Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Kleed - 1 maan dop voorhand mee en gescheurd!!!!!!!!!!
Gisteren had ik mijn laatste pas, moest het kleed direct meenemen naar huis. Was beetje verwonderd wel... . Eens thuisgekomen gemerkt dat het niet evident is om te vermijden dat er plooien in zullen komen. Ik vraag me af of ik het trouwens kan uitstr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 2-6-2011 12:20:15

Kim
Nog 9 dagen..
en het is zover .   Vorige week dinsdag voor ik op reis vertrok laatste pas gehad, en mijn kleed zat als gegoten! Ben er nog steeds superblij mee. 's Avonds eindelijk proef make up gehad wat ook in orde was. Dan 's nachts naar Oostenrijk vertr...
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2011 11:28:08

Charlotte
Bedankjes en kapper
Lieve mede-bruidjes,   een vraagje: voorzien jullie bedankjes voor iedereen (receptie EN avondfeest) of alleen voor mensen die naar het avondfeest komen? Weet niet goed wat doen, maar het is voor ons wel een groot verschil. Receptie zijn er 30...
Voorbereiding Reacties: 11 2-6-2011 11:04:42

Kim
ceremoniemeester
hey,   een vraagje voor diegene die met een ceremoniemeester werken, ben aan het mailen over en weer met hem en heeft ondertussen zijn prijs meegedeeld. Gewoon een vraagje of dit een normale prijs is : 200 euro voor vier uur aanwezigheid.Per bij...
Ceremonie Reacties: 8 2-6-2011 10:54:28

TINNEKE
Zon of regen?
Dag bruidjes van 11 juni 2011,   Binnen een dikke week is het zover! Zijn jullie zowat klaar met alles? Ik maak me al een klein beetje zorgen over het weer... Heb al eens gekeken naar de voorspellingen en die zijn niet fantastisch... Weet ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2011 10:52:18

Kim
effe iets posten
hallo allemaal, nog 49 dagen en het zal dan eindelijk mijn dag zijn.Maandag eerste proefkapsel en dan erna gaan passen voor derde keer,normaal afgewerkt kleed dan maar zal hem toch nog laten hangen daar ,je weet maar nooit.De auto is geboekt ,de...
Ideeën Reacties: 2 2-6-2011 10:13:34

Kim
effe iets posten
hallo allemaal,   nog 49 dagen en het zal dan eindelijk mijn dag zijn.Maandag eerste proefkapsel en dan erna gaan passen voor derde keer,normaal afgewerkt kleed dan maar zal hem toch nog laten hangen daar ,je weet maar nooit. De auto is geboekt ...
Uitnodigingen Reacties: 0 2-6-2011 10:11:02

Melissa
Fotograaf gezocht
Hey mede-bruidjes!   Wij hebben al een fotograaf op het oog, voor het geval we geen andere vinden :o) maar ik ben toch op zoek naar eentje die wat meer 'specialere' foto's maakt (zoals Jef Celen).   Jammer genoeg is Jef Celen niet meer ...
Fotografie Reacties: 21 2-6-2011 9:07:46

Elke
lingerieshoot als verrassing (thanks to Lies!)
Dag medebruidjes...   Sinds ik weet dat ik ga trouwen zit ik bijna dagelijks op dit forum. En met nog maar 37 dagen op de teller is dat toch al een hele tijd. Persoonlijk heb ik hier al veel ideetjes en tips kunnen sprokkelen.   Enkele...
Voorbereiding Reacties: 5 2-6-2011 9:01:23

tiffanie
Zo zijn wij getrouwd - gemene bruidjes
Hallo allemaal!   Ik kijk elke week met veel plezier naar Zo zijn wij getrouwd, maar heb er toch vaak mijn bedenkingen bij. Ik geniet van de andere bruidjes, van hun feesten en bekijk het ook wel met een eerlijk maar kritisch oog. In de reek...
Voorbereiding Reacties: 12 2-6-2011 0:38:32

Vicky
To-Do lijst wordt precies langer met de dag...
Hey bruidjes allemaal!   Hebben jullie ook het idee dat naarmate de trouw dichterbij komt de to-do lijst langer wordt?!   Jongens toch, er moet nog zóveel gedaan worden. Ik denk dat ik nog zot draai tegen dat mijn droomdag er is! H...
Voorbereiding Reacties: 2 2-6-2011 0:32:41

Sweety
Huwelijksreis
Heyla (aanstaande) bruidjes!   Op 3 september is het zo ver, dan geven mijn liefste en ik elkaar het ja-woord. Ik kijk er al naar uit! Wij vertrekken de dag erna al direct op huwelijksreis naar Mexico. Zijn er nog koppels die in die periode naar...
Huwelijksreis Reacties: 1 1-6-2011 23:31:11

chrisje
proefkapsel
Hallo,          Wou even meedelen dat ik afgelopen week mijn proefkapsel heb gehad en ik ben er allezins tevreden over denk niet dat er een volgende nodig is, ik ging voor een halfopgestoken met krullen.. Dus das...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 1-6-2011 22:22:08

An
Chrisostomos
Oh nostalgie... Het is al bijna 10 jaar geleden dat we 'honderd dagen' vierden op onze school. De organisatrische van mijn toenmalige klas had het idee om verkleed naar Leuven te trekken.  Ze had kaartjes gemaakt met beroepen/dieren/... op.&nbs...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 1-6-2011 21:54:26

lieselot
extra betalen voor aanpassingen aan kleed!?
Hoi bruidjes, ik heb het kleed van mijn dromen al een tijdje geleden gevonden.  De eerste pas is ook al achter de rug.  Nu mag ik op 1 juli mijn kleed afhalen en we trouwen op 23 juli.  Tijdens de eerste pas werden er overal speldjes g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 1-6-2011 21:40:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...