Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
het weer
Ideeën Reacties: 0 4-9-2011 9:23:19

inge
mantovani oudenaarde
Deze zaal zie ik ook nog zitten. Moelijk om keuze te maken, iemand hier ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-9-2011 8:03:58

inge
rembrandt vichte
Iemand onlangs getrouwd in de rembrandt te Vichte? Of daar naar een feest geweest?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-9-2011 7:49:21

Sarah
Het Krekelhof Kuringen ???
Piepekoek, Jaja, vorige week vroeg mijne knappe prins mij ten huwelijk en een week later zijn we al gaan kijken naar 'feestzalen'. Woehoe woehoe ... We hebben een optie genomen op de zaal 'Het Krekelhof' in Kuringen op 11 augustus 2012. Heeft er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 3-9-2011 23:09:52

Nikki
kapsel
26 mei 2012 trouwen wij, mijn haar is momenteel kort geknipt, heeft er iemand mss ideetjes voor een kapsel met kort haar, mag ook wel tot aan de schouders zijn. mailen mag altijd naar DirixNikki@msn.com
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 3-9-2011 21:14:56

Nikki
make-up?
hallo bruidjes, mss iemand tips i.v.m make-up voor op mijn trouwdag? dagelijks draag ik nooit make-up, op mijn trouwdag zou ik het graag simpel willen houden, iemand tips?
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 3-9-2011 21:12:33

jurgen
fotograaf gezocht regio vilvoorde grimbergen
Hey wij zijn  opzoek naar die ene fotograaf die onze mooiste dag wil vastleggen op foto. Liefst niet al te duur. heeft er iemand een tip?
Fotografie Reacties: 11 3-9-2011 19:34:13

Anne
Fede di oro
Bruidjes, De trouwringen zijn besteld :D Niets dan lof over Fede di Oro. Zo'n lieve en eerlijke mensen. Zo'n speciale en prachtige ontwerpen! Je betaald er wel een redelijke prijs voor maar als je ziet welke kwaliteit wordt geleverd vergeet je di...
Ideeën Reacties: 15 3-9-2011 18:38:26

jurgen
paardentram grimbergen
hey mijn toekomstig bruidje zou graag met de paardentram als vervoer trouwen. maar we weten niet goed hoeveel dit kost en hoe snel dit vooruit gaat kwestie om niet de hele dag in de tram van plaats naar plaats te moeten doorbrengen. heeft e...
Ideeën Reacties: 4 3-9-2011 17:53:37

caroline
Boudoirshoot was super!
Hey iedereen, Ik heb zonet mijn boudoirshoot met Leentje Schoofs gehad. Het was echt super. Ze stelt je helemaal op je gemak en heeft supersone ideetjes. Kan al bijna niet meer wachten tot ik de foto's heb:). Ik kan haar aan iedereen aanbevelen. Mi...
Fotografie Reacties: 14 3-9-2011 17:48:28

Bert
DJ gezocht
Op 31/03/2012 stappen wij in het huwelijksbootje. In de feestzaal (Etikhove,Maarkedal) is er een DJ- en lichtinstallatie aanwezig, enkel de DJ ontbreekt nog. Na enkele telfoontjes hebben we nog geen geschikte DJ gevonden voor onze avond. Wij zoeken e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 3-9-2011 17:22:37

Elien
Huwelijksreis naar waar/welk hotel?
Dag bruidjes, Wij zijn op zoek naar een locatie/hotel voor onze huwelijksreis. De bestemming maakt ons niet zoveel uit, wel een bestemming waar het mooi weer is begin mei en we houden van de combinatie cultuur/ontspanning. (Liever geen Ma...
Huwelijksreis Reacties: 7 3-9-2011 16:21:34

An
OZoHeppie
OZoHeppie, zo voel ik me al een ganse week!  (En ik ben nochtans op donderdag terug gestart met werken :).) Vorige week was het mijn Keigezellige Vrijgezellendag!   Om kwart voor 8 's morgens kwam mijn schoonzusje me halen.  We vertro...
Voorbereiding Reacties: 4 3-9-2011 16:18:55

kristien
Bruidsjurk te koop :)
Hoi :) Ik ben getrouwd op 26 februari 2011, en wil mijn trouwkleed nu graag verkopen :) Ik heb het gekocht in bruidswinkel Jagré :) Het kleed heeft een maatje 40 :) Voor wie in de winter trouwt heb ik er ook nog een bolerootje bij Kleed + Ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-9-2011 16:12:03

Jeroen
08/10/2011: Zaal in Lier beschikbaar, erg mooie locatie!
Aangezien wij onze trouw uitstellen om alles perfect te kunnen regelen, is onze zaal vrijgekomen. Hof van Beatrijs (Zaal Symforosa): http://www.hofvanbeatrijs.be/Deze zaal is nog vrij op 08/10/2011.Wij zouden er ook onze ceremonie houden, dus da...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-9-2011 13:54:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...