Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jay
De Residentie in Lichtaart ? - entre2cotes , traiteur uit geel
Hello, ik zou graag wat meer info hebben over de residentie in Lichtaart ? Is dit modern, of helemaal niet meer ? Te vergelijken met Den Eyck ? Dan had ik een website gevonden van entre2cotes... een traiteur uit Geel, iemand daar ervaringen mee. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 31-8-2011 21:47:12

Liselotte
Foto's van onze mooiste dag + praatpaalbeelden!
Dag dames (en heren!) Hieronder de link naar onze website waar alle foto's en stuk van het filmpje van de praatpaal staan: www.liselotte-sam.be groetjes Liselotte
Voorbereiding Reacties: 18 31-8-2011 20:51:19

Chloë
Het is bijna zover!
Nog 2 dagen en dan zal 3 september aanbreken! Wat begon met een vraag op 21 juli 2010 krijgt dan een vervolg! Ik kan blijven wegdromen bij onze prachtige ringen en vanaf zaterdag mag ik deze altijd aandoen. Kleinigheden zoals de schoenen voor mijn zo...
Voorbereiding Reacties: 9 31-8-2011 20:40:16

stephanie
Het huwlijksaanzoek
Ons huwlijksaanzoek kunnen jullie hier zien : http://www.youtube.com/watch?v=L6_pL_7l9NA
Voorbereiding Reacties: 8 31-8-2011 20:01:36

Jessica
Foto's van onze fantastische dag!!
Hallo iedereen Ondertussen is ook onze grote dag voorbij!! Het was een dag gelijk we hadden gewenst.. Enkel het weer viel een beetje tegen, maar al bij al was het nog vrij warm.. Mijn ventje was sprakeloos toen hij mij zag.. Wij hebben de nacht erv...
Ceremonie Reacties: 8 31-8-2011 19:08:12

Jill
Huwelijksmis teksten
Hey bruidjes, weet er iemand van jullie ne goeie website me mooie tekste voor in de kerk?? alvast bedankt! dikke kus
Ceremonie Reacties: 6 31-8-2011 18:17:41

Femke
Ceremoniewagen
Hallo Doordat mijn ouders nog maar pas gescheiden zijn en de band niet meer zo goed is maar we echt wel een mooie dag willen zonder scheve blikken ed zouden wij graag onze suite uitbreiden met enkele koppels die heel dicht bij ons staan. Ook do...
Ceremonie Reacties: 3 31-8-2011 17:40:16

Lies
cadeau ceremoniemeester
Ik ben nog op zoek naar een cadeau voor onze ceremonie meester. Het is mijn beste vriendin. Dacht aan een mooie brede slavenarmband maar vind het toch eng om te kopen. Kan vaak niet ruilen.Wat geven jullie?
Ideeën Reacties: 1 31-8-2011 16:42:24

vanessa
spannend
met nog twee dagen en 7 uren op de teller word ik nu pas stressy, het weer ziet er super uit oef maar ik droom telkens dat ik iets vergeten ben, helpen mij jullie even groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 31-8-2011 16:41:40

Sandra
Couture Ann Aalst - afspraak!
Beste bruidjes, Ik ga op 5 oktober de eerste keer op kleedjesjacht (jaja, ik tel de dagen nu al af!!). In de voormiddag ga ik naar Pierre-Yves (al eerder vermeld in andere topic) en in de namiddag naar Couture Ann in Aalst. Die mevrouw was echt SUPE...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-8-2011 16:30:49

Evi
make up of niet?!
Hallo!Zijn er nog bruidjes die erover denken om gen make up te dragen op hun grote dag? ik draag nooit, maar echt nooit make up en ik vrees dat als ik dat dan ineens wel ga doen op onze dag dat ik daar constant in mijn ogen sta te wrijven enzo..ik vi...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 31-8-2011 16:26:20

renske
foto's van onze fantastishe dag!!!
19dagen gelukkige getrouwd deel ik eindelijk al de foto's van ons huwelijk... hopelijk werken deze linken wnt ze zijn voor iedereen gedeelt .. veel plezier met het kijken van een maatje meer bruid . staan wel beetje door elkaar want komen van verschi...
Fotografie Reacties: 11 31-8-2011 15:08:51

Mieke
uitnodigingen
Ik heb een paar weken geleden bij een vriendin (die 8weken voor ons trouwt) in boeken met uinodigingen zitten bladeren en had de namen van de boeken opgeschreven, om dan deze zelf bij de drukker te gaan halen. Intussen heb ik op internet nog wat verd...
Uitnodigingen Reacties: 6 31-8-2011 15:05:55

Sara
diner afsluiten
Wij hebben ons avondfeest opgesplitst in eerst een Diner met enkel de familie en paar goede vrienden en dan een avondfeest met alle andere goede vrienden etc. Wij zouden wel graag een dessertenbuffet met alle gasten willen doen maar moet je dan het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-8-2011 14:56:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...