Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Carol
Rozenblaadjes in plaats van rijst
Hey!    Nogmaals over de rozenblaadjes, heeft iemand een idee hoeveel rozenblaadjes je moet voorzien als strooimateriaal? Want kan niet goed uitrekenen hoeveel zakjes van 144 blaadjes je dan zou nodig hebben...   Alvast bedank...
Ideeën Reacties: 3 19-8-2011 8:02:32

sofie
sluier gezocht
Dag mede-bruidjes,   ik ben nog steeds op zoek naar iemand die zijn sluier van het merk La Sposa of Pronovias doorverkoopt... Ik het het model " Dover" van La Sposa ( op de site zie je de bijhorende sluier), maar aangezien deze sluier 500 ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 19-8-2011 7:20:09

Caroline
Twijfels foto's
hey   Ik ben na het lezen op het forum een beetje aan het twijfelen geslaan. Mijn schoonvader gaat normaal de foto's nemen op onze trouw, hij is amateurfotograaf, maar wel enorm perfectionistisch.  Ik heb een beetje schrik dat er niet veel...
Fotografie Reacties: 13 19-8-2011 6:23:48

Brenda
op trouwdag zelf : wel of geen verlovingsring dragen ?
dames,   dragen jullie je verlovingsring op de trouwdag of willen jullie dat alle aandacht alleen naar de trouwring gaat ?   ik draag mijn verlovingsring sowieso vrij zelden wegens onhandig terwijl ik werk waardoor ik voor een uiterst s...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 18-8-2011 23:41:49

marinka
decoratie feestzaal
hallo bruidjes,   weet er per toeval niemand waar ik ergens een winkel of bureau kan vinden die onze feestzaal wil komen versieren? ik heb namelijk geen flauw idee hoe ik hieraan moet beginnen en zou het toch heel graag in orde willen hebben....
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-8-2011 23:22:28

an
Te koop: materiaal huwelijksdag
Hoi iedereen :)   Gezien mijn huwelijksdag al een week is geleden, begin ik stilaan alle spulletjes te verkopen.   Ik heb te koop:   - bruidsjurk Annalisa, 1 geheel met hoepelrok, kan gedragen worden van maatje 42-44. Ik heb van...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 18-8-2011 22:49:32

Carol
Rozenblaadjes
Hey!    ik ben op zoek naar rozenblaadjes, nu de meeste sites die ik opgezocht heb rekenen flink door voor een handje vol blaadjes... Iemand een goed adresje? Of alternatief? Kan ik dat eventueel zelf maken?   groetjes!  
Ideeën Reacties: 12 18-8-2011 21:55:03

crazy
studio happy music
Hoi hoi,   Wij zijn er zo goed van als overtuigd dat we studio happy music zullen nemen als DJ voor ons huwelijksfeest. nu hadden we wel nog een vraagje, Dierk werkt ook nog samen met andere dj's hebben we reeds gelezen op het forum, wie heeft e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 18-8-2011 21:37:04

jamie
vraagje ivm teksten misboekje
Beste bruidjjss..   ik heb mijn misboekje al helemaal afgewerkt en eerst komt er een begroeting van de priester en daarna kwam er elk een tekstje voor mij en mijn liefjj maar hij is wat verlegen en wil precies niet lezen.. alhoewel vindt ik het ...
Ideeën Reacties: 7 18-8-2011 21:03:15

Linde
ouders bedanken
Dag iedereen, Aangezien ik hier met mijn voet omhoog lig, heb ik tijd om de ceremonie (alternatieve kerkdienst) in elkaar te steken. Nu wil ik graag onze ouders bedanken. Dit door een tekstje en dan een bloemetje ofzo te geven. Hebben jullie hier te...
Voorbereiding Reacties: 2 18-8-2011 20:28:35

Charlotte
Op zoek naar trouwringen die meevallen van prijs!
Hallo wij trouwen op 6 juli 2012. Weet er iemand waar ik trouwringen kan kopen die goed meevallen van prijs in goud? Heb al een paar juweliers gedaan maar de prijzen vallen niet erg mee!  Groetjes
Voorbereiding Reacties: 15 18-8-2011 20:20:42

Gwen
boetiek Maya
Hallo,   Stilletjes aan begin ik winkels te zoeken waar ik in oktober-november wil gaan kijken voor mijn kleed. Heeft er iemand ervaring met boetiek Maya in Hemiksem? In oktober organiseren zij een modeshow in San Marco Village, ben wel eens...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-8-2011 20:19:13

Alessia
Kostprijs exl. avondfeest en receptie
Dag Bruidjes,   Hoeveel heeft jullie dag gekost zonder avondfeest? Het is gewoon om te weten hoeveel budget wij extra moeten voorzien buiten de feestzaal...   Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 11 18-8-2011 19:47:37

Sara
Ballon oplaten...Tips!
Heey!!!   Nog 22 dagen hier!   Ik vind ballonnen echt geweldig en ik zou met de hele familie na de receptie een ballon willen oplaten. Maar om nu gewoon iedereen een ballon te geven en die op te laten... da's ook maar dom. :)   Weet i...
Ideeën Reacties: 12 18-8-2011 18:08:35

Caroline
Feestzaal 'De Vlaschaard' Hulshout
Hej, Heeft er iemand ervaring met feestzaal 'De Vlaschaard' in Hulshout?? We hebben deze zaal geboekt ! En zouden graag wat tips weten waar we moeen op letten enzo??   Wordt de aankleding van de zaal helemaal door hun gedaan, of  moeten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-8-2011 18:01:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...