Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Bankreknr. vermelden op uitnodiging of niet?
Graag jullie mening aub.   Vermelden jullie een bankrekeningnummer op de uitnodiging of niet?   Mijn collega op het werk heeft me in het verleden al eens vermeld dat ze dat zo gemakkelijk vindt dat ze het geld kan overschrijven ipv met een ...
Uitnodigingen Reacties: 25 17-8-2011 11:08:09

Patrizia
Tekst uitnodiging "dochter kondigt het huwelijk aan..."
Hallo, zoals jullie al kunnen lezen zijn we op zoek naar een mooi zinnetje om onze dochter ons huwelijk te laten aankondigen.. Nu zat ik met een vraagje! Normaalgezien had ik eerst in gedachte om onze ouders ons huwelijk te laten aankondigen, ook omd...
Uitnodigingen Reacties: 8 17-8-2011 10:58:40

Kristien
Originele manier om geld kado te geven
Hoi allemaal!   Een goede vriendin van mij trouwt bijna en nu zijn wij op zoek naar een toffe, originele manier om geld kado te doen. Zowel zij als haar toekomstige zijn verpleegkundigen.   Alle tips welkom!!!!!!!!!!!      
Ideeën Reacties: 17 17-8-2011 10:48:17

kim
Tutje en Kiki
Jaja ... hier zijn we nog eens :-) Ben op facebook ook 'fan' geworden van wijtrouwen.Com en daar zal ik een leuke enveloppendoos met gasten'doos'boek ...   Heeft er iemand soms ervaring met deze dozen van Tutje en Kiki ?   http://www....
Voorbereiding Reacties: 8 17-8-2011 10:44:53

Samira
Met nog 15 dagen op de teller en de ergernissen steken de kop op.
Hey mede bruidjes, Met nog 15 dagen op de teller, beginnen de ergernissen de kop op te steken over onze feestzaal. Wij hadden de zaal een jaar geleden al vastgelegd op basis van de offerte die ze ons toen toonden. In mei had hen gecontacteerd met ...
Voorbereiding Reacties: 8 17-8-2011 10:27:25

Ineke
Uitnodigingen volledig zelf maken
Hoi allemaal,   Zijn er hier bruidjes/bruidegommen aanwezig die hun uitnodiging volledig zelf gemaakt hebben? Dus die niet enkel het ontwerp zelf gemaakt hebben, maar ook echt aan het knippen/plakken/knutselen gegaan zijn? Ik zou graag de uitno...
Uitnodigingen Reacties: 21 17-8-2011 9:49:57

Els
Altijd maar cava?
Hey bruidjes,   Graag even jullie mening ;) Voor we naar het gemeentehuis vertrekken komen we bij ons thuis samen en drinken we een glaasje cava / fruitsap, in het gemeentehuis van hetzelfde (receptie met hapjes en cava/fruitsap) Op de middag e...
Ideeën Reacties: 12 17-8-2011 9:24:21

Sarah
live muziek kerk regio Turnhout
goeiemorgent allemaal :)   na ons gesprek met de pastoor gisteren hebben we besloten om live muziek in de kerk te nemen. lijkt ons veel gezeliger . weten jullie iemand die daar voor kan zorgen ?     lieve groetjes ,   ...
Muziek - Live Reacties: 8 17-8-2011 9:13:00

kim
Uitnodigingen
Hey allemaal!   Ben eindelijk terug 'in gang' geschoten na het overlijden van men tante :( Dus ben ik maar met iets begonnen om me bezig te houden, de uitnodigingen!   Heb geen zin in zo'n standard uitnodigingen die je moet bestellen.....
Uitnodigingen Reacties: 2 17-8-2011 9:09:50

Kirsten
Ervaringen Attrattiva
Dag bruidjes,   eventjes een vraagje. Ik denk eraan om Graciela van Attrattiva te vragen voor mijn make-up en haar op mijn trouwdag... Nu heb ik er al veel goeds over gehoord en qua make-up vind ik ook mijn ding op haar site, maar ik zou graag...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 17-8-2011 8:46:01

Fleur
Even een dipje...
Hoi bruidjes,   Met nog 120 dagen op de teller heb ik ook even een dipje. Het is heel raar, ik zat gisteren op de bus naar huis en ik was aan het denken aan een paar kleinere zaken zoals de uitnodigingen, de versiering, het vervoer, het feit da...
Voorbereiding Reacties: 6 17-8-2011 8:17:16

sofie
website trouwuitnodigingen
Hallo,   ik zou volgens mijn planning deze maand een idee moeten hebben welk type trouwuitnodigingen we gaan gebruiken.   Ik heb echter geen zin  ( noch tijd) om al de drukkers af te rijden voor voorbeeldboeken.   Weten jull...
Uitnodigingen Reacties: 3 17-8-2011 7:28:42

Tom
op zoek naar een zaal
Hey bruidjes en bruidegommetjes   Wij touwen volgende zomer en zijn volop bezig aan onze zoektocht om een geschikte zaal te vinden, We willen wel niet te zot veel geld uitgeven, maar we willen natuurlijk ook geen cheap feest, hebben jullie tips...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-8-2011 0:59:40

Chloë
liedje bruidskindjes
Hoi allemaal,   ik ben de laatste details aan het afhandelen en ben dus nog op zoek naar een leuk sprookjes/Disneyachtig nummer waarbij de bruidskindjes de bloemblaadjes naar hartelust kunnen rondstrooien. Hierna kom ik en ga waarschijnlijk een ...
Ceremonie Reacties: 2 16-8-2011 22:32:23

kelly
Bruidswagen
Helaba,   Heeft er iemand van jullie ervaring met Masfemi?   grtjs kelly
Voorbereiding Reacties: 0 16-8-2011 21:53:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...