Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
live muziek kerk groep: EAZE
Iemand ervaring met de groep EAZE?
Muziek - Live Reacties: 7 18-8-2011 8:27:40

caroline
grote telurstelling!!
Oh bruidjes allemaal.. Wij hadden onze guestcam gereserveerd voor komende zaterdag en nu krijg ik net telefoon dat dit niet kan doorgaan wegens dubbele boeking!! Ik kan jullie zeggen dat het erg frustrerend is zo 2 dagen voor D-day!! Heeft er ieman...
Voorbereiding Reacties: 13 17-8-2011 22:52:03

Sophie
jurken van ladybird
Hoi Dames,   ik heb in een boekje een prachtig model zien staan van Ladybird. Als ik naar hun site ga hapert mijn pc of hun website op de moment ik op de verkooppunten druk.   Heeft iemand van jullie mss een idee waar ik dat kan vinden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-8-2011 22:40:23

tatjana
help wat te doen met de foto's
hey bruidjes en bruiden  .      ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik weet me nog het minste raad wat ik moet doen met de fotos. Wat is de prijs hir zo gemiddeld van. Ikvind hier een gemiddelde prijs tussen de 700 ...
Fotografie Reacties: 21 17-8-2011 22:13:50

vanessa
nog steeds geen idee
hey bruidjes   ben al maanden aan het zoeken naar muziek waarop het bruidspaar de feestzaal binnenkomt en het feest kan beginnen alsook voor het dessertenbuffet te openen.   Die winkelkarmuntjes vind ik wel maar enkel met min aankoop ...
Voorbereiding Reacties: 9 17-8-2011 22:11:07

Koen
Traiteur Loaf and Peas - ervaring?
Beste,    wij hebben een aantal offertes binnen van de traiteurs die we aangeschreven hebben en we zijn erg opgetogen over het voorstel van Loaf and Peas. Nu vraag ik me af of er iemand ervaring heeft met deze Traiteur??? Alle reacties zij...
Voorbereiding Reacties: 0 17-8-2011 22:07:57

marinka
liever niet aan denken maar toch..
wij gaan eind dit jaar in een huis wonen die mijn schoonvader aan het bouwen is, nu zou hij dit aan mijn verloofde schenken binnen 5jaar omdat hij door wettelijke omstandigheden verplicht is dat dan pas te doen. nu is mijn vraag wat er gebeurd met d...
Juridisch Reacties: 8 17-8-2011 21:24:14

marinka
getuigen
wij zouden onze getuigen op een originele manier willen vragen om dus onze getuige te zijn. iemand ideeen hieromtrend? alvast bedankt
Ideeën Reacties: 3 17-8-2011 21:19:38

Rebecca
Ceremoniemeester West-Vlaanderen
Hallo brides (to be)! Ik ben ondertussen een kleine maand verloofd (whoopie ) en we zijn begonnen met de eerste voorbereidingen. Ik vind het allemaal super plezant maar tegelijk brengt het wel veel vragen mee. De eerste vraag vuur ik dan ook maar met...
Ceremonie Reacties: 5 17-8-2011 21:11:42

Joke
Trouwen op paaszaterdag 7 april 2012
Hoi,   zijn er nog mensen die trouwen op Paaszaterdag 7 april? Weet er iemand of dit mogelijk is voor de Kerk? Wij zullen onze trouwdatum hoogstwaarschijnlijk verzetten aangezien ik dan examens zal hebben Toen we verloofden en onze feestzaal va...
Voorbereiding Reacties: 7 17-8-2011 21:05:08

Sara
helium
buiten ons trouwfeest zijn we ook een ander feestje aan het plannen en we zoeken nog helium voor ballonnen op te blazen. Iemand een adresje, liefst in de buurt van antwerpen? een balloon kit zou wel praktisch zijn.
Voorbereiding Reacties: 5 17-8-2011 20:57:21

Filipa
Foto's van onze mooiste dag :-)
Hoi bruidjes en gommetjes,   Ik heb hier al een tijdje geleden een verslagje van onze dag gepost, maar toen had ik enkel een paar foto's beschikbaar. Onze mooiste dag is erop en nu kunnen we genieten van de herinneringen!!! :-) Ik heb ondertuss...
Fotografie Reacties: 29 17-8-2011 20:42:15

marinka
jenne decleir
iemand ervaring met de live band van jenne decleir (zoon van jan decleir) ? ze zouden the dotcommers heten alvast bedankt
Muziek - Live Reacties: 0 17-8-2011 20:30:14

Evelien
Hotel huwelijksnacht ligt bij deze ook vast!
Hey bruidjes,   Even melden dat onze B&B in de buurt van de feestzaal voor onze huwelijksnacht bij deze ook vastligt! :-d   Het is Verne Dreaming B&B geworden in Gent.   We hebben gekozen voor de Shanghai kamer met jacuzz...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2011 20:11:32

Wendy
Wat met de kinderen?
Dag allemaal, ik was even aan het praktische aan het denken van het trouwfeest. Wat gebeurt er met de kinderen, ik heb het dan voornamelijk over de leeftijd van 0-12 jaar. Worden zij ook aanwezig verwacht op het trouwfeest? We hebben namelijk zelf ...
Uitnodigingen Reacties: 21 17-8-2011 19:57:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...