Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

iris
Patroon trouwkleed
hallo, mijn mama maakt al mijn hele leven kleren voor mij (en ondertussen ook voor mijn kids). Het zou dus erg leuk zijn als zij de bruidsjurk maakt. Ze ziet dit helemaal zitten, behalve het patroon. De laatste keer dat zij zelf patronen tekende (du...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-9-2011 22:28:38

Shanna
Leuke webshop met mooie accecoires voor de bruid
Dag bruidjes, Ik wou hier deze site even met jullie delen.kwam hem tegen tijdens mijn zoektocht naar mooie haarkammen. Misschien dat er nog bruidjes mooie spulletjes tussen vinden. www.shoptigerlilly.com Groetjes Shanna
Kledij - Accessoires Reacties: 4 16-9-2011 22:13:05

Katrien
JEEEEJ!! Kleedje is gekozen!! :-)
Beste bruidjes en bruidegommen JEEEEEEEEJ!!! Even m'n vreugde met jullie delen :-) Mijn kleedje is gekozen!!! Bij Maxim's couture in Aarschot!! Héél vriendelijke mensen en van de collecties die ze verkopen hebben ze echt de meeste en mooi...
Voorbereiding Reacties: 3 16-9-2011 22:07:04

Dot
Outfit moeder van de bruid
Hoi bruidjes en bruidegommen Nu mijn kleed gekozen is, begint mij moeder zich zorgen te maken over wat zij zou kunnen dragen. Ze wil iets chique maar niet te duur, dat ze nadien ook nog kan dragen, maar ze weet niet goed waar ze daarvoor zou moeten ...
Kledij - Suite Reacties: 10 16-9-2011 18:43:19

Inge
Maggie Sottero Tiffany 2011 te koop
Dag lieve bruidjes to be! Mijn sprookjesdagje is helaas voorbij, maar de droom duurt voort. Een prachtige dag met een superman, voor altijd in mijn hart Omdat ik mijn trouwkleed niet voor altijd kan bewaren, ga ik even van mijn hart een steen make...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-9-2011 17:50:25

Anneleen
Fotograaf gezocht!
Wat een moeilijke beslissing! Wij zoeken een goede fotograaf in Oost-Vlaanderen (gelegen tussen Eeklo en Brugge). Al de fotografen die wij zouden kiezen zijn al bezet! Ook de prijzen zijn zo uiteenlopend en wat je ervoor krijgt: De enen blijft een v...
Locaties - Fotografie Reacties: 18 16-9-2011 17:37:18

Sarah
Misboekjes?
   Hallo mede bruidjes (en bruidegommetjes), Wij zijn gisteren voor de eerste keer naar onze pastoor geweest. Ik was echt super zenuwachtig (stel je voor dat hij zo heel saai en conservatief zou zijn!). Maar hij viel echt heel erg goe...
Ceremonie Reacties: 7 16-9-2011 17:24:25

Carmen
Hoe versier je een kerk?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie de kerk gaan versieren of versierd hebben. Ik ben nu niet al naar zoveel huwelijken geweest dat ik kei veel mooie dingen gezien heb.Ik dacht aan een roosje en een hartje aan de stoelen van het middenpad?groetjes!
Voorbereiding Reacties: 9 16-9-2011 16:38:39

Leen
Vragenlijst voor vrijgezellenfeest gezocht
Hallo, voor een vriendin ben ik aan het meehelpen om een vrijgezellendag te organiseren. Nu ben ik nog op zoek naar een leuke vragenlijst die we hierbij zouden kunnen gebruiken. Heeft iemand er misschien zo eentje liggen? Bedankt en groetjes
Ideeën Reacties: 3 16-9-2011 16:15:05

kathleen
DJs van Blue moon?
Hey iedereen! Heeft er soms iemand ervaring met de DJs van Blue moon? Groetjes, kathleen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 16-9-2011 16:09:01

Sarah
eindelijk mijn verslagje :)
jaja, 2 maanden geleden zijn wij getrouwd! Ik vind het dan ook wel eens tijd dat ik hier een kort verslagje over onze grote dag neerpen. De avond ervoor nog heel veel werk gehad om dingen af te werken. Normaal kwamen er enkele vriendinnen helpen, ma...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 16-9-2011 15:40:02

Eline
Uitnodiging ontwerpen - kosten?
Hallo, We overwegen een uitnodiging te laten ontwerpen, met een tekening, geen foto. Heeft iemand een idee vanaf welke prijs tekenaars werken?  Ja, ik weet dat je ook zelf mooie dingen kan maken, en ja, bij vistaprint hebben ze ook toffe dinge...
Uitnodigingen Reacties: 3 16-9-2011 14:57:11

sofie
Kleur das suite
Hallo, Ik heb voor de suite grijze kostuums gekocht ( we hebben zelf een winkel, dus aan inkoopprijs valt dat heus wel mee). Tis niet heel donker grijs, maar iets tussenin. Ze gaan gebroken-witte hemden aandoen. Ik had paarse dassen in mijn hoo...
Kledij - Suite Reacties: 8 16-9-2011 14:33:33

julie
't Rekreatief in Wilrijk
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met 't Rekreatief in Wilrijk? Hopend op een antwoord dan kunne we eindelijke de knoop doorhakken... Grtjs Julie
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-9-2011 14:08:01

joke
afscheid van het forum
Hallo bruidjes, na ondertussen 34 dagen getrouwd te zijn ga ik stillaan afscheid nemen van het hele gebeuren hier en me concentreren op mn zwangerschap. Ik zal uiteraard nog wel eens uit pure nieuwsgierigheid komen piepen, want dit forum is een echte...
Ideeën Reacties: 12 16-9-2011 13:19:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...