Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lobke
Ter Eeste - Roeselare
Heeft er iemand ervaring met de Rodenbachzaal in Roeselare? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 23-1-2012 21:03:54

iris
Mannen en kleuren ... pfff
Dit weekend samen met het ventje op kostuumjacht. Eerst naar Wellens (knap modern kostuum, maar voor hubby to be toch net niet bruidegomachtig genoeg), dan naar Suite Supply (na half uurtje terug buiten, veel te druk), dan naar weetikveelwaar in Beve...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 23-1-2012 20:27:01

Evy
waar haal ik die schoentjes?
Hey hey, Ik ben stilaan aan het uitkijken naar schoenen. Ik ben wel de grootste van de familie. Ons papa zei: Evy, ge gaat geen hakken aandoen, want dan bende groter als ik als ik u moe weggeven Dries zegt; Sjattie gade gij hakjes aandoen? dan moet...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 23-1-2012 20:23:05

sofie
playlist
Hallo Bruidjes. Ik weet echt niet hoe hieraan te beginnen. Ik ben nogal fan van Qmusic en mijn vriend van StuBru. Is hier iemand die mij toevallig een lijstje van een playlist kan doorsturen. Alvast bedankt. groetjes Sofie Sofie.moeyaert@telenet.b...
Muziek - Live Reacties: 5 23-1-2012 19:56:10

annalisa
uitnodigingen
eiiii iedreen morge gaan we de uitnodigingen bestellen op de site een klein vraagje hoe doen jullie het als de mensen alleen naar de receptie moeten komen ? ik begin te stress nog zeoveel te doen en maar 94 dagen
Uitnodigingen Reacties: 6 23-1-2012 19:41:06

Stefanie
Een centje :)
Hey bruidjes, Weten jullie soms toffe tekstjes voor de cadeautips? Werken jullie ook met kaaartjes of komt alles op de uitnodiging? Groetjes Stefanie
Voorbereiding Reacties: 8 23-1-2012 19:40:12

kath
liedje binnenkomen zaal
Hallo, wij zijn op zoek naar een liedje voor bij het binnenkomen van de zaal. Wij zullen toekomen met ons vervoer en de mensen zullen ons opwachten buiten , daar hoort ook muziek bij om zo de zaal te betreden, Wat hebben jullie gekozen ? Iets van ro...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 23-1-2012 19:34:14

Sarah
Gastenboek
Heey bruidjes, Ik zit ier me klein probleemke,, Kheb nog zoveel te doen en heb even geen inspiratie voor de inleidingstekst voor onze gastenboek.. kan iemand helpen of nen tip geven..? Greetz Sarah !x
Ideeën Reacties: 5 23-1-2012 18:09:27

Pascale
bruidslingerie
Dag bruidjes,  Waar hebben jullie jullie bruidlingerie gekocht? Hetgene is gezien heb in de winkel van mijn trouwkleed vind ik toch niet echt mijn ding. Ben op zoek naar een torselet van toch wel een zeer degelijke kwaliteit met een lage ruguits...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 23-1-2012 18:06:34

Hanne
schieting
Hallo bruidjes en gommen, wij willen week voor onze trouw een schieting organiseren. Wie wordt daar eigenlijk op gevraagd? Wij doen zowiezo geen buren, want de buren van mijn ma zijn oud en kennen we allemaal niet goed. Wat doe je dan met familie? ...
Voorbereiding Reacties: 6 23-1-2012 17:40:31

Helene
grote letter kaarsen
hallo, wij zijn op zoek naar grote kaarsen in de vorm van de eerste letter van onze namen. voor ons dus 'W&H' heb een voorbeeldje gevonden bij een weddingplanner. http://theweddingplanner.be/accessoires.phpiemand een idee waar ik zoiets zou kunn...
Ideeën Reacties: 5 23-1-2012 17:20:47

Véronique
Montreal
Ik heb ook ons feest bij domein Montreal in Mechelen geboekt en een paar weken geleden was het even paniek omdat wij van de vorige eigenaars te horen kregen dat de zaak sneller dan verwacht verkocht was en dat we gecontacteerd gingen worden door de n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-1-2012 17:01:21

Tina
Huwelijksreis Thailand
Hallo iedereenWij trouwen 25 augustus en zouden een paar dagen erna op huwelijksreis willen vertrekken. We hebben al een beetje rondgekeken, en omdat we toch wel 2 tot 3 weken willen gaan, én nog iets gezien willen hebben ipv enkel een strandvak...
Huwelijksreis Reacties: 7 23-1-2012 16:39:54

Evelyn
fotolocat regio Kortrijk-Heule-Kuurne
Hey!! Zoals de titel al zegt zijn we nogop zoek naar een leuke fotolocatie in de regio Kortrijk-Heule-Kuurne, om wat foto's te laten nemen van ons 2tjes. We trouwen in Kortrijk en de zaal is in Kuurne dus daartussen zo zou ideaal zijn ;-). Hebben ju...
Fotografie Reacties: 3 23-1-2012 15:36:17

Emilie
Huwelijksnacht :-)
Hoi bruidjes Ja, inderdaad ik ben al bezig met de huwelijksnachts :-). Hebben jullie tips van winkels of website waar ze leuke, misschien zelfs 'just married' slaapkleedjes, lingerie verkopen? thx! Emilie
Kledij - Accessoires Reacties: 9 23-1-2012 15:24:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...