Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Mogelijkheid tot overnachten voorzien??
Hallo allemaal, Het is zover, de eerste discussies met de moeder.. :-) Mijn vriend en ik wonen in Mechelen, zijn familie is grotendeels ook van deze kant maar ik ben oorspronkelijk van Hasselt. Ik ben dan ook de enige van mijn familie die het mooie ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 28-8-2011 15:37:09

evelyn
playlist??
hey, met nog maar 18dagen op onze teller begint de tijd nu wel heel erg te korten!! Wou graag aan onze dj een playlist geven, zodat hij toch een beetje weet wat we graag zouden willen van muziek op onze trouw! zijn er mense die hun play list eventue...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 28-8-2011 15:16:13

joke
witte paraplu
Iemand een idee waar ik witte paraplu's kan halen? (regio antwerpen/kempen)?.
Kledij - Suite Reacties: 4 28-8-2011 15:09:00

Filipa
Één maandje getrouwd!
Hoi bruidjes en gommetjes, Vorige dinsdag waren ik en mijn droomman één maandje getrouwd! Omdat elke maand een cadeautje geven er niet in gaat zitten , heb ik een kleine verrassing gemaakt voor hem, en het hem getoond toen hij 's avonds t...
Fotografie Reacties: 14 28-8-2011 14:46:49

nathalie
wat zouden jullie doen met de bedankjes
even een vraagje want hier geraken wij ni aan uit vriend vind per koppel ik per persoon maar dan denk ik dat ik ni ga toe komen. we geven als bedanking zelf gemaakte advocaat in een potje. het en is al wat meer dan het andere maar dat komt omdat het ...
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2011 14:32:55

Leen
Ter eeste Roeselare - brouwerij Rodenbach
Hallo allemaal! Wij zijn gestart met ons rondje "zalen bezoeken" en hebben onder andere Ter Eeste bezocht. De locatie stond ons meteen aan, amar nu had ik hier graag even gepolst of iemand daar al een feest heeft gehad? Ben je tevreden? Was het eten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-8-2011 13:44:42

nathalie
enveloppendoos en gastenboek eindelijk af
even blij dat die enveloppendoos en het gastenboek af zijn heeft veel tijd in gekroppen omdat ik het alle twee zelf gemaakt heb. maar nu mag ik lekker andere dingen doen.
Voorbereiding Reacties: 10 28-8-2011 13:30:32

Sara
verslagje en foto's!
Hallo, Ik ben ondertussen al 99 dagen gelukkig getrouwd en wil graag mijn verslagje meedelen. Wij zijn op zaterdag 21 mei 2011 getrouwd en het was een prachtige dag. Het weer was perfect, niet te warm (25graden) en geen wolkje aan de lucht! Mijn zu...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 28-8-2011 13:26:48

natasha
ervaring droomlijst?
Hey bruidjes en gommetje, Op het internet heb ik een leuke site gevonden www.trouwlijst.be. je kan daar een droomlijst maken en de mensen hierop laten storten. Ik vind dit echt heel leuk. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring met heeft? Vraag me a...
Uitnodigingen Reacties: 7 28-8-2011 11:36:49

kim
Idee gevraagd voor top 3 liedjes van gasten
Hey bruidjes, even een vraagje... Wij willen een kaartje bij onze uitnodigingen steken met een top 3 van liedjes dat de gasten op ons feest willen horen. Kent er iemand hier een leuk versje voor ? Gewoon: schrijf hier je top 3 voor onze dj (ofzoie...
Ideeën Reacties: 4 28-8-2011 11:28:22

Vicky
RIngen Fede Di Oro
Hallo medebruidjes! Net als iedereen onder jullie, zijn wij ook op zoek naar trouwringen! Nu had ik via hier (natuurlijk) de site van Fede di Oro ontdekt! Heb in de beperkte foto's mijn favoriet al gevonden! Nu vraagt mijn verloofde zich af hoe het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 28-8-2011 11:16:13

marinka
catalogus trouwjurken?
hallo dames, kan iemand mij zeggen waar ik catalogusen van bruidjurken kan krijgen of aanvragen? in de winkel waar ik naartoe geweest ben doen ze dit niet... ben op zoek gegaan op internet maar vind enkel iets bij linx. kan iemand helpen aub?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-8-2011 11:14:30

kim
Check, check, check !
Gisteren heb ik weer vogeltjes op ons 'to-do-lijstje' kunnen zetten. Ons weekendje Rotterdam is super meegevallen wannnttt ... De honeymoonshop heeft weer een kleedje verkocht! En jawel, mijn droomkleedje! (Een ladybirdje, en geen Maggie Sottero ui...
Voorbereiding Reacties: 5 28-8-2011 11:05:53

kelly
zaal erato mechelen
hallo, Heeft er iemand ervaringen met deze zaal zowel qua eten, zaal, opdiening of dj?Ik kende deze zaal al wat maar was er eerst niet zo voor, maar aangezien wij ook een beperk budget hebben zijn wij veel aan het rond kijken wij hebben dan ook nog t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-8-2011 10:59:38

Samira
Nog 4 dagen en kleed past nog niet perfect
Hoi iedereen, ik wil dit even van me afschrijven want ik begin nu toch lichtjes te panikeren. begin van de maand ben ik terug naar de bruidswinkel geweest om de retouches vast te leggen. Gisteren mocht ik het kleed terug gaan passen maar blijkt nu da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-8-2011 6:11:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...