Nu Online
Momenteel zijn er 815 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michaela
Wedding cake!
We hebben nu endelijk een zaal gevonden de wij moi vinden en waar wij van alles zelf mogen maar niet moeten doen, perfect tus. Nu ben ik op zoek naar een gode bakker van bruilofts tarten de ook naar Leuven levert. Ik will echt so een grote moie bruil...
Voorbereiding Reacties: 3 8-9-2011 13:43:40

Alessia
Feestzaal limburg
Heyla, laten we beginnen bij zondag. Amai wat een dag, eerst mijn schoonmoeder moeten aanhoren over hoe ZIJ alles graag zou willen en was ze een offerte gaan aanvragen bij een feestzaal terwijl we daar helemaal niet gaan trouwen. En toen kwam het ech...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 8-9-2011 13:29:42

julie
Witte loper
Piep ik weer... Ook ben ik opzoek naar een witte loper... Iemand die weet waar ik dit kan vinden? grtjs
Ideeën Reacties: 2 8-9-2011 13:28:30

julie
Praatpaal
Hello, Wij zouden graag een praatpaal/babbelbox zetten ipv de klassieke gastenboek te leggen. Wie heeft hier al ervaring mee en weet ongeveer de goedkoopste zijn? Regio Antwerpen graag. Grtjs
Ideeën Reacties: 5 8-9-2011 13:27:42

julie
Feestlocatie
Hey bruidjes, Ik word bijna zot denk ik... Wij vinden maar geen geschikte locatie voor ons avondfeest ! We zijn naar het Recreatief in Wilrijk het laatst geweest, hun prijzen zijn zo goed dat ik bijna overweeg om het daar te doen. Heeft er iemand er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 8-9-2011 13:16:14

Ellen
Foto's huwelijksfeest 3/9/11
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.2140520245975.118019.1635243691 Hierbij de foto's van ons huwelijksfeest. laten jullie eens weten of dit goed gelukt is? Thnx Ellen
Fotografie Reacties: 6 8-9-2011 13:07:40

Helene
Couture Anny gent - UITVERKOOP
dag bruidjes, wou jullie allen melden dat couture Anny te gent uitverkoop houd. zij stopt ermee! dus trouwjurken aan -10% -30% en -50%! ook haar prachtige avondjurken zijn in afprijzing! mijn trouwkleed heb ik er gekocht en mag het er nog laten han...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-9-2011 13:04:12

Ellen
Verslagje 03-09-2011
Dag bruidjes allemaal! Om jullie al wat te kunnen laten meegenieten, hierbij een kort verslagje van onze meest fantastische dag in ons leven! Het begon heel vroeg 's morgens: opstaan om 5u15 en om 6uur aanwezig zijn bij de kapper. Daar kwam mijn zu...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 8-9-2011 13:02:17

Nienke
Taarttopper
Aangezien we een kever op onze bruidstaart hadden staan, hebben we onze eerste taarttopper niet gebruikt. Daarom verkoop ik deze. Het is een kussend bruidspaar, nog volledig verpakt, Modecor. Hoogte is 16 cm
Voorbereiding Reacties: 0 8-9-2011 12:26:55

julie
ivoorkleurige/beige loper
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een ivoorkleurige of beige loper van minimum 20 meter lang en 1 meter breed (mag natuurlijk breder). Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
Ceremonie Reacties: 1 8-9-2011 12:22:06

sofie
sluier pronovias/la sposa gezocht
Dag mede-bruidjes,   ik ben nog steeds op zoek naar iemand die zijn sluier van het merk La Sposa of Pronovias doorverkoopt... Ik het het model " Dover" van La Sposa ( op de site zie je de bijhorende sluier), maar aangezien deze sluier 500 €...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-9-2011 12:04:57

tinneke
All in limo
Heeft er iemand ervaring met All in limo? 
Voorbereiding Reacties: 1 8-9-2011 11:19:34

jamina
Huwelijksreis, fly & drive
Hoi allemaal We hebben al enkele mooie reizen gedaan maar steeds zon zee strand... zo zijn we naar Cuba & dominicaanse geweest, en de europese hete landen :-) Nu zouden we graag eens iets totaal anders doen als huwelijksreis, alhowel ik hier va...
Huwelijksreis Reacties: 9 8-9-2011 10:29:32

Frauke
stilaan zenuwachtig
hoi bruidjes, Met nog 15 dagen op de teller word ik toch stilaan erg zenuwachtig...Wat best vreemd is aangezien ik echt een stressbestendig persoon ben. Hopelijk kunnen jullie mij wat gerust stellen dat dit normaal is. qua voorbereiding zitten we op...
Voorbereiding Reacties: 7 8-9-2011 9:53:02

Rebecca
Intrede bruidspaar feestzaal
Hallo allemaal! Met nog 15 dagen te gaan begint de stress toch steeds meer en meer de kop op te steken... Ik begin nu toch te twijfelen aan ons intredelied als bruidspaar in de feestzaal, eerst hadden wij gekozen voor een meer up tempo nummer, maar...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 8-9-2011 9:52:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...