Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Biljantje kwijt - wat kost een nieuw?
Hallo bruidjes, Wij zijn nu al bijna een jaar gelukkig getrouwd. Het was echt een fantastische dag. Gisteren heb ik ontdekt dat ik een steentje ben verloren uit mijn verlovingsring.  Geen idee waar ik hem kwijt ben, dus weet ik ook niet waar ik ...
Ideeën Reacties: 5 22-8-2011 9:39:55

vicky
eindpas
zoals de tittel het wel zegt heb ik binnen bijna 2 uurtjes mijn eindpas ben echt wel eens benieuwd hoe mijn lieve schoonzus mijn toen al mooie jurk nog mooier heeft gemaakt ik popel hier al van ongeduld  had mijn wekker om half negen gezet en pl...
Voorbereiding Reacties: 2 22-8-2011 8:53:52

Grace
Effe ventileren
Mijn verloofde en ik zijn al ongeveer maand verloofd.  Al die tijd is er maar een ding geweest dat de pret kon drukken.  Zie je, mijn verloofde is van oorsprong Libisch (hij is op zijn vierde naar hier gekomen met zijn gezin omdat zijn papa...
Voorbereiding Reacties: 3 22-8-2011 8:24:11

jeff
weinig moeite
ongelooflijk.....als mannekoppel ontvingen wij reeds 4 wenskaarten met een hand op van man en "vrouw" en zelfs eentje met een man/vrouwkoppel op...Doen de mensen nu echt zo weinig moeite..... Ik kies nog altijd een wenskaart uit, volgens de stijl va...
Homohuwelijk Reacties: 25 22-8-2011 7:54:45

Eveline
Hangar 58 Bokrijk
Hallo! Heeft er iemand ervaringen met Hangar 58 in Bokrijk? Service, eten, locatie, prijskwaliteit, ...?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-8-2011 0:44:15

Arianne
Al veel geregeld deze week
Woehoew, deze week is er al superveel gedaan! - De zaal is vastgelegd en het voorschot is betaald- De save the date's kaartjes, magneten en gegraveerde balpennen zijn toegekomen- Mijn (eerste) getuige is gevraagd. Dit is mijn tante en ze was hee...
Voorbereiding Reacties: 3 21-8-2011 23:18:57

Tania
knutselen
Dag medebruidjes , ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen en te regelen en ik wou nu ook nog graag iets maken om met de gasten mee te geven naar huis. Ik heb rode glazen theelichthoudertjes en daarop zou ik graag een foto of onze namen en trouwdatu...
Ideeën Reacties: 1 21-8-2011 22:39:42

Kirsten
Aangename ontmoeting met onze fotograaf
Hoi iedereen, We hadden gisteren een zeer aangename ontmoeting met Ronny Wertelaers. Hij komt erg gepassioneerd over en zijn stijl is zo mooi. We waren zo overtuigd dat we ter plekke het contract hebben getekend! Groetjes, Kirsten
Fotografie Reacties: 2 21-8-2011 21:54:45

Caroline
Videograaf regio Heist-o/d-Berg
Hey iedereen, Over een klein jaar is het onze grote dag !! We zouden natuurlijk alles op film willen hebben (de ceremonie's toch al zeker) en zijn dus opzoek naar een videograaf. Liefst een budgetvriendelijke, Kennen jullie iemand, die goed en gra...
Video Reacties: 13 21-8-2011 21:20:00

Katja
make-up en kapsel
Hallo, Zijn er mensen uit de regio van Balen die iemand aan huis hebben laten komen voor make-up en kapsel.  Wat waren jullie bevindingen hiervan? 
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 21-8-2011 21:19:52

lies
TE KOOP: enveloppedoos, theelichthouders, koffiemelkjes en suikertjes
Beste bruidjes en bruidegommetjes Na een spetterende huwelijksdag hebben we wel een aantal dingen te koop, namelijk een enveloppedoos (hartjesvorm van AVA), theelichthouders van AVA, suikertjes en koffiemelkjes voor bij de koffie. Geïnteresseer...
Voorbereiding Reacties: 6 21-8-2011 21:02:21

Kim
Het zit erop
Hoi trouwers Een jaar lang heb ik bijna dagelijks op het forum gekeken voor vele bruikbare tips en weetjes. En vrijdag was het dan zover. Onze trouwdag was aangebroken. Om 7u00 zat ik bij de kapper. Dank u wel kapster Martine voor het mooie kapsel. I...
Ideeën Reacties: 3 21-8-2011 20:58:11

marta
trouwjurk en avondjurk te koop!
Ik doe nogmaals een oproep voor de bruidjes die geïnteresseerd zouden zijn in de jurk nr. 7428 van Cosmobella. Nadat ik in die jurk gestraald heb, wil ik iemand anders er minstens even mooi in laten stralen :) Voor 's avonds had ik een rok met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-8-2011 20:25:05

Nathalie
Bruidsboeket
Wij trouwen 19 november 2011 Wanneer kan ik best voor een bruidsboeket gaan kijken ? En iemand ideetjes waar ik kan gaan in omgeving herentals. Dacht misschien aan anica's groetjes Nathalie
Bruidsboeket Reacties: 8 21-8-2011 20:09:53

Nathalie
Bruidjes 19 november 2011
Zijn er nog bruidjes of grommetjes die op 19 november 2011 trouwen ?
Voorbereiding Reacties: 7 21-8-2011 20:07:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...