Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valerie
verslagje van onze dag
Hallo bruidjes in spe, Onze dag zit er jammer genoeg al op, maar hij was echt fantastisch. Het enige dat niet goed was die dag was het weer, maar na deze zomer was dit ergens wel een beetje te verwachten. We hebben bij het buitenkomen aan het stadh...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 28-8-2011 23:27:26

Isabelle
you may kiss the bride
Hey bruidjes, misschien een domme vraag maar... in de meeste misboekjes die ik heb, staat eigenlijk nergens dat éne moment, waarop je je trouwgeloften hebt uitgesproken en elkaar voor de eerste keer als man en vrouw kust. Maar zo'n momentje wil ...
Ceremonie Reacties: 7 28-8-2011 22:31:46

AN
SUPER BLIJ
Wou gewoon laten weten dat ik super blij ben met het kleedje dat ik gekozen heb...zaterdag nog een laatste keer gaan passen voor onze grote dag aanbreekt!!  Het begint echt te korten....nog 12 dagen...spannend!! Hierbij wil ik nog eens recl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-8-2011 22:20:36

katrien
BEDANKKAARTJES
Een vraagje, wij zijn nu 16 dagen getrouwd, wie heeft er of gaat bedankkaartjes bestellen via internet? Bij welke site doen jullie dit? graag tips.. grtjs katrien
Uitnodigingen Reacties: 9 28-8-2011 22:09:23

Leentje
Geen ceremoniewagens...
Hey bruidjes! Wij trouwen op 18 mei 2012 en wij (lees ik) zijn volop bezig met de eerste voorbereidingen... We zouden enkel een bruidsauto huren, een toffe beetle, maar geen ceremoniewagens. De meeste wagens zijn €125 (wij hebben er 5 nodig)...
Ceremonie Reacties: 13 28-8-2011 20:48:38

Laurence
Fotograaf regio Dendermonde
Hey, wij trouwen op 30/06/2012 en zijn nog op zoek naar een fotograaf regio Dendermonde. Iemand tips? Merci!
Fotografie Reacties: 11 28-8-2011 20:39:34

tyrona
gezocht duo violisten
hey lieve bruidsparen ik zoek een 2 violisten. 1 cellist en 1 violist om in de kerk van zevekote (bij gistel) te spelen. Het zou prachtig klinken om binnen te komen op de canon van pachelbell en gewoon alle muziek door hen te laten spelen in de kerk....
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 28-8-2011 20:19:27

francis en joeri
vraag over ballonnen oplaten
hallo bruidjes en bruidegommen, wij willen na ons huwelijk ballonnen oplaten weten jullie waar we goedkope ballonnen kunnen vinden hiervoor. het liefst in regio Zeeland. wie kan ons helpen
Voorbereiding Reacties: 3 28-8-2011 18:24:12

Angel
Speciale fotograaf gezocht
Dag allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf, maar niet zomaar een fotograaf…We zoeken iemand die bereid is om enkel de foto’s te nemen (liefst tegen een bepaalde prijs/uur).Wij zouden dan zelf de foto’s bewerken en ee...
Fotografie Reacties: 17 28-8-2011 18:08:29

Jill
Ringen gekozen bij Fede Di Oro
Hallo Bruidjes, De ringen zijn gekozen, en ik heb eigenlijk niets dan lof over Fede Di Oro. Wij hadden zaterdag een afspraak bij FDO om 10 uur. En ik dacht eerst "ale, dat is hier nog niet open", we hebben dan maar nog een wandelingske gedaan. Maar....
Ceremonie Reacties: 4 28-8-2011 17:50:50

Lynn
Rozenblaadjes!
Hey bruidjes Ik wil jullie deze site even meedelen, het is een webwinkel die uitsluitend bloemblaadjes (rozen, hortensia, delphinium) verkoopt in heel erg veel verschillende kleuren! Je kan kiezen tussen gevriesdroogde of geconserveerde blaadjes. He...
Ideeën Reacties: 10 28-8-2011 17:42:36

Hanne
ja- woord
Dag mede bruidjes, ik ben begonnen aan het misboekje en zit even vast bij de beloften. De priester stelt de vragen en daarna kunnen de trouwers hun beloftes uitspreken. Maar hier wordt dus geen ja - woord uitgesproken. Ik zag ook een andere mogelij...
Ceremonie Reacties: 4 28-8-2011 17:26:20

isabel
klapbordkaartjes
Hey bruidsgenootjes, het ene probleem is nog niet opgelost of het volgende dient zich al aan ! Ik heb mezelf wat aangedaan door als thema film-hollywood te kiezen Ik wil dus voor de tafelaanduiding de mensen kaartjes geven die eruit zien als klapbo...
Uitnodigingen Reacties: 9 28-8-2011 16:58:20

Sandra
Feestzaal geboekt + ervaring feestzalen regio Merchtem-Opwijk-Buggenhout
Beste allemaal, Met opgelucht hart kan ik zeggen dat na een maand intensief zoeken, onze feestzaal is geboekt voor ons huwelijk op 07-09-12! Het is het Beukenhof te Buggenhout geworden. Een zaal die ik - dankzij zoekwerk - hier op het forum heb gevo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-8-2011 16:45:23

Katrien
Een verslagje van onze prachtige dag!
Hey bruidjes, Wat is het voorbijgevlogen.. Een dag is nog nooit zo snel vooruit gegaan als vrijdag. We zijn nu nog aan het nazinderen van alle mooie momenten. Hier een kort verslagje voor de curieuzeneuzemosterdpotten ;-) 7.00: BZZZZ daar gaat de w...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 27 28-8-2011 16:31:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...