Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Claudia
Bloemen aan ouders
Hey,   In de kerkdienst hebben we op een gegevenmoment een bedankt-gedichtje gericht aan de ouders. We willen daarbij een roos geven of een klein boeketje. Maar we  vertrekken nadien met heel de suite op fotoshoot dus hoe kunnen zij dat d...
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2011 13:32:35

Ine
tafelaankondiging + plaatsnaamkaartjes
Hallo bruidjes!   Op 15 oktober trouw ik en ik ben nog op zoek naar leuke ideetjes voor de tafelschikking en voor de plaatsnaamkaartjes... Hebben jullie soms originele ideetjes?   Alvast bedankt! Groetjes, Ine.
Ideeën Reacties: 5 9-6-2011 13:24:02

francis
vraag over wettelijke regeling om thuis te blijven om voor de kinderen te zorgen
hallo dames    ik heb een vraagje weet niet zeker of ik hier goed dit met deze vraag, maar mrien kan iemand mijn toch helpen     nu gaan we volgde jaar trouwen en willen we aan kinderen beginngingen. en aan gezien dat de opva...
Juridisch Reacties: 2 9-6-2011 13:17:59

Katrien
Verslaafd..?
Hey Bruidjes!   Mijn vriend heeft me vorig jaar ten huwelijk gevraagd, en eigelijk ben ik pas 1,5 maand geleden begonnen met alles te plannen. Het kwam er nooit van, altijd drukdruk, maar ik dacht nu moet ik er toch invliegen of we gaan nooit...
Voorbereiding Reacties: 8 9-6-2011 12:32:34

Steffie
fede di oro
Hoi iedereen.   Wij zijn op zoek naar onze trouwringen, maar ook nog naar mijn verlovingsring (ik weet wat ik wil, maar heb hem nog niet gevonden.... ) Nu lees ik hier veel positieve reacties van FDO, en zie op hun website staan dat je zelf een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 9-6-2011 12:11:01

Filipa
Uittreksels van de huwelijksakte: hoeveel?
Beste bruidjes en bruidegommen,   Vandaag ben ik bij de gemeente geweest om mijn geboorteakte, vertaald, beëdigd, gelegaliseerd, met apostille (was een hele gedoe maar eindelijk is dit geregeld) af te geven.  Ik heb een papier meegek...
Juridisch Reacties: 7 9-6-2011 12:07:39

Dorien
"Assistent" voor fotograaf?
Hoi Bruidjes,   Ik vroeg me af of jullie iemand extra meenemen naar de fotolocatie, buiten de fotograaf en bruidegom:-) Misschien om het kleed goed te leggen of dingen aan te geven?   Ben me aan het afvragen of dit nodig zou zijn? &n...
Locaties - Fotografie Reacties: 11 9-6-2011 11:49:09

Baci
ballonnen helium regio limburg bilzen-diepenbeek-beringen
Hey   Wij willen op onze trouw graag ballonnen loslaten... Daarom zijn wij op zoek naar 100 heliumballonnen. Heeft er iemand een ideetje waar we dit alles zouden kunnen halen? Wijzelf zijn van Beringen en het feest gaat door in Bilzen. ...
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2011 11:27:20

Selena
Morgen!
Hey bruidjes! Morgen is het zover! Morgen trouwen mijn verloofde en ik voor de wet :). Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn! Ik heb nog geen zenuwen, maar ben wel enorm benieuwd! Na de wet gaan we met beide gezinnen iets eten :) heel rustig dus! Hij kom...
Juridisch Reacties: 5 9-6-2011 11:27:14

annemarie
bruidjes en hun vader gezocht
  “Dit wordt voor mij de laatste nacht in het huis waar ik ben grootgebracht Meisjestijd wat ging je gauw Ik moet nog wennen aan ‘Mevrouw’ Alles zal straks anders zijn Dit afscheid doet een beetje pijn ‘k Weet als ik mij...
Voorbereiding Reacties: 0 9-6-2011 10:34:27

annemarie
bruidjes en hun vader gezocht
  “Dit wordt voor mij de laatste nacht in het huis waar ik ben grootgebracht Meisjestijd wat ging je gauw Ik moet nog wennen aan ‘Mevrouw’ Alles zal straks anders zijn Dit afscheid doet een beetje pijn ‘k Weet als ik mij...
Ideeën Reacties: 0 9-6-2011 10:33:37

nele
bedankjes voor getuigen en ouders
Ik ben waarschijnlijk het 100ste bruidje dat deze vraag stelt maar wat geven jullie zo al aan de getuigen en de ouders als bedankje? Mijn inspiratie is momenteel zeer ver te zoeken en ik kan echt wel wat hulp gebruiken!!! Ik ben er zeker van dat er o...
Ideeën Reacties: 9 9-6-2011 10:21:11

Ellen
volgorde kerk
Hallo medebruidjes!!   Met nog maar 50 dagen op de teller begint de stress toe te nemen!   Weet er iemand aan welke kant bruid en bruidegom in de kerk moeten gaan zitten vooraan? Ik heb al verschillende dingen gehoord en weet het echt n...
Voorbereiding Reacties: 5 9-6-2011 10:18:44

caroline
onverwachte wending! en zo blij!!
hallo allemaal,   Ik heb eens een vraagje, wij trouwen 20 augustus 2011 en nu zijn we er sinds deze week achter dat ik 6 weken zwanger ben (nog heel pril natuuurlijk en kan nog vanalles gebeuren) Tegen de trouw zal ik dan ongeveer 15 weken zi...
Voorbereiding Reacties: 21 9-6-2011 10:09:07

kim
Bruidswinkel lieben
Heeft er al iemand een bruidsjurk bij Lieben in Genk gehaalt? Wat is de gemiddelde prijs voor een jurkje daar? En tevreden over de jurken?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-6-2011 10:04:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...