Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tatjana
lentebruidjes
welke jurk nemen jullie? één met lange mouwen een lang jasje? Ik heb een jurk met bustier en een kort jasje, heb nu natuurlijk schrik om fris te hebben en weet nu niet of ik nog op zoek zou gaan naar een extra jas met lange mouw.&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-8-2011 12:29:08

francis en joeri
jullie mening
hallo daar ben ik weer zou graag jullie mening willen. ik ben van ochten bezig geweest met het maken van bloemen van papier. maar nu weet ik niet of het wel wat is voor op het feest. graag jullie meing    gr francis    [IMG]http...
Voorbereiding Reacties: 8 18-8-2011 11:49:30

Maren
Retouches aan mijn trouwkleed
Hallo,   ik heb mijn trouwkleed een tijdje geleden gekocht in la sposa outlet. Maar er zouden nog een paar dingetjes aan veranderd moeten worden en het moet ook nog een beetje schoongemaakt en uitgestreken worden. Weet er iemand waar ik dit z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-8-2011 11:33:51

nathalie
bruidsboeket
even een vreugde dansje   heb gisteren mijn bruidsboeket in houten roosjes toe gekregen en vind het mooi. dat is toch al terug iets minder voor aan te denken.
Bruidsboeket Reacties: 5 18-8-2011 11:22:41

Yana
uitnodigingen silhouet
Hallo,   ik ben al eens aan het rondkijken voor onze uitnodigingen. Ik had graag zo'n uitnodiging gehad waarbij er een silhouet van ons opstaat. Ik heb dat eens gezien bij iemand en vond dat heel mooi.   Weet er iemand waar je deze kan vin...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-8-2011 10:58:30

Sofie
Nog steeds te koop: Rode loper en hoepelrokken
Heykes,   Mijn rode loper is nog te koop 6x2m   en een grote en kleine hoepelrok. Deze zijn 1 maat (is met rekker en plakker rond de buik) De kleine hoepelrok heb ik zelf gedragen onder mijn kleed, de grote heb ik uiteindelijk niet gebruikt...
Voorbereiding Reacties: 3 18-8-2011 10:53:57

Nele
locatie gezocht regio Hasselt!
Wij zijn nog op zoek naar een locatie voor onze huwelijksfoto's. Liefst geen tuin (onze feestzaal heeft nl. al een mooie tuin) maar een hoeve, historisch gebouw, fabriekspand,... Iemand ervaring met foto's in de binnenstad?   Groetjes, Nele
Fotografie Reacties: 2 18-8-2011 10:27:05

laura
speech
Goedemorgen,   Kan iemand mij een voorbeeld doorsturen van hun speech? Want heb echt geen idee wat ik moet zeggen, en ben eigenlijk niet iemand die graag voor veel mensen spreekt   Dus liefst gewoon iets simpels?   Haha wie oh w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 18-8-2011 9:56:02

Patricia
Back-up gegevens - eenvoudige tip
Hallo,   Ik las net een berichtje ivm "back-up pc". Ik heb een heel eenvoudig truukje dat ik al jaren toepas voor belangrijke gegevens(o.a. kopie ID-kaart in geval van diefstal - zeker als je in het buitenland bent).   Als je een ...
Voorbereiding Reacties: 2 18-8-2011 9:55:55

Ineke
helium ballonnen - hi-float??
Heeft er iemand ervaring met het hi-float systeem om heliumballonnen langer te laten zweven? Volgens de website zouden de ballonnen daarmee 1 tot 6 (!) dagen blijven zweven, maar dit lijkt me wel sterk...    
Ideeën Reacties: 2 18-8-2011 9:47:52

Liselotte
Dit stond vandaag in het nieuwsblad!
Tien prachtige bestemmingen voor een huwelijksreis   Omdat het de bedoeling is dat je een huwelijksreis maar één keer maakt, kies je best een memorabele bestemming uit. We voelden ons vrij om tien suggesties te geven. 1. Baja, M...
Ideeën Reacties: 6 18-8-2011 9:47:14

Tine
eventjes frustraties
Hello,   Ik moet hier eventjes mijn frustraties uiten. Gisteren mailtje gekregen van onze dj dat hij jammer genoeg niet kan draaien op ons trouwfeest (wat binnen 50 dagen is) en dat zijn maat (dj waarmee hij samenwerkt) die dag ook niet meer vri...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 26 18-8-2011 9:17:42

Nancy
uitnodigingen
hallo iedereen,   Ik ben momenteel al eens aan het nadenken over de tekst voor de uitnodigingen, het vlot alleen niet zo goed.  Zijn hier bruidjes die voorbeeldjes van hun uitnodigingen willen doorsturen?  Kwestie van een beetje ins...
Uitnodigingen Reacties: 5 18-8-2011 9:16:11

Sharon
extra kleedje?
Ok, ik ben even in paniek. We hebben nu zo'n leuke en mooie openingsdans, maar het is wel een salsa... Dus snel en daarachter een stukje van een slow. Nu vrees ik dat ik die salsa met mijn kleed niet ga kunnen dansen. Denken jullie dat dat zou lukken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 18-8-2011 8:37:37

joke
Wat met fotograaf tijdens avondfeest?
Praktische vraag over de fotograaf: wat doen jullie met de fotograaf tijdens het diner? Zit deze bij aan de tafel, voorzien jullie ook eten dus is hij extra gast .... Hij zal sowieso wat rondlopen voor foto's denk ik dan, maar hij moet ook eten ... ...
Locaties - Fotografie Reacties: 11 18-8-2011 8:34:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...