Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Cameraman/vrouw gezocht regio Ieper
Hallo   Kan er mij iemand adresjes doorgeven voor een videograaf in de regio Ieper.   Is zo moeilijk te vinden...   Bedankt!
Fotografie Reacties: 3 10-6-2011 9:43:50

Tania
Body voor onder trouwjurk
All   Ik heb voor onder mijn kleed een naadloze body nodig en ook strapless --> Nu heb ik gisteren 5 lingerie winkels gedaan en die hadden dat alle 5 niet (ben thans naar de "duurdere lingerie" winkels geweest) hebben jullie een idee waar i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 10-6-2011 9:26:30

Cindy
Help!!
hallo, door omstadigheden heb ik geen kapper meer en nu weet ik niet wat te doen!! Weet iemand een goede kapper of kapster in Eindhout??  Alles lag een jaar op voorhand vast en nu valt dit weg, pfffffffff!!! Kan iemand me helpen?? Danku!
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 10-6-2011 9:00:50

Cindy
Fotograaf ligt vast
Joepie,onze fotograaf ligt vast!!! We hebben gekozen voor Jef Celen. We hebben al veel van zijn filmpjes gekeken en zijn onder de indruk van zijn mooie foto's. Maar hoe is hij nu in 't echt? We zijn bij hem thuis geweest dus we weten hoe hij erui...
Fotografie Reacties: 4 10-6-2011 8:39:14

Melissa
Teksten, gedichtjes, ...
Hoi hoi bruidjes!   Ik ben eens stilletjes begonnen aan het opstellen van onze dienst. (wij trouwen niet voor de kerk maar houden een eigen, persoonlijke dienst) Het is echter niet zo simpel om mooie tekstjes, gedichtjes, ... te vinden... &n...
Ceremonie Reacties: 4 10-6-2011 8:23:15

Ellen
Intrede
Een hele goeiemorgen op deze laatste dag van de week   Onze suite zal eerst de kerk binnengaan (een 12tal personen) en nadien kom ik dan met mijn papa. Ik vroeg me af hoe het eigenlijk zit met de muziek. Zijn er 2 intrede-liedjes, eentje voo...
Ceremonie Reacties: 6 10-6-2011 7:43:52

sofie
binnenlocatie regio Zoersel
Hallo,   ik ben nog steeds op zoek naar een binnenlocatie voor een fotoshoot in de omgeving van Zoersel. ( antwerpen). Aangezien ik oorspronkelijk van Limburg ben, en momenteel woon in Temse, ken ik in de omgeving Zoersel niet...   De ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-6-2011 7:38:53

karine
balonnen
Met nog 42 uren op de teller ben ik nog op zoek naar "budgetvriendelijke", "mooie" balonnen met helium gevuld in de buurt van Beveren waas!!! Kan er mij iemand een goed adresje geven, thanks xxx
Ideeën Reacties: 7 10-6-2011 0:20:47

Wim
deRoyal in Turnhout?
Hoi allemaal,  is er al iemand in de zaal 'deRoyal' geweest?  In Turnhout, op het Zegeplein aan de Markt        
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-6-2011 23:59:20

chrisje
bedankjes voor de kindjes
Hallo,          Heb net mijn bedankjes voor de kindjes aan het gemeentehuis besteld bij ons in het dorp. Heb een mentosrolletje genomen met een bedrukte wikkel er rond met onze namen, datum en tekstje op. Heb vo...
Voorbereiding Reacties: 4 9-6-2011 23:35:34

Meg
Ondervraging
Hallo, ik ben bezig met het maken van het misboekje. Nu is er één stukje dat ik echt graag anders zou willen hebben, namelijk de "ondervraging" voor de huwelijksinzegening. Ik heb het gevoel dat iedereen braaf "Ja" antwoordt op de vrage...
Religie Reacties: 4 9-6-2011 23:12:04

Nancy
DJ Marc Van Rooy / discobar Silverblue
Hallo iedereen. Volgend jaar gaan wij trouwen. Hoogst waarschijnlijk gaat ons feest door in de Kapelhoeve te Turnhout. Zij raadde discobar Silverblue of dj Marc Van Rooy aan. Heeft iemand hiermee ervaring?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 9-6-2011 22:43:51

Elke
gedichtje wensboom
Hey allemaal...   Mag ik nog eens op de creatievelingen onder jullie beroep doen? Ik ben op zoek naar een versje/gedichtje om boven onze wensboom te hangen... om de mensen duidelijk te maken wat de bedoeling is... dus eigenlijk dat ze een 'b...
Voorbereiding Reacties: 4 9-6-2011 22:06:15

A.
Gaat ze er nog bij zijn?!
De laatste dagen is het hier niet anders dan pfffff.. zucht.. traantjes.. Bij ons in de familie heeft iemand namelijk al een aantal jaartjes kanker. En leefde steeds in een cirkel.. dagen ging het goed, weer iets minder, weer beter,... je kent ...
Voorbereiding Reacties: 12 9-6-2011 21:33:58

jamie
Witte duiven?
Hejj Bruidjs,   Heb een vraagje kben op zoek naar iemand die ons eventueel kan helpen aan 2 witte duiven, wordt dit nog steeds gedaan als je buitenkomt van de kerk of is dit passé? kzou graag iemand vinden die dit doet regio brugge of in d...
Voorbereiding Reacties: 8 9-6-2011 21:32:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...