Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristien
Indeling huwelijksdag
Liefste bruidjes Hoe gaat de indeling van jullie huwelijksdag zijn???
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2011 19:15:57

Leen
Stoute vraag: huwelijksnacht?
Hoi iedereen! Hieronder staat een topic over het verwachte einduur van huwelijksfeesten.  Ik weet dat zo'n feest al snel tot 3u duurt en ik lees hier zelfs 4u en 5u, maar... wat doen jullie dan met de "huwelijksnacht"? Wij zijn eigenlijk van pl...
Voorbereiding Reacties: 26 29-8-2011 16:48:58

Sandra
Ervaring feestzaal Tasso (Tour&Taxis Brussel)
  Zijn er mensen die ervaringen hebben met feesten in restaurant/zaal Tasso in Brussel. We zijn er gaan eten (heel lekker) en het decor is speciaal. Maar noch wij, noch onze ouders of vrienden hebben ervaring met de feesten die er gegeve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-8-2011 16:26:49

Lindsy
Ervaringen Antwerpen trouwringen?
Hey iedereen, Wij gaan stilletjesaan op zoek naar een winkel voor onze trouwringen. Ik lees hier niets dan goeds over FDO, maar we zouden toch in eerste instantie iets dichter bij huis willen zoeken. Heeft er iemand ervaring met een zaak in het Antw...
Voorbereiding Reacties: 11 29-8-2011 16:17:19

Adriana
Lessen voor openingsdans
Hallo, Ik ben op zoek naar een dansschool om een leuke openingsdans aan te leren. Hebben jullie tips voor goede dansscholen in Vlaams Brabant of Brussel? Bedankt! Groetjes Adriana
Openingsdans Reacties: 4 29-8-2011 15:56:36

klabam
witte duiven
Hey Bruidjes!!! Nog 18 dagen op de teller!!? wie had ooit gedacht zo ver te geraken... amai! we zitten wel nog met probleempje! ik zou heel graag 2 witte duifjes loslaten, maar vind er geen! ik trouw ik west-vlaanderen iemand die kan helpen??? dan...
Ceremonie Reacties: 2 29-8-2011 15:50:17

Eve
Wat vragen bij eerste zaalbezoek?
Hallo mede-bruidjes, Eind deze week gaan we de eerste keer een feestzaal bezoeken. Wat moeten we zeker allemaal vragen? Iemand een idee? Dank bij voorbaat, Groeten, Eef
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 29-8-2011 14:44:07

Deborah
Ervaring DJ Marc van Keer
Hoi!! Ik heb een vraagje ivm Marc van Keer. Heeft er iemand al ervaring mee? Of op een feest geweest van hem? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 29-8-2011 14:10:32

nicky
Einduur avondfeest
Wat was bij jullie ( de reeds getrouwden ) het einduur, ik heb hier al vanalles gelezen en er waren er veel bij rond 3u maar dat lijkt me zo vroeg... Bij mijn vriend zijn nicht waren de laatste pas om half 8 thuis dat is dan weer veel te laat. Graag ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 29-8-2011 14:10:11

Stephanie
disney bruidskledij
Hallo iedereen, toevallig kwam ik op de site van JPC in Antwerpen de Disney bruidskleedjes tegen. Voor diegenen die hierin geïnteresseerd zijn kunnen misschien eens een kijkje gaan nemen bij JPC, of deze effectief daar te koop zijn. De link: &...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-8-2011 13:40:08

Hannelore
morgen eerste keer kleedje gaan kiezen
Hey, Morgen heb ik een afspraak in la sposa om voor de eerste keer een trouwkleed te passen. Ik heb totaal geen idee wat voor kleed ik wil. Aangezien we enkel voor de wet trouwen is een kort kleedje meer dan voldoende. Maar dat is ook het enigste da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-8-2011 13:38:37

Severine
Canvas is geslaagd!!!
Wou dit eventjes kwijt... lang op nagedacht over m'n canvas. Deze namiddag eindelijk kunnen opfleuren en vindt 'm heel mooi! Eerst m'n tekstje geschreven (met medehulp via jullie) opgevrolijkt met scraptoestand en de kader zelf met rozenblaadjes, FAN...
Voorbereiding Reacties: 13 29-8-2011 13:31:23

laura
Welke liedjes voor entree ouders, zussen en jullie zelf in de Zaal??
De titel zegt het al?? Ik zou geen idee hebben met welke liedje we moeten binnen komen? Tips en het is nog slechts 4 dagen!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 29-8-2011 13:30:09

an
guestlist
Hallo allemaal, Wat is jullie ervaring met het aantal genodigden? Stel, je nodigt 185 mensen uit, waaronder wel een pak verre kennissen/familie. Ik ga er vanuit dat niet iedereen kan komen, maar kan dit niet zo goed inschatten... Bedankt !
Uitnodigingen Reacties: 12 29-8-2011 12:56:12

an
guestlist
Hallo allemaal, Wat is jullie ervaring met het aantal genodigden? Stel, je nodigt 185 mensen uit, waaronder wel een pak verre kennissen/familie. Ik ga er vanuit dat niet iedereen kan komen, maar kan dit niet zo goed inschatten... Bedankt !
Uitnodigingen Reacties: 3 29-8-2011 12:55:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...