Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
paardentram
wij zijn op zoek naar een paardentram regio oost vlaanderen. iemand goede adresjes?? Groetjes!
Ceremonie Reacties: 2 19-9-2011 19:28:45

dorien
dagplanning
hoe ziet jullie dagplanning er uit? wij hebben momenteel het gemeentehuis vastliggen om 12uur30 en willen een viering rond 14 a 14uur30?
Voorbereiding Reacties: 13 19-9-2011 18:49:30

Ellen
And they lived happily ever after...
Hoi hoi, Ondertussen 2 dagen getrouwd en eindelijk een beetje bekomen van onze dag ;-) Omdat ik altijd zo graag de verslagjes hier las, volgt ook het mijne ;-) Mijn mama en zus waren blijven slapen de avond voordien. We zijn eerst nog gezellig iets...
Ideeën Reacties: 20 19-9-2011 17:07:38

An
mini ezeltjes te koop
Hoi, wij zijn nu een week en 2 dagen getrouwd en ik verkoop de mini-ezeltjes die wij gebruikt hebben om op elke tafel een menu te zetten. Het zijn 18 ezeltjes en ik heb ze gekocht bij gifi voor 1.99 euro en ik verkoop ze nu voor 1 euro per stuk. Ze...
Voorbereiding Reacties: 2 19-9-2011 17:04:01

Stefanie
vervoer regio waasland
Hoi hoi allemaal, Ik ben nog steeds op zoek naar vervoer voor onze trouw. Kan iemand mij helpen aan wat adressen of websites voor vervoer waar de prijzen nog mee vallen? Echt super veel geld wil ik er nu ook niet aan spenderen. Of als er iemand is d...
Ceremonie Reacties: 5 19-9-2011 16:51:51

Sandra
P&C Cocktailafdeling - tip voor suite/bridesmaid
Beste bruidjes, Vandaag even langs P&C in Wijnegem Shopping geweest. Mijn 'groot' bruidsmeisje is immers op zoek naar een betaalbaar - liefst kort - cocktailjurkje. Er hingen veel verschillende modellen in veel verschillende kleurtjes - allemaal...
Kledij - Suite Reacties: 2 19-9-2011 16:44:53

Sharon
1 fotoboek of 2 / bedankkaartjes?
Hallo allemaal, Ik vroeg mij af of jullie 1 fotoboek maken van jullie alleen, met de shoot enzo en dan nog een aparte fotoboek van heel de dag met alle andere mensen op enzo? Of maken jullie gewoon 1 boek met alles in? Ik dacht er 2 te maken, maar t...
Voorbereiding Reacties: 12 19-9-2011 16:30:04

Alessia
Rubenshof of Dennenhof?
Hier ben ik weer...Wij hebben voor deze twee zalen op optie lopen. Zaterdag gaan we deze bekijken, maar ik weet niet goed wat te verwachten. Hiermee bedoel ik hoe de sfeer er is en vooral hoe de prijzen zijn. Iemand die hiermee ervaring heeft?? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-9-2011 15:54:58

Katrien
De foto's zijn er!!
Hey bruidjes! Gisterenavond een mailtje gekregen van onze fotografe, de DVD met de foto's is onderweg. Maar ze heeft ze alvast online gezet, dus ik kan ze eindelijk laten zien aan jullie! Deel 1: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=5C86B1509306C964 D...
Fotografie Reacties: 10 19-9-2011 15:49:29

sandy
betaalbaar feest
hallo, wij willen een betaalbaar trouwfeest houden, maar weten eigenlijk niet goed wat we zouden kunnen doen om het betaalbaar te houden. Zijn er suggesties? Een fritkot langs laten komen zien we niet echt zitten, dit vinden we net niet speciaal geno...
Ideeën Reacties: 13 19-9-2011 15:01:08

Sofie
Extensions
Hallo allemaal Vraagje: heeft er hier iemand goede referenties inzake haarverlengingen regio Kortrijk? Ik heb zoals ze bij ons zeggen echt flutjeshaar, en overweeg om verlengingen te laten plaatsen, maar weet niet direct goed waar ik voor goede kwal...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 19-9-2011 14:54:51

Liza
Misboekje + Publisher + A6 formaat + printen = problemen.... :s
Hallo iedereen, Ik ben naar mijn goesting al veel te lang aan het sukkelen met mijn misboekje. Tijd om raad te vragen op het wijtrouwen forum... De teksten zijn gelukkig geen probleem, ons misboekje is eigenlijk op dit vlak volledig af. Maar ik zou ...
Ceremonie Reacties: 4 19-9-2011 14:33:12

natalie
prachtige linea raffaelli te koop
gezien mijn bruiloft niet door gaat kan ik misschien iemand anders gelukkig maken met een heel mooi kleed van linea raffaelli b09 set 52. Er staat maat 46 in maar valt als een 40-42 bovenaan, zowat 90cm bovenaan. Het is een kleed in 1 stuk met cremek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-9-2011 14:17:28

Dorien
Fotograaf Guy de Locht
Wie van jullie heeft ervaring met Guy de Locht? We vinden het ontzettend moeilijk om de juiste fotograaf te kiezen. Zowel qua stijl als prijs/kwalitiet. Alleen mogen we niet meer te lang wachten om de knoop door te hakken. Ppffff wat een moeilijke be...
Fotografie Reacties: 14 19-9-2011 13:41:19

julie
Musinc
Hallo bruidjes, Heeft er iemand ervaring met musinc. Zij vragen 590€ voor duo in kerk, tijdens receptie piano en een dj op het avondfeest. Dit lijkt me zo goedkoop. Weet er iemand tot hoe laat de dj dan speelt. Referenties zijn welkom :-) Gr...
Muziek - Live Reacties: 5 19-9-2011 13:24:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...