Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
leuke ideetjes omgeving Waasmunster
dag medebruidjes volgend jaar in het najaar willen mijn vriend en ik trouwen. omdat het voor ons beiden de 2e keer is hebben wij echter maar een beperkt budget. graag had ik eens willen weten of jullie leuke zalen weten (zonder catering) om een r...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-9-2011 18:08:31

marjo
trouwen in het buitenland
hoi hoi, ben net nieuwe hier dus er zal vast al wel eens een bericht over geplaats zijn "trouwen in het buitenland" Mij vriend en ik hebben er voor gekozen om te gaan trouwen in het buitenland, uit leifde voor elkaar en willen dit stiekem doen met z...
Ideeën Reacties: 3 6-9-2011 17:22:13

Nadine
Fotograaf gezocht regio Steenokkerzeel (Vlaams-Brabant)
Hello iedereen, wij zijn op zoek naar een fotograaf. Liefst tweetalig want mijn toekomstige is franstalig (hij begrijpt/spreekt ook een beetje nederlands). Kennen jullie fotografen, laat maar iets weten !!!  Groetjes Nadine
Fotografie Reacties: 8 6-9-2011 16:11:04

Evi
naaister/stikster
Hallo, ik zou graag een trouwjurk laten herwerken. Kent er iemand een naaister of stikster uit de omgeving van Aalst die me hierbij kan helpen? Bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 6-9-2011 15:57:25

Kristof
Stress! Problemen met kapsel!
Hoi iedereen, Met nog minder dan 2 weken op de teller begint de stress stilaan toe te slaan. Hoewel we alles zo goes als geregeld hebben op enkele kleine dingen na (bedankjes afwerken, laatste keer alles overlopen met iedereen,...) lig ik toch 's n...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 6-9-2011 15:52:30

Jana
Indoor locatie regio Leuven
Hallo iedereen, Iemand een idee voor een indoor locatie in de regio Leuven? Mag ook iets verder weg zijn. Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 3 6-9-2011 12:36:59

ellen
Mijn vintage tiara ontvangen
Hey, Vandaag belde onze postbode aan.... en mijn hart ging super snel te keer.... Mijn vintage tiara uit Engeland was toegekomen... . Spannend... het zat in een postpaket met daarop royal mail... En verder in een prachtige doosje met zijde papier.....
Kledij - Accessoires Reacties: 11 6-9-2011 12:25:20

Severine
wordt gek van die tafelschikking!
goh, nooit gedacht dat het zo moeilijk ging worden! hebben wel veel vrienden die niets gemeenschappelijks hebben met elkaar. uiteindelijk dan toch aan uit geraakt, tot er niet-familiale toestanden op de proppen komen, wordt gek van m'n schoonmoeder! ...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2011 11:53:19

Kiki
Live muziek viering
Hey medebruidjes, Voor onze huwelijksviering zijn we op zoek naar muzikanten en zangers die live muziek brengen. Eventueel met een koperblazer/viool, want graag had ik bij de intrede de 'Wedding march' gehoord en dat is uiteraard niet in elke combi...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 6-9-2011 11:39:56

nathalie
even frustratie over stadhuis
gisteren zijn wij getrouwd voor de wet ja was op een maandag. Nu de eerste keer als wij het contract moetsen gaan tekenen stonden er fouten in zo als mijn oudste dochter niet en mijn schoonvader die was overleden. nu hebben ze dat doen allemaal veran...
Juridisch Reacties: 4 6-9-2011 11:32:50

Inge
Ik verkoop mijn droomjurk!
Na lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt. Ik verkoop mijn droomjurk. Voor wie eens iets anders wil…. Een échte aanrader! Iedereen was onder de indruk. Kleur: Zwart (bustier met pareltjes en sleep) Maat: 36-38 Ik ben 1m68, maar rekenin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-9-2011 11:32:12

inge
De hoop in Waregem
Heeft iemand ervaring met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-9-2011 11:02:14

virginie
leuke adressen te Brussel kledij suite en decoratie?
Hallo mede bruidjes in spe? Heeft er iemand leuke en goede adresjes in Brussel voor de kledij van de suite en decoratie voor de kerk thuis en feestzaal? Mvg
Voorbereiding Reacties: 3 6-9-2011 10:52:38

Stephen
Tafelverdeling
Hallo, We zijn op zoek naar een goede manier om de mensen naar hun tafel te laten gaan. Een thema en namen voor de tafels hebben we al. Ons thema zal Parijs aangezien ik mijn verloofde ten huwelijk gevraagd heb op de Eiffeltoren dus ... maar nu zijn...
Ideeën Reacties: 5 6-9-2011 10:14:50

Kelly
Rode loper 10m te koop!
 Dag toekomstige bruidjes,  Onze dag zit er jammer genoeg al meer dan een maand op. Ik ben nog steeds aan het nagenieten, maar het is toch zo snel voorbij. Ik zou dus zeggen, geniet van ieder moment!  Ondertussen staat er bij...
Voorbereiding Reacties: 3 6-9-2011 9:51:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...