Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Caro
Ideetjes voor lijst met liedjes voor DJ
Hallo! Binnenkort moeten wij de dj een lijst bezorgen met liedjes die we graag zouden horen op onze feest, zodat hij ook het genre enzo weet. Zijn er onder jullie die ook al (of nog) zo een lijstje hebben en die mij dat eens willen doorsturen v...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 31-8-2011 10:02:49

Jili
Paspop
Whiiii... eventjes mijn vreugde delen... Ik heb van mijn ouders een paspop gekregen voor mijn verjaardag en deze is gisteren gearriveerd! Nu nog mijn droomkleed vinden ;-)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-8-2011 10:02:39

Ki
cadeau echtgenoot
Hey bruidjes, ondertussen zijn mijn man en ik al eventjes getrouwd. Graag zou ik hem nog af en toe eens een super leuk (al dan niet romantisch) cadeautje geven. Zo eens een leuke kleine verrassing of eens een super groot cadeau. Zeker als we 6 maand...
Ideeën Reacties: 1 31-8-2011 9:36:36

Katrien
Ervaring parkeren suite bij stadhuis Antwerpen
Ik heb nog maar eens een vraagje. Wij trouwen in Antwerpen.  Daar is helaas geen overvloed aan parkeerplaats.  Ik ben aan het nadenken welk vervoersmiddel ik zou kiezen: bus, auto's, limo, of om eens anders dan anders te doen: de tram (zou ...
Voorbereiding Reacties: 8 31-8-2011 9:14:25

Hanne
Iemand ervaring met kapsalon Maggy in Melsen?
Hey allemaal, op 20 augustus heb ik een proefkapsel laten doen bij mijn eigen kapster, het was ongelooflijk mooi gedaan en ik heb er veel complimenten over gekregen. Helaas kan door omstandigheden mijn eigen kapster nu niet meer aan huis komen op on...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 31-8-2011 9:08:35

lilacx
HELP: kapsel 17/09/11
Zoals jullie al hebben mogen lezen is mijn proefkapsel en proef make-up een ramp geworden en mijn kapper houdt voet bij stuk dat hij het wel mooi vind. Mijn make-up heb ik ondertussen goed onder de knie en doe ik zelf (met hulp van mijn zussie) maar ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 31-8-2011 8:19:08

Leen
Bruidjes regio Limburg
Ondertussen zijn de koppeltjes van lente en zomer 2011 getrouwd, de bruidjes en bruidegommen van herfst en winter 2011 zijn waarschijnlijk ver klaar met hun voorbereidingen. We maken plaats voor de nieuwe lading: de rbuidsparen van 2012! Ikzelf ben e...
Ideeën Reacties: 7 31-8-2011 8:13:32

jamina
wahaaaa Nog 1 jaar!!!
Goeiemorgen bruidjes en gommetjes Vandaag nog precies een jaar en ik ben een getrouwde vrouw!!!  joepie!! De voorbije 2 maanden (verloving) zijn voorbij gevlogen, dus hopelijk gaat het volgende jaar ook goed vooruit :-) Dus hier men vraagje: ...
Voorbereiding Reacties: 5 31-8-2011 7:22:52

tiziana
fotograaf - videograaf gezocht regio limburg! isolde poncelet?
Hallo wij zijn nog op zoek naar een fotograaf en een videograaf. Het probleem is dat we dat originele foto's willen, zonder die traditionele poses. De stijl van Werner Buttgereit vinden we geweldig enkel had een vriendin van me geen goede co...
Fotografie Reacties: 11 30-8-2011 23:31:08

sabine
H.waterfront
hey, iemand enige ervaring met H;Waterfront in kwatrecht????
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-8-2011 23:19:35

tine
Kapper/make-up aan huis, een beetje dringend :s
Hallo, Ik heb me plots beseft dat ik binnen minder dan 3 weken trouw, en nog geen kapper/make-up heb geregeld. Toch eventjes paniek!! Ik zou liefst iemand vinden die aan huis kan komen en ook een deel van de suite eventueel zou kunnen doen. Wij ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 30-8-2011 23:10:34

Claudia
Zaal den Eyck in Kasterlee????
hallo iedereen! Ben ongeveer 1 week op dit forum (nog vrij nieuw dus) en heb al veel leuke ideetjes en tips kunnen verzamelen! Afgelopen zaterdag een eerste bezoekje aan een zaal gebracht (zaal den Eyck in Kasterlee) en meteen verkocht! Nu wachten o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-8-2011 21:50:10

Silke
Ons vervoer ligt eindelijk vast!!!
Vandaag eindelijk ons vervoer gaan vastleggen voor de grote dag. Bij de lokale bloemist kun je ook limousines en een ceremoniewagen huren. Na toch een tijdje twijfelen (vooral rond de prijs en of er hier in de buurt nog verhuurders waren) hebben we d...
Voorbereiding Reacties: 0 30-8-2011 21:17:18

Silke
UItnodigingen AVA
Gekomen aan de volgende voorbereidingstap beginnen we aan onze zoektocht naar uitnodigingen. Hiervoor zouden we graag o.a. naar AVA gaan, maar zouden graag op voorhand weten van welke 'merken' ze daar eigenlijk boeken met uitnodigingen hebben. Op dez...
Uitnodigingen Reacties: 7 30-8-2011 21:06:34

isabel
Fotograaf
Hey allemaal, ik ben vandaag langs geweest bij de fotografe die we gekozen hadden. Ik heb in het verleden nog fotoshoots bij haar gedaan van mijn zoontje en ben heel tevreden over de mooie foto's altijd. Nu ben ik even langs geweest om de prijs te v...
Fotografie Reacties: 12 30-8-2011 21:01:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...