Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Virginie

Virginie
Welk liedje laten afspelen door dj bij afgeven cadeau ouders
Hallo Dj stelde voor: "dit het mooiste, het mooiste moment", maar vind ik nogal oudbollig Maar zou idd moeten weergeven wat ouders voor ons gedaan hebben,... wie kan mij helpen? Merci Nog 8 dagen op de teller...
Voorbereiding Reacties: 5 25-8-2011 8:43:40

Esther
Honeymoon!!!
Goeiemorgen trouwertjes! Eigenlijk wilden wij pas volgend jaar in het voorjaar op huwelijksreis gaan, maar nu hebben we besloten om toch alvast de week na onze dag een reisje te doen. Mijn favoriete stad blijft toch Rome, dus gisteren onze vliegtick...
Voorbereiding Reacties: 6 25-8-2011 6:26:27

Jessica
Cadeau van bijna-man
Ej bruidjes, Ik wil even mijn vreugde met jullie delen.. Hier is het nog welgeteld 1x slapen en dan is het zo ver! Ondertussen heb ik een cadeau'tje gekregen van mijn bijna-man. Zijn oma is in juni dit jaar overleden na een moedige strijd in het ziek...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 25-8-2011 6:21:15

Eveline
Bruidsjurk Maggie Sottero
Hallo! Onze huwelijksdag is pas binnen een jaar, maar toch ben ik via Internet al eens aan het kijken naar mooie trouwjurken. Tot nu toe springt het merk "Maggie Sottero" er voor mij heel fel uit. Helaas vind ik op hun site maar 4 verkoopadressen in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 24-8-2011 23:50:28

Brenda
weeral paar vraagjes
Ik doe de hele uitleg hier ooit nog wel eens maar nu is het zo dat wij na een meeting met de feestzaal deze nacht om 5hr besloten hebben om een en ander aan de zaal en bediening te veranderen, dus ben hier even tegen de klok allerlei dingen aan het r...
Voorbereiding Reacties: 4 24-8-2011 23:46:22

AN
RINGEN FEDE DI ORO
Hey dames, een klein beetje stress....we hebben nog steeds niets gehoord van onze trouwringen... wie heeft er nog trouwringen bij fede di oro besteld? En wanneer hadden jullie deze in jullie bezit? Het is tenslotte maar een kleine 3 weken meer....
Voorbereiding Reacties: 17 24-8-2011 23:03:21

stephanie
enveloppendoos
Hoi, wij trouwen zeer binnenkort, maar wij zijn iets belangrijks vergeten: een enveloppendoos. Heeft er iemand van jullie één die hij wegdoet of weet er iemand waar je dit best koopt? (Regio Willebroek-Mechelen) Bedankt!!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 24-8-2011 22:24:56

isabel
Bruidsmeisje - getuige
Hey allemaal, een klein vraagje. Is er iets op tegen om een vriendin zowel als bruidsmeisje en als getuige te vragen? Ik bedoel dezelfde persoon voor beide "functies" ?
Ceremonie Reacties: 5 24-8-2011 22:06:56

isabel
bloemisten in de buurt van Wondelgem - Gent
Hey bruidsgenootjes ! Weet iemand een goede bloemist voor het bruidsboeket en dergelijke omgeving Gent - Wondelgem?
Bruidsboeket Reacties: 8 24-8-2011 21:58:50

caroline
Huwelijksreis wanneer?
Ey bruidjes! Even een vraagje over de huwelijkreis ( 1 van de zovele op het forum, ik weet het:)). Doen jullie dit vlak na jullie huwelijk of zijn er onder jullie die er tijd tussenlaten? Wij zouden graag naar Mexico gaan,vlak na de trouw. Volgen...
Huwelijksreis Reacties: 26 24-8-2011 21:30:05

Freya
De Waerboom - zaal Bosch
Hey Deze avond gingen ik en mijn vriend naar de Waerboom, via hun site had ik al gezien dat zaal Bosch geschikt was voor ons aantal gasten ( +/- 80 personen). De man was heel vriendelijk en liet ons meteen de zaal zien. Blijkbaar was dit, gelukkig m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 24-8-2011 21:25:08

an
hippe trouwlocatie gezocht omg AAast
Kan er iemand ons helpen ?Zijn op zoek naar hippe / coole trouwlocatie id omg van Aalst => zoeken iets loungy , meer loft-stijl.Al gaan kijken naar Kaai 17 maar dat is te klein...Help !Thanks !
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-8-2011 21:06:23

an
salons de waerboom
Iemand ervaring mee ?Merci !
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-8-2011 20:36:45

Evelyn
DJ gezocht
Ik weet dat dit een forum voor trouwertjes is. Maar ik zoek eigenlijk een dj voor het verrassingsfeestje voor mijn vriend zijn 30e verjaardag op 1 oktober 2011. Ik weet dat ik vrij laat ben, maar in eerste instantie gingen we een verrassingsdiner d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 24-8-2011 17:39:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...