Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

benita
ceremoniemeester kerk?
hoi bruidjes! kan je een ceremoniemeester juist voor het kerkelijke gedeelte in dienst nemen?en wat zijn zoal de gem. prijzen? (regio oost-vlaanderen).alvast bedankt!!! :-)
Ceremonie Reacties: 4 20-9-2011 13:47:59

samira
WANNEER KOSTUUM VERLOOFDE?
Hellow brides to be :-) Het is overal wel duidelijk dat je er snel moet bij zijn voor een trouwkleed en mijn afspraken bij twee bruidswinkels liggen dan ook al vast. Ik vroeg mij juist af wanneer de verloofde achter zijn kostuum gaat? Moet dit ook s...
Voorbereiding Reacties: 11 20-9-2011 12:53:46

Anja
Trouwjurk op maat laten maken
Net dit forum ontdekt. Maar meteen een vraag stellen: Heeft er iemand van jullie ervaring met het op maat laten maken van een trouwjurk? Heeft er iemand een goed adresje in de regio van Knokke? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-9-2011 12:31:45

Kim
Nog een feest, 1 week voor dat van ons...
Hey allemaal, Ik kom net te weten dat iemand uit de familie beslist heeft om de week voor ons te trouwen. Groot was mijn verbazing, aangezien onze datum als 3 maandan vastligt, dat het per sé de week ervoor moet zijn. Ben daar eigenlijk toch ni...
Voorbereiding Reacties: 21 20-9-2011 10:32:23

Annelies
Zelf digitaal album maken (tip)
Hallo iedereen, Wij hebben zelf een album gemaakt van onze huwelijksreis en het resultaat is echt mooi. Ik wou jullie dit even meegeven. www.fotobuch.de, ja, het is een duitse site, maar het programma om het boek samen te stellen is in het engels....
Fotografie Reacties: 8 20-9-2011 10:28:27

fien
kasteel van hoen
hallo allemaal, iemand info over het kasteel van hoen? geraldinneke24@hotmail.com bedankt! groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-9-2011 10:05:01

gwendoline
e koop
hallo, ik verkoop een bordeaux stola die ik nog niet gedragen heb en ivoren bruidsschoenen die ik slechts een keer droeg,maat 36. alle 2dingen voor25euro tstuk mvg gwendoline
Ceremonie Reacties: 2 20-9-2011 9:46:26

Cindy
Ivoren sierparaplu te koop!!!
Hallo iedereen, ik heb nog een paraplu te koop!! Kleur is ivoor, een mooie sierparaplu maar ook handig voor als het regent! Hij mag weg voor 25 euro! Als je graag een foto hebt laat je maar een seintje!   kobevanlooy@hotmail.com Groetjes,...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 20-9-2011 7:30:38

Sarah
Vliegende pastoors
Hallo medebruidjes, Heeft er iemand van jullie ervaring met de vliegende pastoors? Wij willen nl geen kerkelijke dienst maar een meer intieme. Alvast bedankt Sarah
Ceremonie Reacties: 9 19-9-2011 21:46:18

carolien
Denkt haar locatie gevonden te hebben, refuge kappeleberg
Zijn daar juist gaan kijken naar de locatie refuge kappeleberg, dit is een b&b. Ziet er echt prachtig uit !!! En aangezien wij een dagfeest willen is dit wel ideaal... Heeft er iemand ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-9-2011 21:36:08

stefanie
Voorbeelden misboekje huwelijk zonder eucharistie
Hoi  Tijd voor het misboekje! De meest tijdrovende klus vind ik persoonlijk! Ik heb al een paar teksten en liedjes, maar willen graag een voorbeeld zonder eucharistie.Als jullie willen, kunnen jullie mailen naar stefanie.verstockt@gmail.comBEDAN...
Ceremonie Reacties: 1 19-9-2011 21:23:47

Tatiana
hoe aan het misboekje beginnen?
Hallokes, wij trouwen in december dus wou ik aan het misboekje beginnen. Heeft er iemand tips of kan iemand leuke misboekjes doormailen? dank u tatiana.vanmuysen@gmail.com
Ceremonie Reacties: 4 19-9-2011 20:51:22

Emily
huwelijksreis gekozen!
Beste bruidjes, Dit weekend hebben we een van de -voor ons- belangrijkste dingen van het trouwgebeuren vastgelegd. Tis te zeggen, onze bestemming ligt definitief vast, en de fantastische reisagent (hoewel we daar nooit gebruik van maken, maar voor e...
Huwelijksreis Reacties: 14 19-9-2011 20:17:00

Annemie
Te Koop : Bolero
Hallo, Mijn dagje zit er al meer dan een week op, wij hadden zalig weer dus ik heb mijn bolero niet moeten gebruiken. Als er iemand geintereseerd is, het is een bolero maat 40 met lange mouwen en een kraag die je kan platleggen of omhoogzetten. Nieuw...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-9-2011 19:30:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...