Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Proef make-up is gebeurd (en geslaagd), nog 55 dagen!
Hoi bruidjes, Nog 55 dagen op de teller.. De zenuwen zijn volop aanwezig, hebben jullie er veel last van? Ik had gisteren mijn proef make-up, heel leuk en geslaagd! Jessica van GlitGlam doet mijn visagie en ik ben er echt heel tevreden van. En de m...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 8-9-2011 9:41:13

Sara
eerste keer jurken kijken- sterke meningen
binnenkort ga ik voor de eerste keer naar kleedjes kijken (jeej) en ik neem mijn mama en mijn zus mee (getuigen). Nu maak ik me stiekem wel een beetje zorgen, als wij gaan shoppen hebben die 2 altijd een zeer sterke mening over wat ik pas. Daarom da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-9-2011 6:46:12

Jana
ondertrouw gehad, gerustgesteld en alle antwoorden op onze vragen gekregen!
beste bruidjes bij deze effe OEF!! had echt stress om met het parochiekoppel samen te zitten. en zeker zo van welke vrage gaan ze stellen? Maar het was zeer aangenaam. alles werd goed beantwoord. En ook de vragen die wij kregen vielen echt goed mee....
Ceremonie Reacties: 3 7-9-2011 22:25:18

Severine
vraagje over bedanking ouders
we staan op twijfel... wij hadden eerst in gedachten om onze ouders een passe partout te schenken met onze huwelijksfoto, maar mijn vraag is nu; kan er nog een boeketje bloemen bij of is dit teveel? of wat geef je meestal aan de ouders? uiteindelijk ...
Ideeën Reacties: 6 7-9-2011 21:59:52

Koen
Te Koop : Rode loper
Hallo iedereen, Wij zijn reeds al 18 dagen getrouwd en we hebben hier nog een rode loper liggen. ( 10 meter lang , 1 meter breed) We hebben hem gekocht voor 65 euro en  verkopen hem voor 45 euro. We hebben enkele foto's en als je wil kan je he...
Ideeën Reacties: 1 7-9-2011 21:56:54

hanne
3-9-11 - een heerlijke dag
Dag bruidjes, eventjes een kort verslagje van onze fantastische dag! We waren allebei blijven slapen aan de zee, ik bij mijn ouders, hij bij mijn grootouders en de schoonouders op hotel. Na een nacht met weinig slaap, ben ik met de mama naar de kap...
Ceremonie Reacties: 9 7-9-2011 21:39:34

karine
trouwkleed te koop
hoi bruidjes in spé!!! Na al 46 dagen getrouwd te zijn en veel wikken of wegen wat ik met mijn "droomkleed" ga doen, heb ik toch besloten dat ik het ga verkopen!! Het is een ivoorkleurig, haltertopmodel en het bovenstuk is een corset met achtera...
Locatie Reacties: 0 7-9-2011 21:38:08

Kim
verslag van onze droomdag + enkele foto's en filmpje
Beste bruidjes en gommetjes; Ik ben nu reeds 5 dagen getrouwd. Het gevoel is nog altijd hetzelfde enkel zit er nu een schitterende ring rond mijn vinger!! Hier volgt mijn verslagje: De dag ervoor moest er nog vanalles gebeuren, nl. carport versie...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 7-9-2011 21:28:29

isabel
Schatkist als enveloppendoos
Hey allemaal, ik heb al veel enveloppendozen gezien maar niks wat me echt aanstaat. Met ons thema film en omdat ons liedje om de zaal binnen te komen Pirates of the Carribean is zou ik graag als enveloppendoos een soort van schatkist hebben. Iemand ...
Ideeën Reacties: 7 7-9-2011 20:43:10

Brenda
openingsdans....
nog 3 dagen en we hebben er nog steeds geen... olala we zoeken iets dat een beetje uptempo is zodat de sfeer er meteen inzit.en dat is dus alesbehalve simpel !!
Openingsdans Reacties: 7 7-9-2011 20:30:10

Jill
misboekje
hey bruidjes! ik ben aant het denken aan ons misboekje maar ik zie zoveel voorbeelden en teksten is het altijd dezelfde volgorde .... mag je alles zelf samenstellen want hoe begin je er in godsnaam aan lieve medebruidjes wie wil er mij wat helpen ...
Ceremonie Reacties: 1 7-9-2011 20:02:44

jamie
Liedje uittrede (kerk) en intrede (feestzaal)
Hejj Ik weet ben nog wat vroeg en er staan hier ook wel al wat vragen over die liedjs maar ik ga mijn kans nog eens wagen wat zijn jullie liedjs voor de uittrede kerk en intrede feestzaal (mijn liefjj is geen zo'n danser dus niet TE hevig) haha ...
Ideeën Reacties: 7 7-9-2011 19:58:29

Nikki
tafels?
groot of klein probleem? we zitten met onze familie die met 50 is, onze vrienden zijn met 20, collega's zijn met 40, dan hebben we nog 30 personen van onze volleybal. weet er iemand mss een leuke manier om ze gemakkelijk naar hun tafel te wijzen, z...
Ideeën Reacties: 2 7-9-2011 19:58:25

Els
Hoe het kan keren...
Hoe het allemaal kan lopen... Toen mijn verloofde mij vorig jaar ten huwelijk vroeg, hadden we samen nog vier grootouders, enkele maanden terug is mijn grootvader overleden, vandaag is de grootvader van mijn verloofde overleden... De voorbereidingen...
Voorbereiding Reacties: 10 7-9-2011 19:44:26

Tina
Nog 2 dagen!!!
Hey allemaal, ik ben vandaag mijn droomjurk gaan afhalen bij Youniek in Turnhout, nog eens gepast en tzat zalig!!! Mijn eigen ontwerp zit als gegoten!!!  Allen daarheen als je een unieke jurk zoekt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-9-2011 19:34:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...