Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Snel jullie hulp gevraagd
Hallo iedereen Mijn aanstaande en ik stappen op 27 april in het huwelijksbootje. Na het bereken van al onze kosten zijn we nu aan het uitkijken hoe en waar we kunnen besparen. Ik heb momenteel nog geen juwelen aangekocht. Ik kan een mooi juweel winn...
Voorbereiding Reacties: 6 4-9-2011 21:09:36

Sara
Bedankingkaartjes een ramp
Hey allemaal, morgen 100 dagen tgetrouwd en nog steeds aan het sukkele met de bedankingskaartjes. De bevriende hobbyfotograaf van ons ging deze maken, ik had gevraagd om zo soort collage te maken. Toen we de foto's kregen had hij maar 1 foto gebrui...
Ideeën Reacties: 7 4-9-2011 20:43:23

Inge
HELP nog geen huwelijkskaars
Pff we hebben nog geen huwelijkskaars en trouwen binnen 2 weken al,weet krap maar komt altijd iets tussen als ik naar de kaarsengieterij wil gaan,en staat op site dat je best belt maar krijg geen antwoord op hun telefoon Nu vraag ik me af hoe lang he...
Ceremonie Reacties: 5 4-9-2011 20:12:27

Melissa
Zaal in en rondom omgeving Lier
Hallo iedereen, Op 14 Juli 2012 trouwen mijn vriend en ik heel intiem met maar een 25 tal genodigden te Lier. Nu zoeken wij toch een geschikte locatie/zaal voor het feest dat niet al te groot is en betaalbaar blijft in en rond Lier. Voor de meeste f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 4-9-2011 18:38:25

Orily
GETROUWD ..... Al bijna 4 maandjes !!! :)
Hallo iedereen, Zoals jullie kunnen lezen zijn mijn man en ik bijna 4 maandjes getrouwd :) ! Woensdag 4 maandjes! De tijd is tot nu toe voorbij gevlogen! Wij genieten van alle kleine en grote momenten! De foto's van ons huwelijk staan de te b...
Voorbereiding Reacties: 11 4-9-2011 18:15:41

Nikki
feestzaal rotshild herk-de-stad
hallo, heeft er iemand ervaring met de feestzaal Rotshild in Herk-de-stad? mailen mag ook altijd naar DirixNikki@msn.com groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-9-2011 17:46:18

T & E
Tekst afscheidnemen op trouwfeest
Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een tekstje dat ik hier ooit eens gelezen heb i.v.m het afscheid nemen op het huwelijksfeest. Dat ging over "steek je hand maar op" ofzoiets. De bedoeling was dat je lekker kon verder feesten zonder dat je al van b...
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2011 16:13:27

jamie
Menu kaartjes..
Hejj Vraagjes.. ik was juist eens aan het denken aan menu kaartjes.. wordt dit gedaan ofniet, de mensen kunnen toch niet echt kiezen hé :) en ik heb dat eigenlijk in onze familie nog nooit gezien op een feest dat er menu kaartjes staan.. du...
Voorbereiding Reacties: 8 4-9-2011 16:00:11

bruid
Wie kan mij volledig uit de startblokken halen?
Hey Volop bezig met onze voorbereidingen.  Kan op deze site heel veel terugvinden.  Om het wat te bundelen ......  Kan iemand mij info, foto's, ... bezorgen betreffende: -La Sposa -Domein De Vossenberg Kan iemand ook een simulatie va...
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2011 15:22:49

Sandra
Mobiele cocktailbar - comme chez soif
Hallo allemaal, Vorige week op een avondbraderij een flyer meegenomen van 'comme chez soif' - een mobiele bar (lees:caravan) die je kan inhuren op bijvoorbeeld een huwelijksfeest (net zoals je een frietkraam kan huren). Voor mensen die met eigen tra...
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2011 14:42:05

Evelyn
joepieeeee!!!!
hey hey ! Hier zit een heel gelukkig bruidje-to-be! Gisteren voor de eerste keer kleedjes gaan passen samen met de mama. En al onmiddelijk mijn gedacht gevonden! Kleedje al gekocht en het hangt nu te wachten bij mama tot de grote dag !!! :)...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-9-2011 11:23:26

AN
Joepie we hebben eindelijk onze ringen!!
Zoals de titel het zegt we hebben eindelijk onze ringen!! Amai wat zijn ze prachtig!! Een beetje aan de late kant maar toch een prima service van Fede di Oro! Super mooi echt! Amai nog 5 dagen te gaan.....
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2011 11:17:56

Els
hoe locatie leuker maken voor kinderen ?
   Dag bruidjes (in-spé), na heel lang zoeken hebben we eindelijk een locatie gevonden waar we onmiddellijk een JA gevoel hadden en hebben een optie lopen tot vrijdag.   We willen onze kindjes (dan 3,5 en 6 jaar) zo opti...
Ideeën Reacties: 5 4-9-2011 11:11:14

Nele
Op zoek...
Hallo allemaal! Op 16 juni 2012 (nog 285) trouwen wij in Gent. Ik twijfel nog steeds aan hoe we het zouden organiseren. Alles samen zitten we misschien aan 40 genodigden waarvan het grootste deel een oudere generatie is. Een dansfeest tot in de late...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-9-2011 10:52:09

Ilse
Het weer
Amai , amai , de weersvoorspelingen voor zaterdag zijn niet zo goed , ik hoop maar dat het niet regent , Want mijn foto's vinden plaats int park , hopelijk heeft de fotograaf sugesties voor als het zou regenen . Weet iemand omgeving 2100 Deurne ...
Ideeën Reacties: 8 4-9-2011 9:32:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...