Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elfie&Kurt
Fotograaf gezocht
Hallo bruidjes,    ik ben nog op zoek naar een goeie fotograaf voor onze trouwdag, die ook regio kortrijk doet. Ik heb al prijzen doorgehad die echt niet normaal zijn. En die ik er niet echt voor over heb. Kennen jullie een goeie betaalbare...
Fotografie Reacties: 18 15-8-2011 17:12:17

Liesbeth
DJ Dirk Jacobs heeft er een superavond van gemaakt!
Moest je nog op zoek zijn naar een DJ regio Limburg, dan kunnen wij DJ Dirk Jacobs zeker aanraden! Er stond op onze trouw steeds volk op de dansvloer en de sfeer was ronduit fantastisch! Bedankt Dirk!    
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 15-8-2011 16:33:00

Jessica
eeuwige twijfels
Hey allemaal, Ik heb mijn trouwjurk gevonden. Ik vind hem zeer mooi, maar ik ben een eeuwige twijfelaar. Nu vraag ik mij af van of hij niet TE is(qua steentjes enz). Ik trouw ook pas 5 mei 2012. Ik heb ook twijfels van of ik niet te snel gekozen heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 15-8-2011 16:27:26

Liesbeth
Heel tevreden over fotograaf Ronny Wertelaers!!
We waren voor onze trouw op zoek gegaan naar een fotograaf te Limburg die onze mooie dag op beeld kon vastleggen. We kenden Ronny Wertelaers nog niet toen we voor hem kozen, maar kunnen hem nu ten volle aanraden aan iedereen. Hij heeft voor prac...
Fotografie Reacties: 3 15-8-2011 16:25:30

Vera
wegwijzers
Dag allemaal,   Met nog 18 dagen te gaan beginnen wij aan de allerlaatste voorbereidingen.  We zijn op zoek naar witte, kartonnen wegwijzers waarop we onze namen kunnen schrijven en waarmee we onze gasten naar de zaal kunnen leiden. &nbs...
Voorbereiding Reacties: 3 15-8-2011 15:15:11

Babs
Onze perfecte dag!
Hoi bruidjes,   Ondertussen zijn wij al 2 dagen man en vrouw. Onze dag was hélémaal perfect! Het heeft wel geregend en zelf dat kon ons weinig schelen. We vertrekken straks op huwelijksreis dus een verslagje volgt daarna.   G...
Voorbereiding Reacties: 3 15-8-2011 15:01:12

Sofie
Kapsel met tiara
Hallo bruidjes,   Ik heb een tiara gekocht voor onze trouwdag en zoek kapselideetjes. Zou ik m'n haar best opsteken (en hoe dan) of is het mooier los? Als iemand ideetjes heeft, laat het gerust weten! Binnenkort ga ik een proef laten doen, maar...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 15-8-2011 14:55:22

Inge
Misboekje is af
Hallo allemaal, aan ons misboekje ben ik al eventjes bezig,nouja was zo goed als af maar nog enkele details waren te kort zoals wie zal wat lezen. Nu mijn nichtjes/neefjes gevraagd zijn is het boekje dus compleet af;uitgezonderd nog een voorblad ma...
Ceremonie Reacties: 20 15-8-2011 13:57:19

lies
FOR SALE !!! Bolderkar en houdertjes voor tafelnamen
Dag bruidjes,   al 44 daagjes getrouwd en dus hoog tijd om andere brides to be te helpen met de verder organisatie ;-) Ik heb nog een supermooie bolderkar, geverfd en versierd, waarin onze bruidskindjes de show hebben gestolen tijdens de misv...
Voorbereiding Reacties: 4 15-8-2011 13:41:42

Severine
wordt ontvoerd
Help.... ze komen me exact binnen 10 min halen!!  Slechte nachtrust gehad, zodanig met de vrijgezellendag bezig geweest. Stress niet te doen Wie weet wat ik straks allemaal mee te maken heb! Voor m'n feest zelf, zal ik wel slaappilletjes halen.&...
Voorbereiding Reacties: 1 15-8-2011 13:21:45

helena
DJ eastbird????
Hallo,   Zijn er die DJ Eastbird hebben gehad op hun trouwfeest? Volgens de zaal draait hij op al hun feesten maar andere meningen zijn natuurlijk beter.   merci Helena  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 15-8-2011 12:23:04

helena
Jesse Willems??????
Hey,   Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf, tot hier toe denken we Jesse Willems te vragen. Zijn er die al met hem hebben samen gewerkt?    Merci Helena
Fotografie Reacties: 4 15-8-2011 12:15:09

Alessia
Prijs feestzaal
Wij zijn momenteel nog aan het rondkijken voor de perfecte feestzaal! De volgende drie staan al op ons lijstje, maar is er iemand hier bekend met de prijzen?   - Dennenhof  - Bokrijk - Abdijhoeve - Kelchterhoef - Ons Huis    - He...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-8-2011 12:06:38

Kim
Hellp.. Hoe doen jullie dit?
De proefdruk van onze uitnodigingen is binnen en we moeten dus enkel nog toestemming geven voor ze in druk gaan. Wij zijn van plan om met goede vrienden en familie te eten en dan de rest van de vrienden uit te nodigen voor een dansfeest. Wordt het d...
Voorbereiding Reacties: 5 15-8-2011 11:46:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...