Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Chloë
wanneer bedankje afgeven
Hoi allemaal,   het begint hier razendsnel af te tellen hier en dan komen de praktische vragen boven. We zijn aan het twijfelen wanneer we juist onze bedankjes en dankwoord gaan geven aan onze ouders en getuigen. Doen we dit tijdens onze ceremon...
Ideeën Reacties: 5 18-8-2011 17:28:00

Natalie
Aankleding feestzaal
Weet iemand waar je in turnhout of omstreken dingen kunt huren of kopen voor je feestzaal aan te kleden en te versieren. Zou je linnen tafelkleden gebruiken of gewoon papieren?? Het mag nie kei duur zijn maar het mag ook niet goedkoop lijken.   ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-8-2011 16:22:11

Sigrid
kledij bruidegom
Hallo,   vraagje, ik heb een ivoor-kleurig kleed. Ik heb eens gelezen dat de bruidegom dan geen wit mag aandoen, omdat dit dan slecht/vuil overkomt op de foto's. Nu ik heb graag dat hij een bordeau kleurig hemd aandoet, maar hij ziet dit niet...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 18-8-2011 16:17:13

ilke
zoektocht naar de ideale feestzaal
hallo allemaal, sinds kort zijn ik en mijn vriend verloofd en zijn we dus op zoek naar de ideale trouwlocatie. Onze voorkeur zou gaan naar een feestzaal in regio limburg of vlaams brabant. We zoeken een feestzaal met veel charme, liefst waar we ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-8-2011 15:27:30

Annelies
Zilverreiger Oosterzele of Mimosa Eeklo
Hallo,   wij zijn op zoek naar een zaal voor 200 personen. We twijfelen nog tussen de Zilverreiger in Oosterzele of de Mimosa in Eeklo. Heeft iemand ervaring met deze zalen? Het eten in de Mimosa is naar verluid zeer lekker. In de Zilverreiger...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-8-2011 15:23:18

Lotte
Uur openingsdans
Hoi bruidjes en bruidegommen,   Een praktisch vraagje over de openingsdans: wanneer houden jullie die ongeveer?   Wij willen er graag een dansfeest van maken, dus lekker vroeg beginnen. Maar we zouden ook graag onze gasten (ongeveer 1...
Openingsdans Reacties: 7 18-8-2011 15:03:52

Griet
Verhaaltje voor in de kerk
Hallo bruidjes,   Graag hadden wij in de kerk een verhaaltje voorgelezen zoals 'raad eens hoeveel ik van je hou'. Dat verhaaltje vinden wij héél mooi, maar de getuige van mijn verloofde is vorig jaar zijn zoontje verloren en  die ...
Religie Reacties: 4 18-8-2011 14:49:16

Elsie
DE jurk gevonden!
Beste medebruidjes   De knoop is doorgehakt! Ik heb beslist om met November Styling in zee te gaan, want ik kreeg haar jurk maar niet uit mijn hoofd, ze ziet er echt uit zoals ik ze in gedachten had, en zoals ik ze niet in de winkel vond ... Ze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-8-2011 14:18:07

Sylvie
Rode loper te huur of te koop gevraagd
Meisjes,   Nog een volgende vraag, overlaatst zag ik per toeval de "loper" die ter beschikking is in onze kerk, echt afschuwelijk. Een loper kan je het zeker niet noemen, eerder een oud versleten tapijt met gaten -> dus geen denken aan. ...
Ceremonie Reacties: 5 18-8-2011 14:01:23

Sylvie
voorbeeld misboekje
Goedemiddag bruidjes in spe,   Het is reeds een tijdje geleden en onze datum begint toch al wat te naderen, tijd om eens verder in actie te schieten... Het volgende dat op mijn "to do" lijstje staat is het misboekje.   Ik weet totaal ni...
Ceremonie Reacties: 4 18-8-2011 13:57:22

Tine
La Tiara: ervaringen
Hallo bruidjes,   binnenkort wil ik eens bij La Tiara gaan kijken. Hoe is jullie ervaring met deze winkel? Moet je voor een dinsdag een afspraak maken? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-8-2011 13:53:56

Nadine
kan men 2 getuigen hebben ipv 1 ??
Helloo, ik zit met een probleem. Ik weet niet wie kiezen als getuige. Ik zit te twijfelen tussen mijn zus en mijn broer. Kan men  2 getuigen hebben. Waar kan terecht met mijn vraag. Wat zouden jullie doen? 
Voorbereiding Reacties: 12 18-8-2011 13:27:38

Nadine
Krijg de pastoor (Steenokkerzeel) niet vast, wat nu??
Dag iedereen, heb een vraagje. Ik probeer de pastoor van Steenokkerzeel te contacteren maar het lukt niet. Heeft iemand eventueel een e-mailadres of een ander telefoonnummer. Bedankt
Ceremonie Reacties: 3 18-8-2011 13:23:06

Kim
Whaaaaaa
Nog uren. Geen dagen meer. Ik hoop dat alles klaar is. Straks nog naar de zaal alles brengen, de kerk versieren en de bruidsauto halen en de bloemen niet vergeten. Nu is het echt bijna zover. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 18-8-2011 12:37:14

sofie
Uitnodiging-probleem
Wij hebben mensen die op receptie uitgenodigd zijn, mensen die op receptie en avondfeest uitgenodigd zijn, en mensen die enkel op avondfeest uitgenodigd zijn.   Hoe kan ik dit best doen met de uitnodigingen volgens jullie?   Alvast beda...
Uitnodigingen Reacties: 11 18-8-2011 12:36:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...