Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

caroline
trouwkleed
Hey bruidjes, Ik had voor mezelf een budget opgesteld voor mijn trouwkleed rond de 1500-1750€. Nu is mijn vriend ervan overtuigd dat ik voor dat geld nooit iets 'deftig' ga vinden. Ale, dat geloof ik echt moeilijk. Hij is nogal beïnvloed ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 29 1-9-2011 13:05:14

Sarah
liedjes na openingsdans
Dag bruidjes, Welke liedjes hebben jullie na de openingsdans? Ik kom vaak I loved her first tegen, maar het liedje past dan niet zo wanneer mijn vriend/man :) dan met zijn mama moet dansen. Groetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 1-9-2011 12:43:56

Jill
bedankjes???
hey bruidjes, ik ben ten einde raad!! ik weet echt niet welke bedankjes in wil geven aan de mensen! iemand tips ?? dank u!! dikk zoen
Ideeën Reacties: 15 1-9-2011 12:24:57

Hanne
Fotoreportage in station, met treinen,... (voor zij die al getrouwd zijn)
Hey allemaal, ik heb een beetje een vreemde vraag: zijn er onder jullie die jullie fotoreportage opgenomen hebben in of rond een station, treinen, ...? Mijn verloofde is treinbestuurder, dus ik zou het eigenlijk heel leuk vinden om dit als decor te ...
Fotografie Reacties: 10 1-9-2011 11:38:42

elien
live muziek tijdens receptie
hallo iedereen zoals de titel zegt speel ik een beetje met de gedachte van een muziekant wa lounge muziek te komen spelen tijdens de receptie...met dat ik zelf veel bezig ben met muziek vind ik dit persoonlijk een must. kspeel namelijk saxofoon... ...
Muziek - Live Reacties: 6 1-9-2011 11:02:53

Cindy
ringkussentje
Hallo bruidjes, Ik heb eergisteren 2 ringkussentjes(diegene met de twee vogeltjes,zo kunnen onze dochters elk een kussentje dragen)besteld bij www.deviltenbruid.nl Ze maken daar supermooie dingen,zelfs bruidsboeketten e.d. Ga maar eens kijken,echt de...
Voorbereiding Reacties: 4 1-9-2011 11:02:18

Dorine
uitverkoop
Net gelezen. Filline, in Merelbeke, stopt er mee. Dus uitverkoop!! Ze slaan een andere richting uit. Bruidjes die nog op zoek moeten naar hun kleedje, het is misschien wel de moment om een slag te slaan. groetjes en succes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-9-2011 10:15:51

Ine
Alicia Keys of Beyoncé?
Hallo, ik en mijn vriend komen er maar niet uit op welk liedje we onze openingsdans zullen doen. Ik wilde 'make you feel my love' van Adele maar hij vindt dat maar niets. Nu twijfelen we nog tussen 'if I ain't got you' van Alicia Keys of '1+1' van Be...
Openingsdans Reacties: 16 1-9-2011 9:49:17

Tina
Stand van zaken !
Wij trouwen op 13/07/2012! Hoe hebben we dit gezegd tegen onze familie? We hadden een taart besteld! :D met de tekst erop "wij gaan trouwen". Niets vermoedend gingen we op bezoek en Tadaaaaaaaaaaaaaaa! stukje taart en glaasje bubbels en de sfeer zat...
Voorbereiding Reacties: 8 1-9-2011 9:19:53

Tinneke
Foto's
Helaba, Ik ben al een tijdje getrouwd, had beloofd hier een paar fotokes achter te laten wanneer ik er een paar van onze fotograaf (Photo4you) had geselecteerd, maar ik heb gewoon de tijd nog niet gehad om uit die 2500 foto's een keuze te maken. Bij...
Voorbereiding Reacties: 16 1-9-2011 9:14:28

Veronique
broodjes?
Hallo lieve mensen, mijn verloofde en ik trouwen rond 10u30 voor de gemeente en 11u30 kerk.  De receptie zou rond 6u zijn en erna het avondfeest.  Tussen de kerk en de receptie zouden wij de foto's nemen voor ons huwelijk.  Mijn vrien...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-9-2011 8:51:16

laura
welk liedje voor man en mama, die naar het altaar stappen??
Hey Wie wil mij helpen? Met nog 1 dag en 15 uren op de teller, heb ik nog steeds geen liedje waarmee mijn toekomstig met zijn mama naar het altaar moet stappen!! TIPS?? Groetjes
Locaties - Viering Reacties: 2 1-9-2011 8:42:20

katrien
fotoboeken
hallo wie heeft er haar foto boek laten maken via internet? op welke site gaan jullie dit doen? graag tips... grtjs katrien
Uitnodigingen Reacties: 6 31-8-2011 23:36:24

Marjon
Afspraak voor bruidjurk gemaakt!
Op 1 november mag ik bij Koonings mijn bruidjurk gaan kiezen. Ben benieuwd, naar dit moment kijk ik al het langste naar uit. Voor de rest ligt alles al vast bij ons, dus dat is enkel nog de grootste beslissing dat ik moet maken. Dat het maar vlug 1 n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-8-2011 22:21:00

Esther
Bang!!!
Lieve trouwertjes... 2 dagen zegt mijn teller hier onderaan. Sinds begin deze week besef ik pas ECHT wat er voor de deur staat en sindsdien volgde een emotionele rollercoaster. Het is helemaal 'not done' om te schrijven wat ik nu wil schrijven, maar...
Voorbereiding Reacties: 12 31-8-2011 21:59:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...