Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

veerle
eerste afspraak pastoor
Hallo wij hebben as dinsdag onze eerste afspraak met de pastoor. Nu heb ik hier gelezen dat er mensen zijn die dan al het misboekje laten zien?? Is dit noodzakelijk? Ik weet helemaal niet wat te verwachten? Kunnen jullie me raad geven? gerustste...
Ceremonie Reacties: 9 15-9-2011 9:33:55

natasja
geeft iemand het nieuwe email adres van hani fé?
zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar haar nw email adres ze had me een sms gestuurd,met de melding dat haar vorig email adres niet meer bestaat en ze vroeg een foto van de trouw door te mailen naar haar. kan iemand me helpen? thx
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 15-9-2011 9:12:50

Inge
dansfeest
hoi iedereen, volgend jaar trouwen wij maar wij geven geen klassiek avondfeest, enkel een welkomstreceptie met een hapje en een drankje, gevolgd door een 'foute party'.  wij willen er wel voor zorgen dat de mensen kunnen zitten (vooral de ie...
Ideeën Reacties: 4 15-9-2011 9:09:35

gwendoline
rode loper
hallo weet er iemand waar ik een rode loper kan vinden?het is gewoon voor aan de voordeur.mercie
Ceremonie Reacties: 7 15-9-2011 8:15:48

Aurelie
Financiële kant... opletten!
Dag bruidjes ,  We zijn nog steeds gelukkig getrouwd en dit is waarschijnlijk het enige wat ons overeind houdt.  We hadden altijd gezegd: we doen ons droomhuwelijk (want we hadden ervoor gespaard, kregen vrij weinig van onze ouders) en vo...
Juridisch Reacties: 24 15-9-2011 7:34:13

wouter
invitatiekaarten te krijgen voor de For Lovers Huwelijksbeurs in Antwerpen
Wij een aantal invitatiekaarten voor de huwelijksbeurs in Antwerpen Expo weg te geven. Deze vindt het eerste weekend van oktober plaats, èn vrijdag 30 september hieraan voorafgaand. Toegang voor dit evenement is normaal 10 euro. Op vertoon van d...
Voorbereiding Reacties: 7 15-9-2011 2:15:42

klabam
HELP! nog 2 dagen op de teller!!
Beste bruidjes, ik zou normaalgezien de kerk binnenwandelen op 'weddingmarch' liedje maar mijn schoonouders zeiden nu dat dit liedje normaal gebruikt wordt als uittrede liedje... is dat echt zo?? groetjes, hopend op snel antwoord :)
Ceremonie Reacties: 5 14-9-2011 22:54:33

Evy
Cadeautjes
Hallo allemaal, Geven jullie cadeautjes aan jullie getuigen en ouders? Wanneer geven jullie dit? Voor het feest, na het feest, tijdens het feest, ...? Ik zou ook niet weten wat, dus als er iemand buiten cadeaubonnen nog een ideetje heeft, hoor ik he...
Ideeën Reacties: 10 14-9-2011 22:01:32

carolien
op zoek naar locatie
hallo, Wij gaan in 2013 trouwen, maar zoeken een toffe locatie waar we ons feest kunnen geven. Wij zouden er graag een dagfeest van maken? zoals je dat kan doen in de Letterhoeve. Heeft er iemand ideetjes?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-9-2011 21:50:47

josé
feestzaal Regency Avelgem
hallo iedereen Ik had al gevraagd of er iemand iets meer weet over de Regency in Avelgem? We hebben al zoveel feestzalen afgelopen dat we de bomen door het bos niet meer zien. Weet iemand een feestzaal regio Oudenaarde-Ronse.  Avondfe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-9-2011 21:24:12

cinderella
Trouwkleed mee nemen op reis
Hoi hoi Ik zou dus graag mijn trouwkleed mee nemen op onze huwelijksreis. Maar heb onlangs mijn kleed nog mogen gaan passen en als ik dat zo bezie vrees ik er een beetje voor of mijn kleed wel in mijn koffer zal passen Ik was zowiso al van plan om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-9-2011 21:08:11

gwendoline
binnenlocatie fotos
hallo wy trouwen op 22oktober 2011.myn vraag is of er iemand locaties weet waar we onze fotos kunnen trekken.liefst binnen want in oktober zal het weer waarschynlyk nie echt meevallen.grts
Locaties - Fotografie Reacties: 6 14-9-2011 20:55:12

Stefanie
fotograaf regio waasland
Weet er iemand een fotograaf die werkt aan lage prijzen? ( Regio Sint-Niklaas enz ) Het hoeft geen beroepsfotograaf te zijn. Wij zoeken iemand die vanaf de middag tot 's avonds ( bij aansnijden van taart en openingsdans) kan komen. Het mogen eventuee...
Fotografie Reacties: 11 14-9-2011 20:45:28

tima
vraagje zo een persoonlijke dienst
hi, 1 vraagje ik lees hier dikwijls in de trouwverslagjes over een ozo persoonlijk misdienst was wat bedoelen jullie hiermee ? ik heb al allerlei teksten verzammeld voor mijn misboekje en uiteraard de teksten genomen die voor ons het meeste van toepa...
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2011 20:41:52

Evelien
DJ
 De afgelopen twee weken heb ik eindelijk wat kunnen verder doen met de voorbereidingen van de trouw. Ondertussen is de visagiste gecontacteerd en is het trouwkleed besteld (woehoe ). Mooi op schema ... Nu ben ik op zoek gegaan naar een DJ om o...
Voorbereiding Reacties: 3 14-9-2011 20:37:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...