Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annalisa
bh en allerlei
ei bruidjes , mss een stomme vraag maar als je u kleedje gaat passen moet je dan een aangepaste bh of iets anders meenemen of krijg je daar iets aangepast onder ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-6-2011 20:58:02

Sanne
Hoe kan ik mijn mama in de trouw opnemen?
Hallo allemaal,   Vorige week heb ik helaas mijn mama moeten afgeven, ze was al lang ziek. Ik vind het goed dat ze nu geen pijn meer heeft maar ik ga haar natuurlijk verschrikkelijk missen (voor zover het al door dringt want hoewel ze al lang z...
Voorbereiding Reacties: 15 4-6-2011 20:56:57

sarah
schoenen zijn onderweg!
Hallo Iedereen, zoals sommigen weten ben ik al enige tijd op zoek naar het ideal paar schoenen. Wegens dat ik de winter trouw, waren er toch wel wat bijkomende eisen. Ren volledig gesloten schoen; hoge hakken. Plus het dorp waar ik ga trouwen ligt ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-6-2011 20:30:46

Lindy
bruidskapper aan huis!!! proef was een flop nog maar 34dagen te gaan!
Nog 34 dagen te gaan, proefkapsel een flop, ook niet veel tijd ingestoken. Heb vrij moeilijk haar om krullen te houden en wil dus gewoon mooie krullen en nogal speels opgestoken of misschien een kapper met een eigen idee. Iemand met ervaring... Iem...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 4-6-2011 20:11:01

ilse
fotoshoot: praktische bedenkingen fotograaf, wat nu?
Hoi bruidjes,   Met nog 34 dagen op de teller begint het te korten! Wij hadden een heel orginele locatie voor onze huwelijksreportage uitgekozen. onze fotograaf was op het eerste moment zeer enthousiast maar nu ze het is gaan bekijken, heeft z...
Fotografie Reacties: 8 4-6-2011 19:20:45

Severine
muziek voor de kerk
hallo bruidjes,   ben net begonnen met het misboekje, maar heb totaal geen idee (omdat wij door onze job geen trouws kunnen doen) van muziek voor de kerk, kan iemand me helpen?  
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 4-6-2011 17:39:28

Severine
tijd opvullen tussen kerk en avondfeest
hallo iedereen,   weet iemand een oplossing voor ons probleempjes?   1) ons avondfeest is pas om 19u, de kerk om 11u, hoe wij die leegte kunnen opvullen zodat het voor onze familie en gasten niet te saai wordt?   2) ons zoontje z...
Ideeën Reacties: 7 4-6-2011 17:30:35

dorien
hoe verloopt het bij jullie?
heej bruidjes en bruidegommetjes!!!   hoe verloopt het allemaal bij jullie?    wij hebben onze data vastliggen maar zijn aan het twijfelen over zaal, over feest, over... en iedereen heeft daarbij nog eens een eigen mening. natuurlijk...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2011 17:08:58

Joy
Bruidsboeket 'gooien'?
In Amerika is het de gewoonte om alle "single ladies" te verzamelen en dan achterwaarts het bruidsboeket naar te gooien. Op zich lijkt me dat wel een leuk idee, zeker omdat ik geen plannen heb om mijn bruidsboeket bij te houden.Ik vraag me wel af wan...
Bruidsboeket Reacties: 9 4-6-2011 16:10:43

crazy
nu reeds bruidsjurken passen of toch nog even wachten?
Hallo bruidjes...   Onze grote dag is 14/07/2012, nog een tijdje te gaan dus... toch zou ik graag reeds in het grote verlof enkele bruidswinkels willen bezoeken en eventueel ook enkele jurken willen passen. Nu vroeg ik me af of de eigenaars van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-6-2011 16:04:03

katelijne
ons dochtertje van 1 jaar mee in de suite
Hallo,   wij trouwen binnen een maand en zouden graag ons dochtertje in de suite laten "lopen". Alleen vrezen we dat ze tegen dan nog niet zal lopen, dus zoeken we een alternatief om haar toch bij de andere bruidskindjes te betrekken. We ...
Kledij - Suite Reacties: 8 4-6-2011 14:48:04

Sofie
Nederlandstalig intredelied bruid en papa?
Hoi bruidjes! Met nog maar 34 dagen op de teller krijg ik hier toch geregeld al  wat last van paniek-aanvallen!!!   Nu bedacht ik ineens dat het leuk zou zijn om mijn ventje op onze grote dag te verrassen. Vermits we de meeste dingen sam...
Ceremonie Reacties: 4 4-6-2011 14:21:44

deddy
Brepols Turnhout
Heeft er iemand van jullie een idee of deze verlaten fabriek er nog staat? Ik heb gelezen dat de stad er een project van wil maken, maar heb geen idee hoe ver ze hier mee staan. Een ideale plaats om foto's te trekken voor iedereen die van leegstaande...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 4-6-2011 11:38:48

lizzy
Verslagje van onze bruiloft op 20 mei & afscheid!
Lieve aanstaande Bruidjes,   Ik ben op 20 mei j.l. getrouwd en ben net terug van onze huwelijksreis. Het is echt allemaal een fantastisch sprookje geweest! Ik heb bijna een jaar lang op deze site gezeten en heb heel veel ideeen ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 4-6-2011 11:00:23

Claudia
Verloofde is kostuum gaan halen, spannend :)
Mijn verloofde en zijn mama zijn juist vertrokken naar Wellens. Twee maanden geleden denk ik zijn ze zijn kostuum gaan kiezen en nu gaan ze hem ophalen. We houden elkaars kleren voor elkaar geheim, dus ik vind het echt superspannend! Ik heb enkel zoj...
Voorbereiding Reacties: 0 4-6-2011 10:54:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...