Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sss
op zoek naar fotoclips/fotohouders
Beste bruidjes,   Ik ben op zoek naar fotoclips of fotohouders. Zo'n kubusje met een ijzerdraadje waar dan een klein wasspeldje opzit om een foto op vast te maken... Of iets soortgelijk. Iemand enig idee waar ik dat goedkoop kan vinden? Tweedeh...
Voorbereiding Reacties: 4 16-8-2011 14:47:56

julie
mooiste trouwkleedje ooit gevonden !
Beste toekomstige bruidjes,   Ik wil jullie even allemaal bedanken! Ja da klinkt mss heel raar maar het is wel zo. Ik heb vorige week mijn droomkleed gevonden en dit allemaal dankzij jullie :-) ik ben naar La Tiara geweest, de eerste winkel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-8-2011 14:22:07

Joke
Hoe komt de suite toe aan de kerk wanneer enkel het trouwkoppel in een mooi auto vervoerd wordt?
Hoi,   ik had nog een vraagje. De meeste gebruikte traditie bij ons in de streek wanneer de suite aan de kerk arriveert is als volgt: er komt een oldtimerbus met de volledige suite en trouwkoppel erin toe aan de kerk. De mensen staan aan de kerk...
Ceremonie Reacties: 8 16-8-2011 14:04:42

Widiii
Zaal de maasvallei in eisden
Heeft iemand daar de contactgegevens van, van de zaalbeheerder? Ik heb een nummer gevonden op internet. maar dat bleek niet de juiste te zijn!   Alvast bedankt. Groetjes.
Voorbereiding Reacties: 1 16-8-2011 13:50:23

Nathalie
Zilveren Tiara met parels... Waar te vinden???
Hey Bruidjes...   Met nog 290 dagen op de teller heb ik nog veel tijd, maar ik wil alles op tijd in orde brengen zodat we de laatste weken / maanden kunnen "relaxen"...   Ik ben nu op zoek naar een zilveren tiara met parels... De meeste...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 16-8-2011 13:45:48

Katrien
Ervaring trouwen voor de wet in Antwerpen
Hallo dames,   volgend jaar stappen wij in het huwelijksbootje.  We trouwen in Antwerpen (dus op "'t Schoon Verdiep").  Ik heb gebeld om te vragen hoe het juist in z'n werk gaat, en ik kreeg te horen "je kan 6m en 14d op voorhand je ...
Ceremonie Reacties: 11 16-8-2011 13:14:03

Lindsy
Bedankjes: avondfeest en receptie?
Hoi iedereen,   Wij denken eraan om gepersonaliseerde winkelwagenmuntjes te geven als bedanking ipv de traditionele foto. Nu was mijn vraag voor wie de bedankjes voorzien moeten worden: alleen voor de avondgasten of ook voor de mensen van de r...
Voorbereiding Reacties: 13 16-8-2011 12:30:13

Sofie
12 augustus verslagje van ons dagje
Hey allemaal,   Het is ondertussen al een aantal dagen geleden. Ons dagje zit erop.   Ik was donderdag bij mijn ma gaan slapen, wat weer een beetje wennen was :)  Vrijdagochtend om 7u opgestaan. Kapster moest normaal om 8u komen maar z...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 16-8-2011 12:25:04

Monica
Ringen
Hallokes! Ik ben op zoek naar iemand dat onze ringen kan maken. Weten jullie iemand die ringen maakt maar ook eventueel 1tje kan verwerken in mijn trouwring? Zo heb ik een ring die ik zou willen gebruiken maar wel zou willen verwerken in een nieuw...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 16-8-2011 11:59:37

Sofie
Te koop, rode loper + hoepelrokken
Hallo allemaal, Mijn dagje zit er ook op ze...   En ik verkoop nu dus wat gerief.   Een rode loper van 6 meter (2m breed). Af te halen in Affligem. Doe een bod...   Een kleine hoepelrok (die ik heb gedragen onder mijn kleed). Was nie...
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2011 11:42:31

Kelly
Fotolocatie Noorderwijk
Hoi bruidjes!   Met nog maar 24 dagen op de teller begint de stress te stijgen!    Ik heb nog eens een vraagje voor jullie. Mijn vriend en ik trouwen in de Zandkapel te Noorderwijk. We hebben nog een half uurtje over tussen ons burger...
Fotografie Reacties: 6 16-8-2011 11:31:40

jamina
Ik wil fotos op de achtergrond!!
Halloootjes allemaal, Ik hoor het hier vaak zeggen, en vind het zo een leuk idee ma heb geen idee hoe hieraan te beginnen. Ik had ook graag in onze feestzaal een soort van scherm gehad waar ze fotos van vroeger kunnen op projecteren en zo vanalles...
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2011 10:57:33

Lotte
zussen he :-) om grijs haar van te krijgen
Bruidjes,   weet iemand waar ze suitekledij van het merk Demetrios verkopen? Mijn zus heeft in een van mijn bruidsboekjes een suitekleed gezien, en nu wil ze dit absoluut passen...  http://www.demetriosbride.com/intl/index.php?page=eveni...
Kledij - Suite Reacties: 9 16-8-2011 10:20:05

Kathleen
Woorden met pastoor
4 dagen voor het huwelijk en ik heb net een verhit telefoongesprek met de pastoor achter de rug. Vrijdagavond stuurden we hem onze definitieve teksten door van de huwelijksviering en zaterdag zijn we ook even bij hem langsgegaan om te bespreken. Zate...
Ceremonie Reacties: 21 16-8-2011 10:04:33

Sharon
survival kit
Hallo allemaal,   Wat steken jullie in jullie survival kit voor de dag zelf? Wat heb je zeker nodig? Ik denk aan deo, misschien reuk en lippengloss om bij te stiften... Laten jullie weten wat jullie er allemaal insteken, zodat ik zeker niets ...
Voorbereiding Reacties: 12 16-8-2011 9:32:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...