Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
Zeer ontevreden van bruidswinkel Aselin te Heusden!!!
Ik ging vanmiddag naar deze winkel, en zei dat ik op zoek was naar een broek & bustier. Er was een vriendelijke dame die me allerlei broeken etc liet zien. Ineens kwam de baas erbij en van zodra hij zag dat wij geen turken waren zei&nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 20-8-2011 20:45:40

an
Ontevreden over Black and white limo
Op 12 augustus hadden twee limo's gehuurd bij black and white limo. Wij waren zeer ontevreden. Gezien wij een zandweggetje moesten passeren om naar de limo's te gaan, hingen onderaan onze schoenen natuurlijk een beetje zand. De bestuurders zijn echt ...
Voorbereiding Reacties: 6 20-8-2011 19:13:43

Steven
Castel Herne
Wij hebben interesse om onze feest te organiseren in zaal Castel te Herne. Eerder dit jaar is deze zaal opnieuw open gegaan na renovatie. Heeft iemand ervaring met deze zaal sinds de heropening? Alvast dank!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-8-2011 17:53:27

sofie
Audi q7 limo
Hallo, Ik heb juist een witte Q7 limo zien rijden. Weet iemand waar je deze kan huren?
Ceremonie Reacties: 0 20-8-2011 17:48:23

Lindsy
Ladybird: prijsklasse?
Hoi dames, Ik ben helemaal verliefd op de Ladybird collectie en heb een winkel dicht bij huis gevonden waar ze dit merk verkopen. Ik vraag me alleen af wat de prijsklasse hiervan is, iemand een idee? Lindsy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 20-8-2011 17:10:37

tanja
BBQ in zaal vrij van traiteur
Heeft er iemand al ervaring met:  - Trait Event (Anderlecht) - Kadee Catering (Schepdaal) - Jo & Co (St-Genesius Rode) - J&M (Steenhuffel) - Coeur d' Artichaut (Gent) Service? Prijs/kwaliteit? Originaliteit? Alles is welkom! Groeten, ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-8-2011 16:57:49

Elke
Trouwjurk kiezen, hoeveel winkels afspraak maken?
Hallo, Halsreikend ben ik aan het wachten om voor mijn bruidsjurk te gaan shoppen. Aangezien we 19 mei 2012 trouwen, heb ik al bij een paar winkels een afspraak gemaakt om te gaan passen in oktober. Maar nu vroeg ik me af bij hoeveel winkels je eige...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 20-8-2011 16:52:06

Eva
Dat ging snel!
Dit had ik toch echt nooit verwacht. Eerste boetiek, vierde jurk, en het was al prijs! Wat is het een prachtige jurk, ze past precies bij mij! Het was alles wat m'n vriend wilde (wit, lang en geen tutu-toestanden) en alles wat ik wilde (simpel, niet ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-8-2011 16:46:31

Veerle
Laatste-week-stress!!!
Hoi! Volgend weekend is het zover: onze grote dag waar we al zo'n 9 maanden naar uitkijken! Brr, hij komt bangelijk dichtbij ... :-) Nu begin ik me bij alles vragen te stellen: wanneer wat waar hoe ... Maar, zoals ik hier al verschillende keren gelez...
Ideeën Reacties: 3 20-8-2011 16:06:35

Ann
Bruidsschoenen maat 39 Linea Raffaeli te koop
Beste bruidjes, Mijn mooiste dag ligt al enkele maanden achter mij. Nu verkoop ik mijn schoentjes van het merk Linea, omdat ik ze toch nooit meer ga aandoen. Zijn enkel gedragen dag zelf. Heb ze zelfs ervoor niet ingelopen, en dag zelf heb ik geen la...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 20-8-2011 15:28:56

Esther
Hotelletje Rome
Hey trouwertjes Op het laatste moment zijn we toch aan het kijken om na onze dag een paar dagen naar Rome te trekken. Alleen zijn de hotelletjes waar ik ervaring mee heb volgeboekt. Heeft iemand van jullie ervaring met logies en ontbijt in Rome? Het...
Voorbereiding Reacties: 3 20-8-2011 15:18:59

Heidi
Hoepelrok
Waar vind je zoal Hoepelrokken? (Oost-Vlaanderen, tussen Gent - Dendermonde - Aalst - Lokeren)   Of, wie uit deze omgeving verkoopt zijn hoepelrok?   liefs,
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-8-2011 13:19:19

vicky
't Schalienhuys in Temse
Hey iedereen , Heeft er soms iemand ervaring met 't schalienhuys ? Alvast bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-8-2011 12:50:06

Léonore
niet-traditionele trouwring
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar een niet-traditionele trouwring, ik hou eerder van antiekere juwelen (fijn met een parel, camée of een steentje).  Ik zoek dus niks alla Anneleen Eyckmans, Bart Robeyns, Fede di Oro of Wim M...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 20-8-2011 11:52:04

Kim
paraplu met "just married" erop
Beste bruidjes en gommen,   wij hadden een paraplu gekocht voor onze huwelijksdag. Je weet maar nooit hé. Wij hebben hem gelukkig niet nodig gehad en hij is dus nog nieuw en nooit gebruikt. Als er iemand is die intresse heeft mag hij o...
Voorbereiding Reacties: 4 20-8-2011 11:35:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...