Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Severine
uittrede kerk
bruidjes & gommetjes, het zal waarschijnlijk een van m'n laatste berichtjes worden om nog een vraagje te stellen, maar wou eens weten hoe je als bruidskoppel de kerk buitengaat, arm om arm of hand in hand?
Ceremonie Reacties: 7 20-9-2011 22:34:23

Anneleen
Creafoto Guy Gillade
Hallo, Iemand ervaring met deze fotograaf? Het is zo een moeilijke beslissing... Groetjes
Fotografie Reacties: 0 20-9-2011 22:31:30

Leentje
18 mei 2012
Wie trouwt er nog op 18 mei 2012? ;-) Hoever staan jullie met de voorbereidingen?
Voorbereiding Reacties: 6 20-9-2011 21:42:58

Sharon
onze openingsdans (althans het eerste stukje :))!
Hierbij de link naar onze openingsdans... de slow nadien staat er niet helemaal op! Het is een stukje van 'say you say me', dat kunnen jullie nog net horen! Doei
Openingsdans Reacties: 12 20-9-2011 20:38:09

Claudia
Foto's van onze trouw
Een dikke maand na datum volgen onze foto's :) Alles is die dag echt naar wens verlopen. Nog enkele mensen die toch een dikke pluim verdienen: - Huwelijksfotograaf Marec: zeker de moeite waard! Mooie foto's, album en vergrotingen enzo alles is tiptop...
Fotografie Reacties: 12 20-9-2011 20:26:52

Severine
24/9/2011 bruidje
telt stiekem af tot zaterdag... nu nog alles onder controle, al eventjes stress gehad bij laatste details. We wilden de bedankjes voor de kindjes afhalen, afspraak vandaag, niet klaar. Grote fout in misboekje ontdekt, nog 85x fout verbeteren!!! Maar ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-9-2011 20:23:42

Emy
betaalbare oldtimer of retro-bussen
Hoi zijn er mensen onder jullie die een idee hebben waar ik betaalbare bussen kan vinden? Overal vind ik prijzen van 800-900 euro. We zijn van Mechelen, dus overal rond Antwerpen of Brussel is goed. Thanks! Emy
Ideeën Reacties: 5 20-9-2011 20:19:20

Chloë
voorbeeld alternatieve viering ter beschikking!
Hoi bruidjes in spé, ik heb vandaag mijn hele ceremonie met de Mens ontvangen gekregen. Pas nu omdat het op mijn trouwdag zelf een verrassing was wat anderen gingen zeggen. Als jullie een voorbeeld wensen, mail gerust naar chloeve@hotmail.com e...
Ceremonie Reacties: 38 20-9-2011 20:10:45

Romina
ideeën zoektocht droomtrouwjurk?
halli hallo weer ikke !mijn mail adres is mientjhu@hotmail.com zoek jurk max 1000eu heb maat 44 wie kan mij helpen aub dikke zoen xx
Ideeën Reacties: 3 20-9-2011 19:33:52

Romina
zoetocht naar mijn droomjapon
halli halloik heb laatst mijn droomjapon geizen op www.mijndroomjapon .nl nu melden ze mij dat deze uitverkocht is kan er iemand mij helpen zoeken aub maar wil ook wel een jurk die niet meer dan 1000eu kost x grtjes Romina
Ideeën Reacties: 2 20-9-2011 19:30:57

Deborah
Voorbeeld misboekje
Hey girls and boys!!! Ik weet, weeral hetzelfde bericht als zovaak! Maar heeft er iemand een voorbeeld van een misboekje voor mij? Alvast bedankt!!! deborah.filtjens@gmail.com Greetzzz
Ceremonie Reacties: 2 20-9-2011 18:35:20

W & S
TROUWBOEKJE
Beetje verontwaardigd na het bekijken van ons trouwboekje... Ik (SOPHIE) ben blijkbaar de ZOON van mijn ouders... Bestaan er nog geen "speciale" trouwboekjes voor homohuwelijken ofzo?!! Jammer dat na 8? jaar homohuwelijken dit nog mogelijk is! ...
Homohuwelijk Reacties: 7 20-9-2011 18:03:14

Inge
Jurk 'Tiffany' van Maggie Sottero
Ik verkoop mijn kleedje: Tiffany van Maggie Sottero. Maat 40. Nieuwprijs +-€2300, ik doe 'm weg voor €800. Sleep is ietwat ingekort. Het kleed heeft nog een mooie sleep, maar minder overheersend dan oorspronkelijk. Wie graag het kleed wil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-9-2011 17:39:50

Sofie
Probleem gastenboek!
Hoi, Wij trouwen nu zaterdag en hadden online een gepersonaliseerd gastenboek besteld (met foto van op onze uitnodiging). Vandaag is hij geleverd... maar... het verkeerde formaat!! We bestelden A4 en kregen A5.  Heb al gebeld met de firma en ze...
Voorbereiding Reacties: 8 20-9-2011 17:08:33

julie
Pianist / Saxofonist
Hallo, Wij waren echt helemaal weg van de trouwformule van Musinc maar zij zijn spijtig genoeg niet meer beschikbaar op onze trouwdag. Voor de mis hebben we al iemand gevonden. Graag zou ik op de receptie van 21u tot 22u een pianist of een saxofonis...
Muziek - Live Reacties: 2 20-9-2011 16:20:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...