Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
Wie heeft hier visagiste & haarstyliste genomen?
Hallo, Ik vroeg me af of er iemand Asly heeft voor bruidsmake-up en kapsel? http://fotologie.skynetblogs.be/g-visagie-hairstyling/ Iemand al contact gehad of proef gedaan bij haar? Groetjes, Lies
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 7-9-2011 18:20:05

gitte
Vera wang trouwjurk
Hey, ik droom er al sinds ik de eerst jurk heb gezien om ooit in vera wang te trouwen! heeft iemand hier al eens een jurk van aangehad of in getrouwd? en zoja valt het mee kwa prijsklasse? en zijn ze in de buurt te krijgen? alvast bedankt!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-9-2011 17:42:47

Ann
Marylise
Hallo, 8 oktober ga ik voor het eerst op kleedjesjacht. Ik ben helemaal weg van het mer Marylise. In de nieuwe collectie heb ik zowel al lange jurken als een kort jurkje gezien dat ik zeker en vast wil passen. En ik ben ook helemaal weg van zo een ja...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 7-9-2011 17:39:59

Evy
Vilten Bruidsboeket
Ik was op zoek naar een leuk alternatief voor het gewone bruidboeket, En dat heb ik gevonden! Er is een bedrijf dat bruidsboeketten van vilt maakt. Echt geweldig! Het duurt nog even voor ik ga trouwen, dus ik moet mij nog even inhouden. Maar dit gaat...
Bruidsboeket Reacties: 5 7-9-2011 17:02:13

Bianca
Pronovias collectie 2011nog te bestellen?
Bruidjes Met mijn trouwkleed heb ik gewacht tot de nieuwe collectie dus ik ga pas in het najaar passen. Als ik zo op internet kijk, vind ik de collectie 2011 van Pronovias en La Sposa mooier dan de nieuwe. Weet iemand of de vorige collectie nog...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-9-2011 16:33:27

Carmen
Witte duiven
Lieve mede bruidjes, waar halen jullie de witte duiven (regio antwerpen-mechelen)?En wanneer loslaten, na het gemeentehuis of na de ceremonie in de feestzaal (alleen hebben we dan heel veel kans dat het al bijna donker is)
Voorbereiding Reacties: 6 7-9-2011 16:08:10

Annick
Trouwvervoer
Trouwvervoer met chauffeur of zonder chauffeur? Trouwvervoer met chauffeur is in omgeving Hulst moeilijk te vinden denk ik, We zouden kunnen rondkijken naar trouwvervoer met chauffeur in omstreken en verder maar het lijkt me praktischer als de chauf...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 7-9-2011 15:26:51

Sara
fotograaf gezocht
Hey iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf. Onze favoriete fotograaf is waarschijnlijk al bezet op de dag van ons huwelijk dus we zoeken iemand anders. Maar liefst niet te duur( budget 600 euro ongev van klaarmaken tot openingsdans) hier...
Fotografie Reacties: 26 7-9-2011 15:25:58

casey
kapster--werk
hey iedereen Ik ben casey somige hebben het mss al gemerkt enz wegens reacties maar ik studeer haartooi en heb ook veel fotos op mijn pc staan die ik gerust wil meedelen met toekomstige bruidjes. Ik zelf woon in lier ook en als er mensen in lier of ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 7-9-2011 15:05:23

Bianca
Nog 338 dagen, voorbereidingen liggen even stil..
Dag bruidjes Met nog 338 dagen op de teller, liggen de voorbereidingen even stil. Hebben jullie dit ook? Eerst wou ik alles snel regelen, nu weet ik even niet meer wat doen. Volgende zaken zijn al geregeld: kerk, gemeentehuis,zaal (en DJ), vervoer,fo...
Voorbereiding Reacties: 5 7-9-2011 14:47:03

nicky
Verslagje en foto's van onze trouw 3/09/2011
Na 4 dagen bekomen eindelijk tijd voor een verslagje... 7u opgestaan samen met ons 2n kindjes, mijn man heeft op de zetel geslapen 8u ik naar de kapper en daarna bij mijn buurvrouw voor mijn make-up 9u30 thuis omkleden en kurt gaat zich bij mijn bu...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 7-9-2011 14:24:50

Ann
Fotograaf regio Hoogstraten
Ik ben op zoek naar een fotograaf voor ons burgerlijk huwelijk en een fotoreportage binnen/buiten. Wij kan mij een goede fotograaf aanraden? Ons avondfeest hoeft niet per se op foto te staan, wij gaan onze gasten digitale camera's bezorgen, en hopeli...
Fotografie Reacties: 8 7-9-2011 14:19:53

Caroline
Koetsen Friesenhof Bries te Geel !
Goedemiddag, Hebben jullie al geschikt vervoer voor jullie huwelijksdag?? Wij hebben gekozen voor twee koetsen (een witte en een bordeaux), bij friesenhof Bries in Geel. Allemaal Prachtige paarden en super verzogd materiaal. We zijn eens benieuwd,...
Voorbereiding Reacties: 1 7-9-2011 13:32:34

marinka
ben ik de enige die gek word van de trouw?
met nog 303 dagen op de teller loopt het hier van kwaad tot erger.... ik word helemaal gek van de voorbereidingen, mijn verloofde verklaard me zelf al voor gek. ben nu echt geen bridezilla hoor,niet van dat maar ik ken gewoon geen grenzen :( ik zie a...
Voorbereiding Reacties: 11 7-9-2011 13:29:13

Aurelia
Trouwjurk kopen of laten maken
Hallo iedereen, Ik ben zoals velen hier, ook al volop aan het zoeken naar mijn trouwjurk. Ik heb op internet een kleedje gezien waar ik onmiddellijk verliefd op was, om het zo te zeggen. Ik heb nog vele andere kleedjes gezien, maar dat ene kleedje b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 7-9-2011 12:45:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...