Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
paraplu te koop!! kleur: ivoor!
  Hallo iedereen, ik heb nog een paraplu te koop!! Kleur is ivoor, een mooie sierparaplu maar ook handig voor als het regent! Hij mag weg voor 25 euro! Als je graag een foto hebt laat je maar een seintje!   kobevanlooy@hotmail.com G...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 21-9-2011 18:53:24

Lynn
Nog 1 jaar!
Hey hey Man man man wat vliegt de tijd ... ooit stond de teller boven de 800 en nu staan er nog maar 366 dagen op de teller (ons wettelijk huwelijk is een dag eerder dus eigenlijk is het nog maar een jaartje), echt een onbeschrijfelijk gevoel, het k...
Voorbereiding Reacties: 6 21-9-2011 18:10:20

Lina
Polaroid foto's als gastenboek
Hallo Brides To Be, Wij hadden het idee om als alternatief voor het gastenboek onze genodigden per koppel/gezin een foto van zichzelf te maken (of een neefje daaraan te zetten die de foto's neemt :-) ), zo kunnen ze achteraan de foto hun boodschapje...
Fotografie Reacties: 10 21-9-2011 15:56:54

Katrien
Blom Brother of Musicprovide
Hey Heeft er iemand ervaring met de DJ's The Blom Brothers of met Musicprovide? De eerste heb ik op een personeelsfeest aan het werk gezien en daar waren ze heel goed maar of dat natuurlijk een garantie is voor een geslaagd trouwfeest?... De tweede ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 21-9-2011 14:22:22

Laura
Huwelijksreis prijs?
Hallo, Vorige week heb ik een topic gezien over huwelijksreis naar de westkust van Amerika. Mijn vriend en ik zouden dit ook heel graag willen doen. We zouden dan met een huurauto het westen willen verkennen en daarna of ervoor enkele dagen naar n...
Huwelijksreis Reacties: 12 21-9-2011 13:51:15

Hanne
Vrijzinnige viering - "Ons verhaal"
Hey allemaal, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: mijn verloofde en ik hebben ervoor gekozen om een vrijzinnige viering te organiseren (onder begeleiding van De mens nu). In het draaiboek van de viering hadden we een stukje "Ons verhaal" ...
Ceremonie Reacties: 9 21-9-2011 13:42:59

Dorien
09-06-2012
Zijn er hier nog koppeltjes op het forum die op 09-06-2012 trouwen? Ik zie ontzettend veel mei :-) Groetjes, Dorien
Voorbereiding Reacties: 24 21-9-2011 13:33:47

Sarah
wat vraagjes :)
Dag bruidjes, Met nog 86 dagjes op de teller begint het eindelijk te korten :) en dan komen de vraagjes natuurlijk op.. - Hoe hebben jullie je misboekje afgedrukt? Doen jullie dit met een apart voorblad in kleur? of gewoon wit? Ik heb via pagina ins...
Voorbereiding Reacties: 4 21-9-2011 12:54:56

Michaela
zanger/zangeres voor kerk prijs?
Hey medebruidjes, Ik heb onder tussen een zaal gevonden en ook een goed caterer. Nu zal ik graag vor ons viering iemand hebben de een of twee lidjes gaat zingen. Mijn hele familie kan echt helemal niet zingen en van de band is het toch niet zo moi. N...
Muziek - Live Reacties: 8 21-9-2011 12:40:32

isabel
trouwen op 14/07/2012 ??
Hey bruidjes en gommetjes, ik ben hier toch al een tijdje aanwezig op het forum en ik zie niemand die ook trouwt op 14/07/2012 ?? Dat kan toch niet of wel? Niemand??? gewoon effe uit nieuwsgierigheid grtz Isa
Voorbereiding Reacties: 6 21-9-2011 12:32:35

Tania
Schoenen
Onze teller staat op 29 en ik heb nog geen schoenen !! Ik draag een wijnrood kleed en ik had mijn zinnen gezet op ivoorkleurige of beige schoenen , voor één keertje met een lekker hoge hak Nu blijkt dat de winkels vol staan met botten :( ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 21-9-2011 12:20:37

floor
Pronovias Alison te koop - mt 36 - collectie 2011
Mijn trouwjurk bied ik te koop aan. Het is de alison uit collectie 2011. Nieuwprijs 1700. Ik verkoop deze voor 900,- Hij is alleen overdag gedragen, dus nog helemaal gaaf.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-9-2011 11:52:28

romina
Bruidjes 6 juli 2012
Hey bruidjes. Hoe staan de voorbereidingen bij jullie? Hier zijn er nog 2 Vinkjes bij gekomen op mijn lijstje. Muziek in de kerk:  Live Saxefoon. Visagiste. Mijn kleed is ondertussen ook gekozen en in februari mag ik voor eerste pas gaan. ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-9-2011 11:27:43

Joeri
Ceremoniewagen
Hey iedereen, Gisteren, onze eerste puntje kunnen aanvinken dat we effectief vast gelegd hebben. Ok de zaal lag ook al vast en er is al heel veel gekozen, maar gisteren hebben we onze ceremoniewagen vast gelegd voor de trouwdag. Allebei onze handte...
Voorbereiding Reacties: 12 21-9-2011 10:47:24

Julie
trouwbus
Dag allemaal! Wij zouden graag met een bus van de kerk naar onze feestzaal vervoerd worden, zodat de hele familie samen ter plaatse is. Zo'n oldtimer bus vinden wij fantastisch maar weet er iemand goedkopere alternatieven? Of misschien heb ik enkel ...
Voorbereiding Reacties: 9 21-9-2011 8:03:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...