Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
Witte paraplu te koop voor herfstbruiden!
Ik heb nog één witte, grote paraplu te koop voor een bruidspaar. Paraplu was voorzien voor moest het slecht weer zijn, maar we hebben geen regen gehad. Ook nog te koop:  Ringkussentje POIRIER (Ivory) Laat weten als je interesse heb...
Voorbereiding Reacties: 4 8-9-2011 21:59:09

Cindy
Te koop!!!!
  Hallo iedereen, mijn dag zit er ondertussen op en dus zet ik een aantal dingen te koop!! - Een zwarte loper 5x 4 meter dus 20 meter,  hiervoor zou ik graag 50 euro hebben - 2 Grijze gewoven mandjes(hier lagen mijn bloemblaadjes in voo...
Voorbereiding Reacties: 0 8-9-2011 21:53:32

Severine
woehoe... einde van voorbereidingen zijn in zicht
Joepie, bijna alle voorbereidingen zijn getroffen. Nog enkele zaken uit te voeren; de naamkaartjes voor de feestzaal, ringen ophalen en that's it! Ben zo blij dat het gauw ons feestje is, na een bewogen jaar vol voorbereidingen, is het bijna zover!
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2011 21:51:25

Julie
Gratis bruidsmagazines af te halen in Limburg!
  Ik heb nog steeds een tiental trouwmagazines o.a. 1x For lovers, 4x Loving you, 5x Bruid & bruidegom (uitgaves van juli 2010 tot aug. 2011) in mijn bezit en wil daar graag een toekomstig bruidje mee plezieren! De magazines zijn goed doorb...
Voorbereiding Reacties: 3 8-9-2011 21:49:13

jeannie
afscheid
Hallo bruidjes en bruidegommetjes, Na een jaar van voorbereidingen en bijna 100 dagen getrouwd te zijn, neem ik afscheid van de site. Het is een heel bewogen jaar geweest, maar heb heel veel tips van deze site kunnen gebruiken in de voorbereidingen....
Ideeën Reacties: 1 8-9-2011 21:17:32

Jill
de zaal is inorde!!
joepie onze zaal is geregeld en wij hebben een zeer goede combinatie genomen!! receptie warm en koud buffet wok bbq dessertenbuffet!! echt super en dit gaat allemaal door in familia in nijlen! echt ne superlieve man en supergoede all in prijzen!! ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-9-2011 20:46:17

Anke
Grote zenuwen
Morgen is het zover!!! De weersvoorspelling wordt met de dag precies slechter en slechter... Hopelijk blijft het toch droog tijdens de fotoreportage in de voormiddag! Laat ons hopen, hè... Vandaag de feestzaal voor ons dansfeest gaan klaarze...
Voorbereiding Reacties: 3 8-9-2011 20:20:28

Kim
Bruidskindjes
Hoi, Even een vraagje... Waar hebben jullie de kledij voor de bruidskindjes gehaald? Wij hebben 2 meisjes; eentje van 3 jaar en eentje van 7 en 1 jongetje van 6. Ik had onlangs een discussie met men toekomstige over het feit of de twee meisjes we...
Kledij - Suite Reacties: 10 8-9-2011 20:18:39

benita
bruidsmake-up regio Lochristi/Lokeren gezocht!!!
Hallo bruidjes!  weet er iemand waar je bruidsmake-up kan laten doen rondom Lochristi/Lokeren?dank :)
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 8-9-2011 18:10:15

kim
Enveloppendoos & gastenboek
Hoi allemaal! Aangezien ons 'thema' in Amerikaanse stijl zal gebeuren (lees: Amerikaanse schoolbus als vervoer, Hollywood decoratie,...) ben ik op zoek naar een leuke enveloppendoos in die stijl! Had als eerste gedacht aan een Amerikaanse brievenbu...
Ideeën Reacties: 10 8-9-2011 16:57:53

katrien
Dringend op zoek naar een dj voor 24 September 2011 !!!!! West-Vlaanderen
Hoi, iedereen, Wij zijn dringend opzoek naar een dj voor 24 September 2011 !!!!!!! Wie kunnen jullie ons aanbevelen of welke dj is nog vrij op deze dag? Alvast bedankt. Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 8-9-2011 16:45:54

tiziana
Huwelijksreis! Iemand ervaring met de MALEDIVEN in de maand mei of juni?
Hello, Mijn verloofde en ik zouden graag op huwelijksreis willen naar de Malediven, prachtige bestemming! WOW! Nu het enige probleem is dat het moessonseizoen daar begint vanaf mei tot oktober. Dit is natuurlijk zeer stom, aangezien ik heel graag ...
Huwelijksreis Reacties: 17 8-9-2011 15:03:57

Nath
liedje binnenkomen op de ceremonie
Dag allemaal! Met nog 8 dagen op de teller zijn wij op zoek naar een liedje om bij de ceremonie binnen te komen (eigenlijk net zoals in de kerk). Het is de bedoeling dat mijn vriend eerst binnengaat met de bruidskindjes en ik met mijn grootvader. H...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 8-9-2011 14:44:53

Ellen
Nieuwe poging foto's huwelijksfeest
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150266992312242.326779.718252241 Hopelijk is het nu wel gelukt! Duim duim! Groetjes Ellen
Fotografie Reacties: 16 8-9-2011 14:11:17

sonja
Say yes to the dress !
Een te gek programma op TLC dat je laat meegenieten in de paskamer. Filmpjes genoeg op youtube en op http://tlc.discovery.com/videos/say-yes-to-the-dress/ Enjoy !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-9-2011 13:53:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...