Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsy
Hoe ver staan de mei 2012 bruidjes?
Hoi iedereen, Tja, de titel verraadt mijn vraag al zeker hé :-) Ik zou graag even vergelijken met andere mei-bruidjes dus here we go: Reeds OK: Feestzaal + formule receptie en avondfeest DJ Getuigen gevraagd Datum gemeentehuis Datum kerk Bloem...
Voorbereiding Reacties: 7 21-8-2011 19:47:53

Sylvie
Gezocht: fotoclips om foto op tafel te zetten (A5 formaat, dus moet stevig zijn)
Hallo iedereen, Voor ons huwelijk werken we voor de tafelverdeling rond 'Liefde is...'. Bij het binnenkomen krijgen de gasten een papiertje met een tekening. Op hun tafel plaatsen we dan een foto van ons die het tekeningetje achter doen. Maar we zoe...
Ideeën Reacties: 5 21-8-2011 18:52:30

Ine
Activiteit tussen het eten
hey wij dachten om aan onze getuigen te vragen om tijdens het eten, tussen het voorgerecht - hoofdgerecht en dessert iets ludieks te organiseren voor ons. Denk je dat dat haalbaar is? Ik weet zelf niet goed wat ik moet verwachten dan, maar het lijkt...
Ideeën Reacties: 5 21-8-2011 18:35:03

Heidi
trouwkleed inmaken
Beste Bruidjes, kan iemand me een adres geven waar ze je trouwkleed kunnen inmaken? Liefst regio Limburg?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-8-2011 17:21:26

Sarah
Pukkelpop
Ik weet het, het past misschien niet op dit forum, het heeft niks met onze trouw te maken maar tegelijk ook weer àlles. Maar ik moet het even kwijt, niet om medelijden te zoeken ofzo, ik wil het van mij afschrijven... Donderdagochtend vroeg ik...
Voorbereiding Reacties: 17 21-8-2011 14:00:18

Nathalie
Wegwerpcamera feestzaal
hej bruidjes en grommetjes , Zijn er bij jullie die wegwerkcamera's gebruiken op hun trouwfeest. Ik dacht er misschien aan om er enkele op elke tafel te zetten zodat de gasten zelf ook foto's kunnen nemen.
Voorbereiding Reacties: 12 21-8-2011 13:44:57

Deborah
MomentIntime
Heeft er iemand ervaring met deze fotograaf? Kan iemand me vertellen in welke prijsklasse deze persoon werkt? http://www.momentintime.be
Fotografie Reacties: 3 21-8-2011 13:36:53

eve
dringend gezocht: loper en zetel!
Hoi iedereen, nog 46 dagen en dan is het zo ver! Nu nog enkel de details... Ons thema is paars en wit en daarom zoek ik een paarse of witte zetel die we kunnen gebruiken in een decor :) We hebben al verschillende kringwinkels afgeschuimd maar niks&...
Voorbereiding Reacties: 2 21-8-2011 12:40:22

Evie
Bruidsmeisje kleedje te koop
Beste bruidjes, Onze trouwdag is inmiddels al weer meer dan een jaar geleden. Ondertussen zijn we ook ouders van een flinke dochter laura. Ik ben hier alles van kledij aan het opruimen en kwam nog een bruidsmeisje kleedje tegen, het is spiksplintern...
Kledij - Suite Reacties: 0 21-8-2011 12:32:54

Ine
uitnodigingen nog steeds niet verstuurd!!!
Hallo bruidjes, Mijn uitnodigingen zijn nog steeds niet af en de trouw is al binnen 54 dagen. Mijn broer, die art director is, ging de uitnodigingen maken maar hij is zo lui dat hij er nog steeds niet aan begonnen is. En telkens weer maakt hij de b...
Uitnodigingen Reacties: 9 21-8-2011 11:57:10

PartyDelight
pukkelpop 2011 steun
Voor al diegenen die na het drama op pukkelpop 2011 ook de organisatie, gemeentebestuur, hulpverleners, betrokkenen te steunen kunnen dit op http://www.facebook.com/pages/Pukkelpop-2011-dragen-we-in-ons-hart/152448461504513 Dan wordt er een badge toe...
Ideeën Reacties: 0 21-8-2011 10:54:45

Cynthia
Niet gebruikte witte loper te koop
Hallo, Mijn trouwfeest is in het thema paars en wit. En ik wou absoluut een paarse loper, maar doordat ik na lang zoeken geen vond voor een deftige prijs heb ik een witte loper gekocht. Nu korte tijd erna heb ik dan toch een paarse loper gevonden (t...
Voorbereiding Reacties: 7 21-8-2011 10:22:47

daisy
Ilka Vermeiren: iemand ervaring?
Hoi Iedereen,  Ik vond een tijdje terug Ilka Vermeiren voor make-up en kapsel, van de foto's was ik letten overtuigd!! Nu vroeg ik me af of iemand reeds ervaring had met Ilka? Bedankt!!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 21-8-2011 10:16:20

vanessa
suitekledij huren
Hey bruidjes voor ons mama en mijn zus ben ik op zoek naar suitekledij om te huren , waar vind ik winkels in de buurt van vlaams brabant regio mechelen leuven brussel. mvg vanessa
Kledij - Suite Reacties: 2 21-8-2011 9:22:10

Katrien
Kostuum van vriend zoek..
Hey bruidjes! Vrijdag is het zover, deze week hadden we het allerlaatste van onze planning gedaan, Wat deed dat deugd, eindelijk kunnen genieten van het aftellen en ik kon ineens pakken beter slapen! Sam trouwt in zijn klassiek kostuum dat hij al ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 20-8-2011 23:43:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...