Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Niki
Miss Kelly Trouwjurk
Hallo iedereen, Momenteel ben ik volop bezig met afspraken te maken voor 1 van de leukste dingen van de voorbereidingeng nl. de trouwjurk! Ik heb al 2 afspraken gemaakt maar ben nu een winkel tegengekomen in Terneuzen waar ze Miss Kelly verkopen. I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-8-2011 9:03:52

Hanne
Hoever op voorhand kan je ballonnen met helium vullen?
Hey, er zijn ongetwijfeld nog koppels die ballonnen met helium zullen gebruiken voor de decoratie. Wij zouden dit graag doen aan ons huis, aan het gemeentehuis en in de feestzaal. Ik heb nu een eerste dagplanning liggen, en er is daar quasi geen tij...
Voorbereiding Reacties: 14 30-8-2011 8:45:03

Els
Rekreatief Wilrijk
Hoi allemaal, Wij zijn deze avond een kijkje gaan nemen in het Rekreatief te Wilrijk en vinden dit een mooie locatie. Zijn er mensen die hier hun trouwfeest hebben gehouden of naar een trouwfeest zijn geweest ? Kunnen jullie dan a.u.b. jullie ervari...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-8-2011 23:17:16

Virginie
WIJ TROUWEN OP 3/09/2011 EN HET WEER VOORSPELT WEINIG GOEDS...
BRUIDJES DIE TROUWEN OP DEZE DAG? HOE DENKEN JULLIE HIEROVER,
Voorbereiding Reacties: 11 29-8-2011 21:46:15

Carmen
Juul Van Looveren
Wij hadden deze morgens een gesprek met hem (van Rent a Priest) en dat is kei goe meegevallen!!! Weer een stapje dichter  !! We kunnen aan het 'mis' boekje beginnen. Als er iemand een voorbeeld heeft, je mag mij altijd mailen naar familie-s...
Ceremonie Reacties: 4 29-8-2011 21:42:49

Elke
Eerste versie tekst uitnodigingen
Hallo, Aangezien we zelf onze uitnodigingen gaan maken, heb ik al wat zitten werken aan een mogelijk tekst voor op de uitnodigingen. We trouwen alleen voor de burgelijke wet en hebben daarna een receptie voor alle gasten en een diner/avondfeest voo...
Uitnodigingen Reacties: 4 29-8-2011 21:39:21

dorien
ringen uitwisselen
dag medebruidjes, ik zit al lang met een idee in mijn hoofd te spelen om de ringen in een ballon te steken en deze dan te moeten doorprikken met een naald om aan onze ringen te kunnen ... dit wouden we dan doen bij de gewone viering maar moet je de...
Voorbereiding Reacties: 13 29-8-2011 21:06:07

Kim
Nog 3 dagjes!!!
Hallo bruidjes en gommetjes, Het is eindelijk bijna zover!!! Nog 3 dagen 3 uur en 25 min!!! Het is bijna niet te geloven, toen ik me hier inschreef waren het er 345 (ongeveer) waar is die tijd gebleven!! Ik begin nu echt te verlangen!! Mijn volgend...
Voorbereiding Reacties: 7 29-8-2011 20:36:10

matti
salons orchidee ?
Wij horen positieve zaken over Salons Orchidee in Kluisbergen Ruien. Heeft iemand ervaring met deze zaal ? Dank u .
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 29-8-2011 20:25:31

Ann
Wie gaat bij jullie mee op kleedjesjacht ?
Hey De titel zegt het al... Wie nemen jullie allemaal mee als je een kleedje gaat kiezen ? Mijn eerste afspraak ligt vast op 8 oktober en natuurlijk gaat mijn mama mee. Dat vind ik maar normaal. Ook men getuige (nicht) gaat mee. Verder gaan ook nog ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 27 29-8-2011 20:23:59

Rebecca
Winkel met bruidskledij binnen budget
Hey girls. Ik ben nog een eindje van the day af maar zit toch al uit te kijken naar de pasbeurten van de bruidskledij! Ikzelf woon nu in Brugge en ben op zoek naar winkels met betaalbare bruidskledij. Ik heb een budget van 1000 EUR voorzien en vraag ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-8-2011 20:23:45

Katrien
Vriendinnen die willen helpen... Wat laat je hen doen?
Beste medebruidjes Mijn beste vriendinnen beginnen helemaal "into the wedding" te geraken en willen dan ook graag met vanalles helpen. Ze vragen regelmatig of ze iets kunnen doen omdat ze dit keigraag willen doen... Maar wat kan je hen vragen te do...
Voorbereiding Reacties: 8 29-8-2011 20:04:58

Kirsten
18 februari
Hallo allemaal, aangezien wij gekozen hebben om in de winter te trouwen en niet in de lente of de zomer, vroeg ik mij af of er nog een koppel is die op 18 februari 2012 trouwt? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 21 29-8-2011 19:48:10

stijn
feestzaal salons regency zaalpersoneel
Hallo,ik ben nu niet van plan om te trouwen; Maar is hier soms iemand die daar een zekere greet kent. Ze diende op op 27 augustus 2011 op een trouw feest. We hebben elkaars nr eens uitgewisseld maar ik ben mijn gsm nu kwijtgespeeld. Stom...... maar j...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 29-8-2011 19:47:53

Kelly
de zoektocht naar een geschikte fotograaf...
Hoi allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een goede en vooral betaalbare fotograaf! Sommigen vragen echt een fortuin... Aangezien we in Genk trouwen, zoeken we iemand in die omgeving. Belangrijk voor mij is dat het persoonlijke foto's zijn met veel em...
Fotografie Reacties: 12 29-8-2011 19:26:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...