Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
misboekjes
hej lieve mede bruidjes ! Ik ben een van de zovele dat aan de misboekjes wil beginnen kunnen jullie me helpen met een paar voorbeeldjes of sites , tips .. ik zie de bomen door het bos niet meer .. Zoveel regelen + die misboekjes . En zijn jullie n...
Ceremonie Reacties: 4 6-9-2011 9:35:03

Brenda
tafelschikking
hebben jullie ook zo 1 of 2 koppels die je echt nérgens bijgezet krijgt ? Wat doe je daar dan mee ?ik probeer zoveel mogelijk om mensen die elkaar kennen of niet kennen maar iets gemeendschappelijks hebben bij elkaar te zetten. Maar er zijn 2 ko...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2011 9:24:00

jurgen
bruidsboeket regio vilvoorde grimbergen
hey waarschijnlijk ben ik nog veeeeeeeeeeeel te vroeg maar heeft er iemand een goeie bloemist in de regio vilvoorde- grimbergen voor een bruidsboeket. ik ben afkomstig uit halle en heb nog niet veel kennis van de bloemenzaken in vilvoorde en ik wil m...
Bruidsboeket Reacties: 5 6-9-2011 9:09:41

vanessa
getrouwd en foto's
lieve bruidjes en gommen ondertussen zijn we al drie dagen getrouwd; het was een super dag! lekker warm,lekker eten, gewoon zalig alles liep perfect in orde ik schrijf later wel nog eens een uitgebreid verslag maar wou jullie toch al even laten meeg...
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2011 8:20:03

chrisje
even jullie hulp
Hallo iedereen,      Net een maandje getrouwd en nu heb ik jullie hulp nodig??? Graag zou ik willen vragen of jullie je stem willen uitbrengen op de site van kruidvat.be bij de hale of fame, daar vind je ons digitaal album terug,...
Fotografie Reacties: 11 6-9-2011 0:58:14

Katrien
Hoeveel tijd voor foto's?
Beste brides to be Hoeveel tijd voorzien jullie voor de effectieve fotoshoot op jullie trouwdag? Daarmee bedoel ik dus echt tijd om foto's te nemen ZONDER de tijd die je verliest met rijden van en naar een (of meerdere) bepaalde locatie(s). Ik las ...
Fotografie Reacties: 12 5-9-2011 23:41:22

Brenda
Vergeet jezelf niet mee te rekenen in eretafel...
man man wat ik nu gehoord heb...zaterdag trouwde een koppel en die waren gewoon vergeten zichzelf mee te rekenen bij de gasten van de eretafel dus er waren geen stoelen voor hen !!!!Aan een andere tafel hadden ze dan weer een koppel teveel gezet dus ...
Voorbereiding Reacties: 8 5-9-2011 23:24:08

Fairytale Bride
Balondecoratie
   Beste bruidjes, Wie van jullie heeft er balondecoratie laten maken en waar hebben jullie dat laten maken? Wij zouden graag wat versiering willen voor aan de stoeltjes te hangen van de kerk, wss van die balon clusters of éé...
Voorbereiding Reacties: 9 5-9-2011 23:02:38

Sarah
Waar te beginnen?
Beste lotgenoten ... 2 weken geleden vroeg mijn vriend mij ten huwelijk... Eindelijk, een droom die in vervulling ging ... Vorige zaterdag zijn we gaan kijken naar feestzalen en we hebben onze feestzaal gevonden: 'Het krekelhof' in Kuringen. Oze t...
Voorbereiding Reacties: 5 5-9-2011 22:29:25

Lilabluestar
Kurken in de Gifi
Dag planners Ik zag vandaag in de reclamefolder van de Gifi dat ze daar nu (uiteraard nieuwe) kurken verkopen, 50 kurken voor €5,99. Misschien zijn er enkele creatievelingen die hier iets aan hebben, om bijvoorbeeld naamkaartjes mee te maken ...
Ideeën Reacties: 2 5-9-2011 21:15:00

Ellen
Ik zoek: feestzaal met grote tuin
Hallo lotgenoten :), Ik ben volop op zoek naar een romantische feestzaal met een uitgebreide tuin, liefst ergens rond Gent. Hebben jullie een idee? Jullie ideetjes zijn zeer welkom! Groetjes, Ellen
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 5-9-2011 20:57:47

Jana
Zo zalig om weer eens iets op orde te hebben !
Eindelijk vandaag hadden we onze afspraak met de fotograaf. Al onze vragen waren beantwoord en we wisten meteen hoe en wat. Deed me weer wat wegdromen naar onze dag. Onze misboekjes zijn ook al klaar en ooo zoooo personal. Krijg steeds de tranen als ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-9-2011 20:34:35

Cindy
vieringvoorbeeldjes
Hallo, Vanmorgen heb ik de oproep gedaan om voorbeeldjes van trouwvieringen door te mailen. Ik heb er ééntje gekregen Zijn er nog dames die even hun boekje willen doormailen a.u.b? Je mag het mailen naar cindy.van.hoof@telenet.be en/...
Voorbereiding Reacties: 7 5-9-2011 19:51:24

Carmen
Broodjesbuffet thuis met suite (wat moeten we voorzien)
Na lang zoeken, wikken en wegen gaan we dan toch met de suite thuis een broodjesbuffet doen smiddags. Ik wou eerst heel de familie als suite nemen (getuigen, ouders, broers en zussen met partner en kindjes) maar dan zouden we met 37 personen zijn. Wa...
Voorbereiding Reacties: 16 5-9-2011 19:28:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...