Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Alien
binnenlocatie foto's
Hallo Weet iemand een mooie binnenlocatie zijn voor de trouwfoto's.(in geval van slecht weer) Regio Ieper-Kortrijk
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-8-2011 13:22:25

sharon
Rode loper te koop
Dag toekomstige bruidjes en -gommetjes, onze dag zit er jammer genoeg al 3 weken op. Ik ben nog steeds aan het nagenieten, maar het is toch zo snel voorbij. Voor ons resten enkel nog de herinneringen. Ondertussen staat hier bij ons op de logeerkame...
Voorbereiding Reacties: 2 27-8-2011 13:16:37

Eline
Proces trouwkleed is begonnen!!!! jippie
Ik was 1 keer kleedjes gaan passen met mijn mama maar dat was helemaal uitgedraaid op een grote teleurstelling. Ik ben smal van boven en breed aan de heupen dus niet alles fitte goed voor mijn figuur. Plus dat ik mij helemaal als een patattenzak voel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-8-2011 13:08:10

kristien
witte tule te koop
Hey iedereen, onze dag is voorbij en we bieden de witte tule te koop aan die we kochten voor de versiering. we beschikken over 100m (waarvan ongeveer nog de helft nieuw op de rol), 1€/meter. Interesse? Mail kristiendenayer@hotmail.com Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 27-8-2011 12:48:28

isabel
Kindjes op feest
Hey bruidsgenootjes, ik zit met een moeilijke kwestie. Ik heb een zoontje die op onze trouw bijna tien jaar zal zijn. Ik wil eigenlijk geen kinderen op het feest omdat ik dit te druk vind maar ik wil hem ook niet daar alleen laten zitten. Zijn beste...
Uitnodigingen Reacties: 7 27-8-2011 10:10:42

Virginie

stephanie
Wanneer trouwkleed in bestelling?
Hallo ! Ik stuurde deze week een mailtje naar maya ivm wanneer ik best kon komen zien voor een trouwkleed als ik op 30 juni 2012 trouw en kreeg het antwoord dat het kleed zeker voor 20 oktober in bestelling al moet zijn. Is dit niet heel vroeg? gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-8-2011 9:00:06

tiziana
Poortgebouw Oud-Rekem!!!!
heeft iemand hier enige ervaring mee? we vinden de locatie super, maar zouden toch nog wat feedback willen. groetjes Tiziana & Daniele
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-8-2011 1:46:53

Katrien
openingsdans iets meer up tempo
Beste bruidjes en bruidegommen Hetvolgende probleem: onze openingsdans! :-) We hadden eerst gedacht van it is you van Dana Glover te nemen maar nu lijkt dat zo zeemzoet en melig (alhoewel ik het wel nog altijd een mooi liedje vind). Bovendien is he...
Voorbereiding Reacties: 1 27-8-2011 0:32:53

nathalie
trouwkleed ver af
heb vandaag nog eens mijn trouwkleed mogen gaan passen en zeggen hoe ik het nog juist wil of hoe dat moet zijn. nu maandag mag ik dan nog eens gaan en dan zou ik er de woensdag achter mogen in fijte wel wat spannend want telkens ik het zie ziet het e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-8-2011 0:22:41

marinka
mooie jurken maatje meer???
ppff mag eigenlijk niet heel erg klagen,maar toch. weeg zo'n 10kg te veel volgens "de schema's" maar heb vooral last van die onozele "love handles" als ik hier dan naar de bruidjes kijk zijn die allemaal zo mooi, zou dat ook graag willen. maar kan d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 26-8-2011 22:37:14

Anne
Bruidstaarten
Hoi bruidjes, Wij trouwen volgend jaar na een verloving van 3 jaar (eindelijk :D) Nu het meeste is al geregeld maar de bruidstaart blijkt een moeilijker iets. Weet iemand een goede patissier in de regio Bornem-Puurs-Boom? En hoeveel kan zo'n t...
Voorbereiding Reacties: 5 26-8-2011 20:45:00

Jill
voorbeeldjes van jullie misboekje!!
hey bruidjes, willen jullie aub jullie misboekje is doormailen want ik weet zelfs ni hoe ik eraan moet beginne!! we willen een mooie viering maar ook niet te katoliek groetjes jill vandenbulck_jill@hotmail.com dank u bruidjes!!!
Religie Reacties: 14 26-8-2011 20:34:29

Jill
bruidjes regio antwerpen?
wie is er hier ook allemaal van de kante van antwerpen??? groetjes Jill
Ideeën Reacties: 32 26-8-2011 20:23:44

Jill
winkel met huwelijksgadgets regio antwerpen?
Hey bruidjes, weten jullie een winkel regio antwerpen met huwelijksgadgets .... ringkussentjes,trouwkaarsen,..... grtjs Jill
Ideeën Reacties: 8 26-8-2011 20:21:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...