Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

joke
dj gezocht
   dag allemaal Op 01/06/2012 trouwen wij. WIj zijn nog op zoek naar een Dj in de omgeving van Balen. Heeft er iemand een voorstel? Wij zouden een DJ moeten hebben die alle muziekgenres kan spelen. Alvast bedankt Groetjes Joke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 10-9-2011 10:39:22

Sarah
bedankfoto's
Hi iedereen! Onze grote dag zit er ondertussen een weekje op, tijd om aan bedankfoto's te denken. (does it ever stop? :)) Hoe hebben jullie dat laten doen, of gaan jullie dat laten doen? Mijn vriend, nee, man kwam met het goede argument dat als je g...
Uitnodigingen Reacties: 5 10-9-2011 9:49:36

inge
Kasteel Sanderling in de pinte
Hupla nog eentje om reacties van te horen, heb al gehoord dat het daar heel mooi is. Maar ik ken niemand die daar getrouwd is. Jullie misschien wel?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-9-2011 8:52:38

Anneleen
Trouwen op 15augustus???
beste mensen mijn schatje vroeg me afgelopen dinsdag ten huwelijk :D We hebben altijd gezegd dat we op 15/08/2014 willen trouwen, maar nu kwam te bedenking of dit wel kan op een feestdag ... Iemand een idee???
Voorbereiding Reacties: 10 10-9-2011 8:17:08

chrisje
rozenboog
Hallo,     We trouwden op 05/08/2011, we hadden een rozenboog die we versierden met grote namaak rozen in gebroken witte en zachte rode, met tule in wit en echte klim-op ( deze dient uiteraard vervangen te worden) , nu de dag voo...
Voorbereiding Reacties: 4 10-9-2011 1:00:40

inge
d'hullaege deinze
Hallo, het wordt een moeilijke keuze. Iemand ervaring met D'hullaege in deinze? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-9-2011 21:59:36

Nathalie
Alles onder 1 dak- winkel...
Hey Bruidjes, Een vraagje... Weet er iemand in Oost Vlaanderen een bruidswinkel waar ze alles onder 1 dak verkopen... bv. kaarsen, ringkussentjes, decoratiemateriaal, gastenboek, enz... In Antwerpen is er zo een winkel (het bruidsparadijs), maar da...
Voorbereiding Reacties: 7 9-9-2011 21:27:32

Sarah
bruidslingerie
hey, Weten jullie goede winkels van bruidslingerie in oost-vlaanderen/west-vlaanderen? Groetjes Sarah
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-9-2011 20:47:07

Mieke
Pfff....
Hallo bruidjes, Ik heb zo even een baalgevoel bij gans het gebeuren... Zijn al verschillende mensen uit men omgeving die iets hebben van ja maar ja wat gaat ons dat niet kosten dat jullie trouwen...We moeten een kleed kopen en een kostuum en dan moe...
Voorbereiding Reacties: 14 9-9-2011 20:46:45

Nathalie
Bloemen (- planten)... Kerk, gemeentehuis...?
Hallo bruidjes... Wanneer beginnen jullie rond te kijken voor de bloemen (en planten) in de kerk, gemeentehuis enz.. Kopen jullie die dan of huren jullie die? Decoreren jullie zelf of laten jullie decoreren? Wordt er gewerkt met eventuele themakleu...
Voorbereiding Reacties: 4 9-9-2011 19:42:50

melissa
Ervaring fotograaf
Hey brudijes en gommetjes, Heeft er iemand ervaring met fotgraaf Danyste. We zouden graag hem nemenals onze fotograaaf.
Fotografie Reacties: 3 9-9-2011 18:18:55

Redactie
Ontmaskeren van fake identiteiten of niet? (Vervolg 1)
Beste bezoekers,Zo veel reacties had ik niet verwacht! Om het overzichtelijk te houden zal ik met vervolgberichten werken.We zullen alles in het werk stellen om verder misbruik in de toekomst te voorkomen. Ook zal ik juridisch advies inwinnen om te w...
Juridisch Reacties: 7 9-9-2011 17:16:51

Charlotte
:-)
Nog 300 dagen te gaan!!!! Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 9-9-2011 17:06:35

jamie
uur van het stadhuis..
hejj bruidjjs Ik had samen met mijn wedding planner een dagindeling op gemaakt (redelijk strak) we gingen dus het stadhuis nemen om 14u15 geen probleem volgens mijn wedding planner ik kom vanmorgen in het stadhuis baf.. het kan pas vanaf 14u30 dit i...
Ceremonie Reacties: 3 9-9-2011 17:01:26

anouk
monasterium poortackere
Hallo, Is er iemand getrouwd in monasterium poortackere? Wij zijn super aan het twijfelen over onze zaal... groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-9-2011 16:51:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...