Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Feestzaal Grand café horta
Hey bruidjes (&/of bruidegommen),   Iemand ervaring met de zaal in antwerpen centrum, Grand café horta?? We hebben de zaal wel al vastgelegd maar twijfelen nog over een paar dingen zoals de dj van de zaal zelf etc... Wie kan ons wat ti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 8-6-2011 16:55:39

Annelies
Trouwjurk...???
Hallo,   Op 9 Juni 2012 stappen mijn vriend & ik in het huwelijksbootje! Nu zit'k toch met een paar vraagjes ivm mijn trouwjurk...  & nog wat andere vragen :-D   Wanneer voor de eerste keer op zoek gaan? Waar? De meeste zeggen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 8-6-2011 16:50:18

Esther
Zucht!!!
Hey allemaal!   Ik wil even iets kwijt, maar weet niet goed hoe ik het moet verwoorden... Ga toch een poging doen   We zijn volop bezig met onze voorbereidingen en natuurlijk ben ik superblij dat de man van mijn leven en ik gaan trouwen, m...
Voorbereiding Reacties: 14 8-6-2011 16:22:28

karen
echt aftellen! nog 9 dagen!
dag medetrouwers!   Het aftellen is nu toch écht wel begonnen! Ik kan me precies met niets anders meer bezigheouden nu ;-) Nog 9 dagen!   Even een stand van zaken: - mijn kapsel komt goed. Ik moet wel heel vroeg opstaan, maar ik h...
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2011 16:16:18

Nathalie
Bruidjes van 2 juli
Met nog 23 dagen op de teller begint het serieus te naderen. Moeten jullie nog veel in orde maken?   Enkel het misboekje moet nog afgedrukt worden. Volgende week mogen we achter de ringen. De tafelschikking moet nog gebeuren en doorgegeven worde...
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2011 16:04:40

Liselotte
Bedankjes ouders, getuigen en helpers!
   Met nog 16 dagen te gaan hebben we nog altijd geen idee wat te geven aan onze ouders, getuigen en helpers!   Mijn ouders zijn wijnliefhebbers. Door gezondheidsproblemen van mijn papa, mag hij geen bier of andere alcoholische ...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2011 15:30:44

Stephanie
Nederlandstalig vader dochter liedje
Hoi bruidjes,   Ik ben op zoek naar een mooi vader-dochterliedje. Ik zou dat willen laten afspelen als ik met mijn papa de kerk binnen kom.   Voor de ouder-dans neem ik al Wees zuinig op mijn meissie van Andre en Roxeanne Hazes omdat mijn p...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 8-6-2011 15:27:20

annemarie
ncrv man bitj hond zoekt bruidjes en hun vader!!! (hetero of homoseksuele koppels)
  “Dit wordt voor mij de laatste nacht in het huis waar ik ben grootgebracht Meisjestijd wat ging je gauw Ik moet nog wennen aan ‘Mevrouw’ Alles zal straks anders zijn Dit afscheid doet een beetje pijn ‘k Weet als ik mij...
Ideeën Reacties: 0 8-6-2011 14:38:11

kristel
gastenboek
hy,   hebben jullie mss een mooi tekstje om vooraan in het gastenboek te noteren?   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2011 14:31:33

Tinneke
Wat ik mij zo afvroeg...
Wij zouden de dag voor ons huwelijk wat gaan ontspannen in de sauna, brubbelbad en zo. Maar nu was ik mij aan het bedenken, geeft dat dan niet meer kans op pukkels de dag nadien...?   Groetjes,   Tinneke
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2011 14:21:03

Stefanie
Locatie trouwfeest West-vlaanderen/Oost-vlaanderen
Hoi!   In de lente/zomer van 2012 zouden mijn verloofde en ik graag trouwen. we zijn hiervoor nog op zoek naar dé geschikte locatie. We zoeken iets...speciaals... Een unieke locatie, een kasteel, een hoeve, een mooie feestzaal. We zo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 8-6-2011 14:19:55

Stephanie
Muziek Kerk
Hoi mede-bruidjes   Kort vraagje...   Hoeveel liedjes moet je eigenlijk hebben en voor welk moment?   Ik weet enkel dat al ik binnen kom, als ik met mijn toekomstige man buiten kom ook een liedje maar voor de rest weet ik het niet &nbs...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 8-6-2011 13:53:03

Annelies
Misboekje !?!
Dag toekomstige bruidjes,   Graag zou ik willen starten aan het misboekje. Iemand die het wil doorsturen om een idee te hebben hoe ik eraan start? Heb totaal geen idee. Weet ook niet goed wat er moet in komen.   Alle hu...
Religie Reacties: 14 8-6-2011 13:43:55

Selena
Bruidstaart
Hey Bruidjes, ik heb een klein vraagje ivm de bruidstaart. Ik ben onlangs naar 2 verschillende bakkers geweest voor de taart. Wij hebben 183 gasten en hiervoor zou dus een grote taart gemaakt moeten worden. De vraag die hieraan vast hangt is ; voor h...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2011 12:35:08

renske
spandoek
hoi ik zou graag een spandoek hebben met een prent van onze uitnodiging maar de site vanwaar wij onze kaarten bestelt hebben maken geen spandoeken. nu was ik via vistaprint op 1 gekomen maar je kan daar enkel met visa en master card betalen wat ik ...
Ideeën Reacties: 12 8-6-2011 12:34:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...