Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lies
gezocht tekst uit het boekje 'Het land van de grote woordfabriek'
Ik ben op zoek naar een leuke eerste lezing maar deze kan niet saartje zoekt de liede zijn en ook niet raad eens hoeveel ik van je hou. deze teksten zijn al gebruikt binnen de familie. groeten
Ceremonie Reacties: 2 30-8-2011 14:38:49

an
Voorbij..
Hallo allemaal, wij zijn vorige vrijdag 26 aug getrouwd en het was SUPER ! Het weer waar we zo voor vreesden is meegevallen. Enkel wat regen om op de bus te stappen maar daarna droog. We zijn getrouwd met een Bus van Vancat en dat was echt heel goed...
Ideeën Reacties: 2 30-8-2011 14:34:14

Nellie
De start van alles: de feestzaal
Hallo allemaal, ik begeef me met dit berichtje vanaf vandaag als nieuweling onder jullie, de waarschijnlijk al meer ervaren toekomstige bruiden en bruidegommen. :) Met veel enthousiasme heb ik al mijn eerste emails verzonden naar verschillende feest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 30-8-2011 13:45:12

Veronique
Zo moeilijk!
Hallo bruidjes (en gommetjes), mijn vriend heeft me 2 weken geleden gevraagd om te trouwen! Super gelukkig en dolenthousiast zijn we al in de planning gevlogen.Ons eerste plan: een leuke zaal vinden. We zijn er enkele gaan bezoeken, ook toevallig een...
Voorbereiding Reacties: 10 30-8-2011 13:43:30

Katrien
voorschot trouwkleed
Beste medebruidjes Hoeveel % voorschot moeten jullie betalen wanneer je beslist het kleedje te kopen? Hebben de meeste bruidswinkels bancontact? Alvast bedankt!!! Groetjes Katrien
Voorbereiding Reacties: 18 30-8-2011 13:30:55

Michaela
Receptie vor de kerk
Ik wilt fragen of iemand hier een receptie naar de ceremonie bij de kerk gedaan heeft. Ik dacht eran dat mijn en zijn zusjes gewoon een paar glasen schuimwijn en sap mijbrengen in de auto en iederen een glas krijgt, so dat wij nog een paar leuke minu...
Ceremonie Reacties: 4 30-8-2011 13:18:00

Caro
Wie geeft de speech?
Ik heb een vraagje over de speech die wordt gegeven bij aanvang van het diner. Ik dacht altijd dat de speech werd gegeven door de bruid of de bruidegom. Sowieso had ik die taak overgelaten aan mijn toekomstige  Nu zei mijn vader gister...
Ceremonie Reacties: 6 30-8-2011 12:15:05

Sarah
tip voor decoratie zaal
beste mede verloofden goeie middag ! met nog 296 lange dagen op de teller . Heb een vrije dag , dus was aan het rondsurfen en kwam op een leuke site terecht voor mooie decoratie die u zaal helemaal omtoveren. Je moet zelf maar eens een keertje pie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-8-2011 11:40:32

Caro
Tips decoratie kerk?
Met nog maar 31 dagen op de teller ben ik op zoek naar tips voor de decoratie in de kerk. Zelf ben ik niet creatief en heb ik ook geen tijd om het zelf te maken. Ik zou sowieso een bloemstuk voor op het altaar bestellen. Voor aan ...
Ceremonie Reacties: 3 30-8-2011 11:04:29

Marianne
Feestzaal regio Antwerpen
Hallo, Wij zijn net verloofd en pas gestart met onze zoektocht naar een feestzaal in regio Antwerpen voor ca. 200 personen. We zouden graag eigen drank en een eigen traiteur willen voorzien en dat beperkt de keuze aanzienlijk. Heeft er iemand van ju...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-8-2011 10:59:38

Sara
modeshows-opendeurdagen
hey iedereen, ik vroeg mij af, is het het beste om te wachten tot de modeshows en opendeurdagen geweest zijn om te gaan passen voor bruidskleding of is dit niet echt de moeite? Sommige vragen ook geld voor zo een modeshow, lijkt me raar. Is het sli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-8-2011 10:44:12

joke
Nooit gedacht stress te hebben.
Binnen 2 dagen is het zover. Normaal gezien ben ik vrij rustig en heb ik niet snel stress. Het merendeel is ook al in orde, dus daar kan ik geen stress over hebben. Maar nu begin ik last te krijgen van nachtmerries. Al 2 nachten na elkaar slecht gesl...
Voorbereiding Reacties: 5 30-8-2011 10:33:24

Kaatje
Carolus Borromeus - Antwerpen
Hallo iedereen, Wie is er al getrouwd in de Carolus Borromeus kerk te Antwerpen? Mag dit met eigen pastoor of moet je de pastoor nemen van de kerk zelf? Heeft er iemand een idee van de kostprijs en wie ik hiervoor moet contacteren? Alvast beda...
Locaties - Viering Reacties: 4 30-8-2011 10:17:46

Katrien
Wat is de taak van de getuige?
Heyhey, ik vroeg me af wat de eigenlijke taak is van een getuige.  Behalve dan z'n handtekening zetten, natuurlijk. Zijn er eigenlijk bepaalde zaken die hij/zij ook "moet" doen? Ik zou graag m'n broer vragen als getuige, maar die woont in Engela...
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2011 10:11:22

Elke
zegening kruisje?
Gisteren zijn we de muziek gaan testen in de kerk en toen vroeg de koster ineens of we al een kruisje hadden om in de viering te laten zegenen? Ik wist niet wat ik hoorde! De koster zei dat het gebruikelijk was om een kruisje (wat later in ...
Religie Reacties: 6 30-8-2011 9:42:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...