Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kathleen
trouwen in Italie
Het is beslist.Wij willen trouwen in Italie.Nu ben ik op een evenementenbureau gevallen,nml,tiamoweddings.com. Zijn er hier mensen die hun trouw door hen laten organiseren hebben?Graag had ik meer referenties gehad. Groetjes,
Ideeën Reacties: 7 25-1-2012 9:23:27

Kylie
Michael Bublé - Everything ..
Hey iedereen... Het is beslist, onze openingsdans wordt Everything van Michael Bublé... We zouden enkel zo in 't midden van 't liedje willen overschakelen op een heviger nummer zodat de sfeer er meteen in zit ... We weten alleen niet zo goed...
Openingsdans Reacties: 3 25-1-2012 9:08:09

Ellen
laatste dag met 3 cijfers!
Hey, Bruidjes van 5 mei vandaag nog precies 100 dagen op de teller! Het begint nu wel stilletjes aan te korten! De voorberreidingen gaan goed voorruit vanaf nu! Gisteren heb ik nog 52 uitnodigingen volledig afgewerkt, nog iets van 50 te gaan en da...
Voorbereiding Reacties: 9 25-1-2012 7:37:33

An
ervaringen discobar D&D
Lieve meiden, heeft iemand van jullie ervaring met discobar D&D?groetjesAn
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 24-1-2012 23:23:49

Caroline
Tafels leuk benoemen / Thema
Hallo, Wie van jullie heeft er leuke ideeen voor de tafels in de zaal? Tafels per kleur zetten of met thema??  Hoe de mensen naar hun plaats begeleiden op leuke manier?? We zitten in een zaal.  +/- 10 tafels (lange rechte) Ideetjes steed...
Ideeën Reacties: 4 24-1-2012 22:23:45

Jolien
UItnodigingen filmaffiches
Hallo Ik zou graag een originele uitnodiging hebben zoals een filmaffiche. Weet er iemand nog een website waar ik dit zou kunnen maken of een drukker die niet al te duur een ontwerp kan maken regio hasselt/genk? Alvast bedankt Groetjes Jolien
Uitnodigingen Reacties: 5 24-1-2012 22:13:50

Caroline
Draaiboek?
Hej, Graag zou ik een draaiboek willen maken, weet er iemand een site waar je alles duidelijk vind?? Alle tips welkom !! :) Groetjes, Caroline
Voorbereiding Reacties: 1 24-1-2012 22:11:45

Ilse
levertermijn uitnodigingen+drukker omgeving Mechelen+voorbeelden?
Hallo, Hoe lang moet je meestal op de uitnodigingen wachten? Wie kent er een goede drukker in de omgeving van Mechelen? Wie wilt er hun uitnodiging (of tekst) doorsturen?  (email via persoonlijk bericht) Bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 24-1-2012 22:09:47

Rebecca
Hoe regelen jullie de rode loper?
Helloa! Na ons bezoekje aan de ceremoniemeester vorige week ben ik (onder andere ) aan het denken gegaan overde rode loper. We regelen een rode loper aan de kerk via onze ceremoniemeester maar ik twijfel nog of we aan het huis van mijn ouders ook een...
Voorbereiding Reacties: 15 24-1-2012 21:39:38

Lauren
Al mijn juweeltjes zijn er!
Vandaag is eindelijk mijn armbandje toegekomen en nu heb ik officieel al mijn juweeltjes klaar. Ik vind ze echt leuk :D Ik wou voor vintage Hollywood glam gaan en dit leek me wel te passen :D Mijn kleed komt vrij hoog dus heb ik gekozen voor b...
Kledij - Accessoires Reacties: 18 24-1-2012 21:17:21

Sara
Menukaarten
Dag allemaal, Even een vraagje in verband met de menukaarten. Hoeveel menukaarten zetten jullie? 2 à 3 per tafel of op elk bord 1? Groetjes,
Voorbereiding Reacties: 11 24-1-2012 21:02:40

cindy
binnenlocatie regio merchtem-opwijk
hallo we zouden graag een toffe binnenlocatie vinden ingeval het zou regenen we hebben geen gedacht waar we zouden kunnen gaan alvat bedankt
Fotografie Reacties: 3 24-1-2012 20:47:30

tessa
bruidstaart
goeiendag, Heeft iemand een idee waar ze super lekkere en leuke bruidstaarten maken? het liefst omstreken knokke-brugge Tessa
Ideeën Reacties: 4 24-1-2012 20:30:56

Caroline
we willen een playlist, geen DJ, tips!?
Dag bruidjes, bruidegommen, Mijn vriend is niet zo'n fan van een dj (kost veel en draait nooit zijn ding), dus hebben we besloten een playlist te maken. kent er iemand een goed programma, waarbij er toch niet een lange stilte valt tussen elk liedje?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 24-1-2012 20:30:22

Freya
Eindeloze zoektoch kapper omgeving Denderleeuw/Liedekerke
Hey toekomstige bruidjes en gehuwden, Hoewel dit topic constant wordt aangehaald, vind ik absoluut geen kapper die bij mij langs zou kunnen komen. Ik denk dat ik heel het forum al ben afgegaan ... Met nog 164 dagen op de teller, nog heel wat voor ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 24-1-2012 20:16:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...