Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ans
alternatieve feestzaal brussel+ de rand
Hey, Wij (dringend) op zoek naar een feestzaal. We willen geen 'klassieke' zaal maar eerder iets alternatiever en budgetvriendelijker. Het allerliefst zouden we in bxl trouwen. Maar we vinden niet echt iets dat anders en budget vriendelijk is. iemand...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-9-2011 20:06:27

annalisa
221
teller staat op 221 pff en nog niet veel gedaan 1w kleedje al gaan passen voor  de burgelijke al gevonden joepie wij trouwen voor d kerk in italie dus nog even tijd voor het wit kleed ontwerp van de uitnodigingen nog altijd mee bezig heeft i...
Voorbereiding Reacties: 0 18-9-2011 20:02:38

Nathalie
Proefkapsel - Proef Make- up - Studio 54
Hey Bruidjes, Gisteren was het weer zo ver, Studio 54 in het Sportpaleis in Antwerpen :) Voor die gelegenheid heb ik m'n haar laten opsteken bij de kapper die m'n trouwkapsel gaat doen en heb daar ook m'n make-up laten doen (gaat hij ook voor de tr...
Voorbereiding Reacties: 5 18-9-2011 18:49:33

Nathalie
Indeling tafels feestzaal
bruidjes en grommetjes , Wij zijn donderdag bij onze dj langs geweest. En die heeft ons nog wat huiswerk meegegeven. Hij vroeg ons hoe wij onze gasten aan tafel wouden roepen. Wij hadden hier echt nog niet over na gedacht. En nu was mijn vraag h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-9-2011 18:24:41

Nathalie
Residentie Kasterlee
beste bruidjes en grommetjes zijn er hier nog mensen die hun trouwfeest geven in de residentie in kasterlee of hun trouwfeest daar gegeven hebben ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-9-2011 18:21:49

Sara
grote pasmaten kleding
ik ben gisteren voor de eerste keer kleedjes gaan passen en het was leuk en iets minder leuk tegelijkertijd. Ik heb altijd al veel schrik gehad omdat ik een 'grote maat' had voor trouwjurken te passen en ik was met vrij gemengde gevoelen en vooral o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 28 18-9-2011 16:14:31

vanessa
zaken te koop
onze dag is reeds al twee weken geleden, we hebben nog enkele dingen over zoals een envelop doos in de vorm van een hart niet gebruikt, rode lopers in totaal  13 meter wel aparte stukken. rood lint indien interesse mag je een mailtje sturen naar...
Voorbereiding Reacties: 7 18-9-2011 15:50:28

Stefanie
Iemand ervaring met fotograaf Florian Van Eenoo
Hoi, Heeft iemand van jullie ervaring met de Tieltse persfotograaf Florian Van Eenoo? Wat zijn/waren jullie bevindingen? groetjes, Stefanie
Fotografie Reacties: 0 18-9-2011 15:07:30

stephanie
Voorbereiding van den trouw
Hey bruidjes! Met nog 285 dagen op de teller, heb ik precies nog niet veel gedaan ivm den trouw... Enkel: -datum -zaal -menu -dj -fotograaf en ik heb een afspraak voor kleedjes te gaan passen 13oktober. Mijn vriend en ouders vinden dat ik nog al ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-9-2011 14:54:30

Izzie
Hulp gevraagd van jullie!!!!
Hej lieve bruidjes!Gisteren hebben we weer een stapje in de richting van onze trouw gedaan, de trouwauto is namelijk vastgelegd!Weeral een "v-tje" dat ik op de to-do-checklist kan aanvinken!Nu wil ik graag beginnen met onze trouwmis in elkaar te stek...
Ceremonie Reacties: 7 18-9-2011 13:30:06

Nadine
Op zoek naar een DJ (liefst tweetalig)
Hallo, Wij zijn op zoek naar (liefst) een tweetalige DJ, aangezien dat mijn toekomstige echtgenoot franstalig (verstaat/spreekt ook wel nederlands) is en een grotendeels van de uitgenodigden (+Fransmannen) ook. Onze trouwfeest gaat doo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 18-9-2011 13:25:59

tiffanie
Voorbereidingen liggen echt stil + ergernis
Hallo allemaal, Met nog 313 dagen op de teller draai ik nu echt wel met m'n vingers wat het huwelijk betreft...Ik heb een eerste ontwerp van het misboekje, de teksten zijn gekozen.Ik heb mijn bruidssuiker gemaakt en alles wat ik nodig heb ervoor geko...
Voorbereiding Reacties: 10 18-9-2011 11:08:20

Jamie
"Say Yes To The Dress"... Was het maar zo simpel...
Hoi hoi Bruidjes, Vrijdag ging ik eeeeeiiiindelijk voor het eerst trouwkleedjes gaan psssen, samen met mama en papa en gewapend met de foto van mn droomkleed vertrokken we. Als we aankwamen in de bruidswinkel bleek dat ze mn kleed daar ook hangen h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 18-9-2011 11:02:41

chrisje
Wie kunne wij helpen!!!
Hallo allemaal,        Onze mooiste dag is alweer zes weken voorbij, op onze trouwdag hadden wij een rozenboog die versierd was met gebroken witte en zachte bordeaux rozen, witte tule en echte klim-op, deze dient wel ve...
Voorbereiding Reacties: 4 17-9-2011 21:35:20

Jill
taken cermonie meester
hey hey bruidjes, ik vraag me af wat de taken zowat zijn van de cermoniemeester ? ik wou dit eventueel door een vriendin laten doen .... xxx
Ceremonie Reacties: 5 17-9-2011 20:45:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...