Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
20 juli 2012
hallo'tjes medebruidjes, Is es hier nog iemand die op 20 juli 2012 gaat trouwen en hoe ver zitten jullie al met de voorbereidingen? Sinds gisteren ligt onze zaal vast en hebben we besloten niet voor de kerk te trouwen maar gaan naar een abdij voor ...
Voorbereiding Reacties: 4 22-9-2011 12:17:15

Astrid
Muziek kerk en receptie!
Dag bruidjes! Mijn vriend en ik willen heel graag een live band/duo voor in de kerk en op de receptie achteraf, maar tot nu toe hebben we dus nog niets gevonden dat ons echt aanstaat! Voor op de receptie zoeken we iets pop/jazz-achtig dat zeker ni...
Muziek - Live Reacties: 10 22-9-2011 11:49:33

Freia
Hoe Kerk uit gaan?
Wij werken niet met een ceremoniemeester, dus die kan mij geen antwoord geven... Ik heb overal al geluisterd en opgezocht... Hoe ga je nu eigen de kerk naar buiten als de mis is afgelopen??? Als eerst het bruidspaar en dan volgt de suite en de meni...
Ceremonie Reacties: 11 22-9-2011 11:28:02

Carmen
Hoeveel keer gaan/moeten jullie op gesprek bij meneer pastoor?
Dag bruidjes, Wij zijn deze morgend voor de eerste keer op gesprek geweest bij meneer pastoor.Ik moest mijn voorlopig misboekje meenemen en dit is nu nagekeken en moet ik in orde brengen tegen binnen 2 weken. Dan moeten we terug. Dan gaan we een gesp...
Voorbereiding Reacties: 5 22-9-2011 10:28:51

Annick
Trouwjurk/Coctailjurk...
Ik ben op zoek naar een jurk die er 'trouwerig' uitziet, maar die ik na mijn trouw nog kan dragen op feestjes. Iemand een idee? groetjes, Annick
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-9-2011 9:53:10

Ine
15/10/2011
nog iemand die op deze datum trouwt?
Voorbereiding Reacties: 32 21-9-2011 23:07:56

melissa
Jeej fotograaf ligt vast!
Bruidjes, even mijn vreugde delen. Zonet de fotograaf vast gelegd, is langs geweest geweldige man. Gesprek ging vlot en voelde ons der echt goed bij. Weer iets dat we van het lijstje kunnen vinken jippii, vreugde kan niet meer op. Met nog 296 dagen ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-9-2011 22:06:37

veronique
prijslijst den lavaar?
kan er iemand mij een prijslijst van den lavaar doorsturen aub? vind de zaal super maar vrees dat het te duur gaat zijn groetjes  veromats@hotmail.com
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-9-2011 21:46:06

Emmanuella
TE KOOP: vele trouwaccessoires en mooie decoratie
 TE KOOP: vele trouwaccessoires en decoratie versiering : bloemen, opblaasbare ballonnen in hart vorm met hartjes erin, gastenboek, ringkussen berenauto (ringen moeten om de berenpootjes), 2 x doosjes met roos erop voor vb. aan getuigen te...
Voorbereiding Reacties: 7 21-9-2011 21:40:57

dorien
mis zaken in mijn budgetplanning
heej bruidjes en gommetjes heeft er iemand van jullie een duidelijke budgetplanning met echt alles er in? ik heb namelijk wel een budgetplanning maar zie nu dat ik bv. geen schoenen, locatie viering,... heb staan vermeld. kan iemand mij hier bij ...
Voorbereiding Reacties: 14 21-9-2011 21:10:38

Isaura
Dilemma: kort of lang?
Hoi allemaal Ik ben nieuw hier en heb besloten om maar meteen van dit fantastische forum gebruik te maken. Volgende zomer ga ik trouwen en ik ben al volop naar een trouwjurk aan het zoeken, maar ik weet totaal niet of ik nu in het kort of in het lan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-9-2011 21:07:39

Emmanuella
TE KOOP : TROUWKLEED voor prinsessen
TE KOOP : TROUWKLEED voor prinsessen trouwkleed super mooi!!!! maat 44 - 46 met kleine sleep (en handig touwtje binnenin om sleep naar boven te houden tijdens het avondfeest) binnenin kleed zit een corset dan wordt aangetrokken aparte hoepe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-9-2011 20:55:50

Emmanuella
TE KOOP : vele trouwaccessoires en decoratie
TE KOOP: vele trouwaccessoires en decoratie versiering : bloemen, opblaasbare ballonnen in hart vorm met hartjes erin, gastenboek, ringkussen berenauto (ringen moeten om de berenpootjes), 2 x doosjes met roos erop voor vb. aan getuigen te geven...
Ideeën Reacties: 5 21-9-2011 20:52:11

maika
Bruidswinkels in West-Vlaanderen?
Hoi mede-bruidjes, Ik ben op zoek naar leuke bruidswinkels in West-Vlaanderen Ik ga al zeker een afspraak maken bij La Sposa in Roeselare Kennen jullie nog winkels waar jullie tevreden van zijn of die jullie echt aanraden? Groetjes, Maika
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 21-9-2011 20:00:49

Stephanie
bruidsschoenen Elsa Coloured Shoes
Hoi bruidjes, Gisteren ben ik mijn bruidskleed gaan kiezen. Ik ben echt supergelukkig. Mijn kleedje komt van Couture Ann in Aalst, ging echt vlot om te passen. Ik heb gekozen voor een Ladybird. Meer details geef ik nu nog niet vrij zodat er zeker nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-9-2011 19:56:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...