Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lotte
ceremoniemeester gezocht
Hey iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. Wie kunnen jullie aanraden? Ik heb al rondgekeken, maar ik zie het bos door de bomen niet meer (of omgekeerd ) We dachten er eerst geen te nemen, maar ik wil mij op de dag zelf geen zorg...
Ceremonie Reacties: 4 13-9-2011 11:42:13

Lynn
Linea Raffaelli trouwschoenen maat 39 te koop
Hallo, Ik verkoop hierbij mijn trouwschoenen in maat 39 kleur gebroken wit van het merk Linea Raffaelli. Hoogte van de hak: 7,5cm. Deze schoenen zijn slechts 1x gedragen geweest. Nieuwprijs was € 200 bij Linx te Leuven. Prijs is €...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-9-2011 11:09:59

Sara
voorwaarden feestzaal
We hebben vandaag het contract gekregen voor de feestzaal vast te leggen, juist nu nog het voorschot betalen en dan is onze datum helemaal officieel... JOEPIE nu zag ik in dat contract een regeltje staan als je meer dan 2 maand op voorhand op zegt d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 13-9-2011 10:37:52

liesbeth
ceremoniemeester of niet???
hey bruidjes, wij trouwen volgend jaar in oktober, voor de wet en voor de kerk. raden jullie aan om met een ceremoniemeester te werken of kan het ook zonder???
Ceremonie Reacties: 15 13-9-2011 10:09:30

Tom
Dj studio happy music
Studio happy music draaide dit weekend bij ons op het trouwfeest. We waren er zeer tevreden over. Het was ambiance van de eerste tot de laatste minuut. Ze voelden het publiek perfect aan en draaiden muziek voor jong en oud. Wij hadden de dj Didier. ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 13-9-2011 9:05:47

Elke
dringend paraplu gezocht!!
Ze geven regen voor zaterdag  dus ik ben dringend op zoek naar een paraplu, bij voorkeur een cremekleurige./gebroken wit. Weet iemand waar ik er een kan vinden in de omgeving van Maaseik? Of is er iemand die de zijne wil verkopen? Groetjes Elke
Voorbereiding Reacties: 4 13-9-2011 8:57:09

Lotte
Vervelende (vieze) collega, uitnodigen of niet?
Hallo iedereen, Ik zit met een probleempje en ik geraak er niet uit. Misschien kunnen jullie mij raad geven. Op de dienst van mijn werk zijn we met 8. Met een van mijn collega's kan ik het absoluut niet vinden (de rest kan hem trouwens ook niet uits...
Uitnodigingen Reacties: 20 13-9-2011 7:15:34

Caroline
Goede tip: verkoop oud goud voor nieuwe trouwringen
hey mijn nichtje gaat de ringen maken en ze gaf ons de tip om ons oud goud te verkopen nu dat de prijzen zo hoog staan. En we hebben dit gedaan en het is zeker de moeite. De prijs staat momenteel zo'n 34 euro/gram voor 18 karaat. Wij waren enorm bl...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-9-2011 5:22:39

Inge
Menukaart zelf maken en dan naar drukker
Hallo, Ik zou graag zelf mijn menukaart ontwerpen,nu weet ik niet hoe er aan begonnen,mijn schoonzusje heeft een mooitje ontworpen maar het moet in een plooibare vorm komen,nu staan die van haar vlak naast elkaar dus kan ik daar nooit een kaartvorm v...
Ideeën Reacties: 4 12-9-2011 23:40:51

Lynn
Huwelijksreis: Viëtnam!!!
Hoi dames, Nog net iets meer dan een halfjaar en onze dag is er eindelijk!!!We dachten dat we allang wisten waar we voor onze huwelijksreis heengingen, namelijk New York en de oostkust van Amerika. Ondertussen zijn er bouwplannen bijgekomen, waardoor...
Huwelijksreis Reacties: 4 12-9-2011 22:27:14

Sandra
Simpel bruidsboeket met calla's - kostprijs?
De laatste tijd zie je het vaak, bruidsboeketten met calla's. Ik vind de witte heel mooi.  Heeft er iemand een idee van de prijs van een simpel boeket met deze bloemen? Wie had (of gaat er zo eentje hebben) er zulk een boeket?  Hebben ...
Bruidsboeket Reacties: 7 12-9-2011 21:48:53

Deborah
Ringen regio Hasselt
Hallo bruidjes!! Met nog 172 dagen op de teller gaan we toch eens beginnen aan de zoektocht naar ringen. Zijn er hier met ervaring voor de regio Hasselt? Het mag natuurlijk ook wat verder zijn. Groeten Deborah
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-9-2011 21:39:45

Claudia
Trouwen districthuis Deurne
hallo iedereen, Is er iemand onlangs getrouwd op het districthuis van Deurne? Wij zouden graag op het stadhuis van Antwerpen trouwen maar blijkbaar kan dat niet (je moet ingeschreven zijn in Antwerpen zélf). Het zal dus het districthuis van De...
Voorbereiding Reacties: 4 12-9-2011 21:35:11

Sarah
Save the date kaartjes??
Hallo! wie van jullie stuurt er "save the date" kaartjes en waar bestellen jullie deze? Alvast heel erg bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 12-9-2011 20:50:01

Nikki
trouwfeest kan niet meer in onze zaal doorgaan!!!
we hebben net telefoon gehad van onze feestzaal Rotshild dat ons trouwfeest er niet meer kan doorgaan omdat ze ermee stoppen!!! weet er iemand een andere zaal in de omgeving van Tienen voor +/- 120 personen?????? het is eigenlijk wel dringend, we tro...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-9-2011 18:44:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...