Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Britt
ceremoniemeester
Hoi bruidjes, erzijn al vss berichten geweest over welke ceremoniemeesters de beste zijn en dergelijke.  Wij hebben gemaild naar Eddy Wouters (schijnt een hele goede te zijn) maar hij heeft de dag van onze trouw al een ceremonie maar wil ons w...
Ceremonie Reacties: 9 3-9-2011 13:28:11

wendy
trouwkleed te koop
hallo dames, ik ben ondertussen 3 jaar gehuwd. wegens verhuis en plaatsgebrek moet ik spijtig genoeg mijn kleed wegdoen. het is een parelmoerkleurig bustierkleed van eglantine. kleed met stola en hoepelrok mogen weg voor 200 euro. de mensen interesse...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-9-2011 13:25:31

Bruidje
Hulp gevraagd bij zelf filmtickets te maken aub!
Hoi lieve bruidjes, Ik heb op het forum al een paar keer gelezen dat er bruidjes zijn die kiezen voor cinematickets te maken en af te geven bij binnenkomst van de gasten, om zo de tafelindeling aan te geven. Omdat mijn vriend en ik grote filmliefhebb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 3-9-2011 12:31:58

Jurgen
openingsdans: dansleraar gezocht!!!
hey allemaal, We zouden graag volgend jaar onze openingsdans doen. We zijn van plan om een slow te doen maar dan stopt het ineens het liedje en dan zouden we ongeveer 20-30 seconden een andere dans willen doen. Nu niet zomaar een danske maar ierse d...
Openingsdans Reacties: 1 3-9-2011 11:22:06

Eef
Youniek
Hallo ! Weet iemand of je bij Youniek een afspraak moet maken?Bedankt !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-9-2011 11:20:33

rina
eindelijk na bijna 2jaar verloofd te zijn is onze grote dag er
Joepi vandaag om 11u30 eindelijk ons ja-woord in het stadhuis zeggen en bevestigen we onze liefde en gevoelens voor iedereen Begin toch wat zenuwen te krijgen nu hoor Hopelijk valt het weer ook een beetje mee verslagje volgt nog wel xx
Voorbereiding Reacties: 4 3-9-2011 0:13:03

tiffanie
Misboekjes gevraagd, please...
Hallo bruidjes en bruidegommen! Wie maakt er hier allemaal z'n misboekje in publisher? Ik heb wel enkele ideetjes, maar had heel graag inspiratie opgedaan met wat hulp van jullie. Wie wil, mag hun misboekje naar tiff.coffyn@hotmail.com mailen. Ik...
Ceremonie Reacties: 3 2-9-2011 23:44:33

Elke
Opdienen feestzaal
Hoi iedereen! Onze feestzaal is vrij van traiteur dus moeten ook voor alles zelf zorgen, dus ook personeel voor de toog en eventueel om op te dienen. Nu was mijn vraag waar ik deze mensen kan vinden?? Een collega stelde al voor om de toog te doen, z...
Voorbereiding Reacties: 10 2-9-2011 20:51:45

Monika
Ceromonie
Weet er iemand een goede ceromonie meester met vervoer rond de omgeving van Ieper? en weet er iemand ook wat de prijs is voor een volledige dag?
Ceremonie Reacties: 2 2-9-2011 18:19:32

ruth
oude bus van de Zigeuner
Hey bruidjes in spe en getrouwde vrouwen, wie heeft ervaringen gehad vmet de Route Master van De Zigeuner Diepenbeek? Ik wilde de bus zonder de lelijke reclamepanelen (vrij grote borden aan elke kant: 2.5m breed op 0.9 m hoog), maar ze kunnen ...
Ideeën Reacties: 2 2-9-2011 17:18:09

jeff
Witte Paraplu
Wij hadden twee witte paraplu's voorzien voor onze trouw.....maar gelukkig heeft het niet geregend. Wij zouden deze graag verkopen aan 18,00 euro (prijs voor de twee stuks) Ze hebben een bruin/naturel kleurig handvat. Gekocht bij SAMDAM. Interesse, ...
Homohuwelijk Reacties: 2 2-9-2011 17:02:09

jeff
27/08/2011 Jeff en Benny
Ons huwelijksverslagje.... Ik ben zaterdag 27/08 getrouwd met mijn vriend! Een super dag! En zonder regen!!!!!! Wij zijn gehuwd op het stadhuis van Aalst, en hebben  de toelating gekregen om over de grote markt te rijden en zo langs de grote ...
Homohuwelijk Reacties: 18 2-9-2011 16:57:13

Sofie
Rode loper + hoepelrokken te koop!
Hoihoi, Nogmaals om te laten weten dat onze rode loper van 6m op 2m nog steeds te koop is. En ook heb ik nog mijn grote hoepelrok liggen (kostte 50€), maar heb ik uiteindelijk niet gedragen En een kleine hoepelrok die ik wel gedragen heb (kos...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-9-2011 16:54:34

Sofie
na de grote dag - documenten opsturen naar?
Heykes allemaal, Ons dagje zit er weer al een tijdje op, maar nu kom ik tot het besef dat we in de gemeente een mapje hebben meegekregen met hier kopies in van het bewijs dat we getrouwd zijn. Nu weet ik dat we dit naar het ziekenfonds moeten opstu...
Juridisch Reacties: 2 2-9-2011 16:51:50

Virginie
MORGEN IS HET ZOVER...DAN WORD IK VROUW VAN...JOEPIE!!!!
Ik heb al enkele dagen stress.  Moest deze week alleen slapen doordat mn verloofde de nacht deed en dan sloeg mijn pc in mijn hoofd in gang.  Resultaat: heb een houten hoofd voor moment.Ga vanavond eens proberen vroeg in bed te langen, want...
Voorbereiding Reacties: 5 2-9-2011 16:31:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...