Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bruidje
Trouwringen gekozen!!
Hoi lieve bruidjes en -gommetjes, Deze ochtend hadden we een afspraak bij FDO om 10u00. Na heel wat ringen gezien te hebben, was na 1,5 uur onze keuze gemaakt! Jippie, ik ben echt zo superblij met onze ringen!!!! 28 april is nog lang wachten ... :-)...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 24-9-2011 14:19:30

Tamara
Trouwkleed in Nederland?
Hallo allemaal! Is een trouwkleed kopen in Nederland dan zoveel goedkoper? Er is er één van rosa clara waar ik echt zot van ben. Hoe gaat dat dan met het aanpassen naar de trouwdatum toe? Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-9-2011 11:26:51

Kirsten
Kasteel van Ruisbroek?
Hoi iedereen wij zijn nog volop zalen aan het bezoeken om ons trouwfeest vast te leggen. We zoeken een zaal voor 200 personen zittend diner (grote familie!). Deze week zijn we het Kasteel van Ruisbroek gaan bezoeken. De locatie is prachtig, maar hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-9-2011 10:18:17

Sophie
Misboekje
Hallo, wie kan mij voorbeelden doormailen van jullie misboekjes? Alle inspiratie is welkom! Mail naar sofie0602@hotmail.be Dankjewel!!!!
Ceremonie Reacties: 2 24-9-2011 9:41:25

Liesbet
Vandaag is DE dag
Hey lieve bruidjes, en vooral de medebruidjes van vandaag. Amai, tis zover. 6u14 en ik werd wakker met kriebels in de buik, en natuurlijk vanaf dat moment niet meer kunnen slapen hé. Lig hier dan ook met mousse krulspelden in mijn haar, ook nie...
Voorbereiding Reacties: 11 24-9-2011 7:09:48

stephanie
Ceremoniewagen: check !
Hallo bruidjes! We hebben eindelijk onze ceremoniewagen gevonden: Het is een gele new yorkse taxi geworden  ! Na het vele zagen van mijn verloofde heb ik maar toch toegegeven... En zo word ons thema ook (amerika/new york) en hopelijk ook onze ...
Voorbereiding Reacties: 2 23-9-2011 22:32:21

gwendoline
chartelle
hallo myn vraag is of er iemand ook dat spel met de kousenband doet.of als er iemand weet hoe dat juist in zyn werk gaat. mvg gwendoline
Ideeën Reacties: 6 23-9-2011 21:44:33

dorien
geld van een instantie krijgen wanneer je trouwt
heej, ik meen me te herinneren dat ik hier eens las dat je ergens bij mutualiteit ofzo een premie kan krijgen wanneer je gaat trouwen :s verder weet ik er niets meer van , misschien kan iemand mij hierbij helpen groetjes
Voorbereiding Reacties: 13 23-9-2011 21:22:42

tima
hoeveel liedjes ?
hoi , vandaag serieus bezig geweest met het in volgorde zetten en het definitief uitkiezen van mijn al geselecteerde teksten misboekje nu wilde ik de liedjes ook al beslissen en plaatsen maar kwam tot de ontdekking dat er blijkbaar sommigen 5 liedjes...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 23-9-2011 21:21:20

dorien
locatie viering met aansluitende receptie
we zijn net langs geweest in een b en b ... fantastisch mooi, prijs nog even af te wachten we hopen dat het minder kost dan onze schatting op deze moment ... en denken er dan eventueel aan onze huwelijksreis uit te stellen :s wij zijn benieuwd wa...
Voorbereiding Reacties: 1 23-9-2011 21:09:34

Sarah
Op zoek naar een fotograaf en leuke locaties in Limburg
Hallokes, Op 11 augustus 2012 trouwen wij ... Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf die origneel uit de hoek komt, emoties in de foto's legt, ... Tevens zijn we nog op zoek naar leuke locaties. Wij dachten al aan Bokrijk, station van As, ... Ke...
Fotografie Reacties: 12 23-9-2011 20:57:54

Alessia
Betaalbare videograaf gezocht regio Limburg
Zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een betaalbare videograaf. Ik heb al enorm hoge bedragen gehoord van 1000-2000 euro! Dit vinden wij dus echt teveel... Is er iemand die positieve ervaringen heeft met een videograaf liefst onder de 800 euro...
Video Reacties: 11 23-9-2011 19:31:23

Sandra
Fotograaf - check
Hallo allemaal, Na overleg, vergelijken, nog eens verder kijken...hebben we als huwelijksfotograaf CK Fotografie gekozen! Claudia van CK werkt samen met haar partner en dat vond ik meteen een groot voordeel: 2 fotografen voor de prijs van 1 mét...
Fotografie Reacties: 3 23-9-2011 17:57:49

reningka
mijngebouwen beringen of heusden-zolder als fotolocatie?
hoi, weet iemand misschien welke mijngebouwen mooier zijn die van beringen of heusden-zolder? iemand foto's van deze plaatsen? en hebben jullie misschien een idee van locatie in de buurt van beringen voor vrijzinnige viering?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 23-9-2011 15:55:31

caroline
splinternieuw troukleed
Splinternieuw trouwkleed maatje 36 van het merk marylise niet gedragen dus nog niet op maat gemaakt.250euro Kleine schildersezels ook te koop 50cent het stuk witte enveloppedoos 10euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-9-2011 14:06:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...