uit? 
Ideeën Reacties: 3 2-6-2011 17:43:35

Claudia
Ceremoniemeester of niet?
Hallo allemaal,   Wij trouwen op 12 augustus dit jaar en eerst wilden we geen ceremoniemeester nemen maar ik begin nu toch wel te twijfelen. Ik heb ondertussen Pierre Loncin gecontacteerd en hij is nog vrij deze dag. Mijn verloofde weet het nog ...
Voorbereiding Reacties: 31 2-6-2011 17:33:29

Isabelle
hoe openingsdans oefenen?
Dag bruidjes,   zoals bij de meesten zit er onder mijn kleed een ingenieus systeem om de sleep op te steken voor de openingsdans. Toch ben ik er niet gerust op... ik heb al gehoord dat draaien en achteruit stappen toch moeilijk blijft. Maar je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-6-2011 16:31:05

Emmy
Kan dit ?
Hey mede bruidjes,   Voor diegene die toen mijn bericht hebben gevolgd ivm toch niet "echt " trouwen door erfeniskwestie. Ik heb groot nieuws, we trouwen toch echt echt echt voor de wet. Goh toch een zalig gevoel hoor. Ons feest had wel doorgega...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 2-6-2011 16:27:25

jamie
burgerlijk huwelijk brugge !!
hejj..   Ik en mijn toekomstige trouwen volgend jaar op 9 maart 2012 in brugge maar wij zijn niet zo gelovig dus zouden wij enkel voor de wet huwen..   wij zouden dit eventueel graag rond 16u doen, weten jullie hoelang dit ongeveer duurt in...
Ceremonie Reacties: 9 2-6-2011 14:35:32

Sofie
nieuwe pogong: 28 mei 2011
Hoi!   Hier een selectie uit de foto's. Het was echt een dag die we nooit zullen vergeten.   Hopelijk werkt de link nu wel https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150210426343985.317284.573893984      
Fotografie Reacties: 17 2-6-2011 13:58:42

Nele
Geen huwelijksreis ...
Hey lieve bruidjes en bruidegommetjes (klinkt gelijk snoep eigenlijk hé?) Mijn vriend en ik trouwen wel pas volgend jaar, maar hebben NU al een kleine ruzie gehad over wat NA het huwelijk ... Hij wil namelijk helemaal NIET op huwelijksreis ... ...
Huwelijksreis Reacties: 16 2-6-2011 13:55:21

Cynthia
Past dit kapsel met een sluier
Hoi,   Voor ik wist welk kapsel ik wou heb ik mijn jurk gekozen en hierbij een sluier besteld. Maanden daarna heb ik besloten dat ik een kapsel wil dat als opzij is langs 1 kant. Maar nu vraag ik mij af staat dit onder een sluier? Vind geen fo...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 2-6-2011 13:49:13

ann
Tekst/gedicht voor bedankingen?
Dag Bruidjes,   Ik zoek inspiratie voor onze bedankingen, wij gaan die al meegeven op het feest zelf, maar ik zou graag een kaartje er naast zetten dat de gasten er 1 mogen meenemen en ze te bedanken voor de fijne komst! Heeft iemand een teks...
Ideeën Reacties: 0 2-6-2011 13:45:47

vanessa
Nog 1 maand!!!
Hallo allemaal,   Ik ben net terug van onze eerste communie-viering (ik ben juf van het 2de leerjaar) Het was zo mooi.  Allemaal kleine prinsjes en prinsessen.   Op het einde van de viering kwamen alle kindjes nog een witte roos a...
Voorbereiding Reacties: 3 2-6-2011 13:30:45

Rebecca
Tekst op uitnodiging
Hey lieve mede-bruidjes!   Ik zou graag jullie mening even horen over iets... Maandag gaan onze uitnodigingen in druk en ik begin toch te twijfelen over iets in de tekst: nu hebben we het volgende onder onze namen: Rebecca & Wouter hebbe...
Uitnodigingen Reacties: 3 2-6-2011 13:06:55

Marjan en Ben
vervoer: black & white en Thelimo
Hallo bruidjes en gommetjes,   Heb eens een vraagje, heeft er iemand van jullie ervaring met black & white en the Limo in Rumst?   groetjes.
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2011 12:41:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...