Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbet
24 September 2011 Trouwers
Hey medefeesters. Hier zijn we nog eens, want jaja, tis nog maar één maandje. Hoe zit het bij jullie?? Ik krijg alvast enorm veel kriebeltjes. Maar gelukkig allemaal happy kriebeltjes want alle dingen zijn geregeld alleen nog veel af te ha...
Voorbereiding Reacties: 7 24-8-2011 17:32:27

Eline
Bedankjes - nodig?
Na het feest zou ik graag aan iedereen een kaartje (met foto van de trouw of huwelijksreis) sturen met een persoonlijke bedanking. Ik vroeg me af in hoeverre het nodig is om daarnaast ook nog bedankjes te voorzien. Dat zie je wel op Amerikaanse site...
Ideeën Reacties: 16 24-8-2011 17:09:56

Imke
Cateraar mee naar de Ardennen?
Wij zullen ons huwelijk vieren met een twintigtal goede vrienden op een weekend in de ardennen. Omdat we niet zelf willen staan kokerellen, zijn we op zoek naar een cateraar die mee met ons naar de Ardennen trekt en daar een heel weekend de drank en&...
Voorbereiding Reacties: 5 24-8-2011 17:06:10

dorien
van gedacht tot een echte uitnodiging
hallo, eerst wouden we onze uitnodiging in een fles maken 'sos boodschap in een fles' doordat ons thema de zee is. nu hebben we er een tijdje laten overgaan en het lijkt ons enorm veel werk en het kostenplaatje zou ook naar de hogere kant zijn van...
Voorbereiding Reacties: 4 24-8-2011 16:51:40

lesley
NOODSITUATIE!!!!!!!!
Hoi Ik zit met een nogal belangrijk probleem!!!! Ik heb geen fotograaf meer!!!! en wij trouwen volgende week zaterdag (3sept) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik loop bloednerveus zodanig da ik er ziek van wordt en de tranen staan bijna in mn ogen (mijn toe...
Fotografie Reacties: 15 24-8-2011 16:28:09

jamina
Rosa Clara/ een jaar op voorhand passen, vreemd??
Hoi Bruidjes Aangezien men zoeken knop niet werkt en ik niks kan opzoeken in het verleden, komt deze vraag alweer... :-) Volgende maand heb ik men eerste afspraak bij Rosa Clara in A'pen... wie heeft hier zen kleedje gekocht, gaan passen en wat zijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 24-8-2011 16:04:55

Severine
op zoek naar buitenlocatie
Bruidjes, m'n dagje nadert stilaan, maar heb nog steeds geen idee voor een buitenlocatie, liefst regio tielt, wie kan me helpen?
Voorbereiding Reacties: 0 24-8-2011 16:04:50

Caro
Formaat menukaarten
Hey! Wij gaan beginnen aan de menukaarten en zijn op zoek naar een geschikt formaat. Onze menu is nogal lang, want wij hebben verschillende kleine voorgerechten. Welk formaat hebben jullie? Mochten jullie een voorbeeld hebben, dan mogen jullie dit st...
Voorbereiding Reacties: 5 24-8-2011 15:49:39

Claudia
Feestzaal
hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met feestzaal Hof Van Reyen in Boechout? Of iemand een suggestie voor een leuke zaal (gezellig, rustiek mét tuin) in Antwerpen of de Kempen? Alle tips welkom! Iemand die voor een "landenbuffet" ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 24-8-2011 15:22:10

Silke
Ceremoniewagens omgeving Beringen en Misboekjes
Dag bruidjes, Zoals de titel het al aangeeft zijn we op zoek naar een ceremoniewagen in de omgeving van Beringen (west Limburg). Mijn vriend heeft liefst geen wagen uit de jaren 30 of 40 maar vanaf jaren 50 ziet hij wel zitten. Maar zitten een beetj...
Voorbereiding Reacties: 1 24-8-2011 15:06:52

Rebecca
Danny David of Patrick Schoonbaert als ceremoniemeester
Hey allemaal. Mijn lijstje met mogelijke ceremoniemeesters heb ik ondertussen herleid naar é: Danny David of Patrick Schoonbaert. Nu is het zo moeilijk kiezen. Ze zijn beiden aardig, bieden dezelfde mogelijkheden tegen dezelfde prijzen. Ons buik...
Ceremonie Reacties: 6 24-8-2011 14:46:48

Kim
Foto's
Hallo, Ons verslagje van de trouwdag staat er al ergens op, maar hier volgen ook een deel foto's. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2110502917091.2115618.1081144780&l=4f1660aa1e&type=1 Groetjes Kim Ik hoop dat de link werkt (kopi...
Fotografie Reacties: 12 24-8-2011 14:30:56

Elien
gekleurde schoenen dragen?
Hallo, Ik had graag geweten of er nog bruidjes zijn die niet voor de traditionle witte schoenen onder hun trouwkleed gaan. Ikzelf ben aan het twijfelen om op onze mooiste dag rode schoenen te dragen. Graag jullie mening/ervaringen :) groetjes, El...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 23 24-8-2011 13:42:49

Eline
Catering Gent
Hallo, Wij hebben een zaal zonder catering. Ze hebben wel iemand voorgesteld maar we mogen ook op zoek naar iemand anders. Als er iemand dus een fantastische ervaring met een (niet al te dure) cateraar in de omgeving van Gent heeft, hoor ik het graa...
Locatie Reacties: 7 24-8-2011 13:41:41

Tina
Vrijgezellenfeest
Hey allemaal...ikzelf trouw binnen 16 dagen op 10/09 en heb mijn vrijgezellendag reeds achter de rug :)) Op 12/11 trouwt echter één van mijn beste vriendinnen. Wie van jullie heeft de meest geweldige vrijgezellenparty achter de rug en wil m...
Ideeën Reacties: 6 24-8-2011 13:10:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...